AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Katten min fikk et bittsår for noen uker siden, da var jeg hos dyrlegen som renset det og ga han antibiotika + smertestillende. Da jeg kom hjem i dag så har han tydeligvis kommet borti noe for nå renner det sånn gørr ut av det igjen. Jeg har renset, satt på bandasje + skjerm men han er så sterk så det går jo bare rett av. Hva gjør man da? Han slikker jo på såret sitt, da blir det jo ikke bedre.. Selv om jeg renser flere ganger om dagen. Anonymkode: 27248...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 body? Anonymkode: cf92f...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiki Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Mener du sånn plastkrage ? Prøv å ta den på den uansett og prøv å roe den ned. Gi godbit ? Den venner seg nok til den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): body? Anonymkode: cf92f...510 Såret er på poten, så da er det litt tricky.. Jeg har prøvd plaster og stram bandasje. Men han er så sterk, jeg er helt imponert. River av alt som er. Skjermen jeg satt på han satt kjempestramt (ikke sånn at han slet med å puste så klart, den hadde en ekstra reim men han tok av seg den og). Anonymkode: 27248...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HildaSofie Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Katten min fikk et bittsår for noen uker siden, da var jeg hos dyrlegen som renset det og ga han antibiotika + smertestillende. Da jeg kom hjem i dag så har han tydeligvis kommet borti noe for nå renner det sånn gørr ut av det igjen. Jeg har renset, satt på bandasje + skjerm men han er så sterk så det går jo bare rett av. Hva gjør man da? Han slikker jo på såret sitt, da blir det jo ikke bedre.. Selv om jeg renser flere ganger om dagen. Anonymkode: 27248...473 Antibiotikaen kommer til å ta infeksjonen. Hvis den ikke skulle gjøre det, så tar du kontakt med vet på nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Tiki skrev (1 minutt siden): Mener du sånn plastkrage ? Prøv å ta den på den uansett og prøv å roe den ned. Gi godbit ? Den venner seg nok til den ? Det nytter ikke å ta den på han, han river den av på null komma niks. Jeg har hatt han i fanget og gitt han god mat. Men han får helt panikk av den skjermen. Prøvde i flere timer i kveld. Anonymkode: 27248...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 Klem til katten😻 Til dere andre: her kan dere trykke liker dersom dere trodde det var snakk om pc skjerm🙃 Anonymkode: e153e...955 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 HildaSofie skrev (1 minutt siden): Antibiotikaen kommer til å ta infeksjonen. Hvis den ikke skulle gjøre det, så tar du kontakt med vet på nytt Ja, var det jeg tenkte. Håper han roer seg ned nå som det er kveld og han har fått litt medisiner. Ringer dyrlegen om han ikke blir bedre. Han ser så lei seg ut stakkars ❤️ Anonymkode: 27248...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klem til katten😻 Til dere andre: her kan dere trykke liker dersom dere trodde det var snakk om pc skjerm🙃 Anonymkode: e153e...955 Haha det var gøy Jeg tenkte jo ikke på at overskriften kan misforstås noe innmari! Bortsett fra youtube-videoer med fugler så er han ikke så interessert i ipader og sånt hihi. Anonymkode: 27248...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Del Skrevet 19. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Haha det var gøy Jeg tenkte jo ikke på at overskriften kan misforstås noe innmari! Bortsett fra youtube-videoer med fugler så er han ikke så interessert i ipader og sånt hihi. Anonymkode: 27248...473 Å jeg som tenkte, for en smart katt som ikke lar seg distrahere med ipadskjermer ol. Anonymkode: 5c22e...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #11 Del Skrevet 20. august 2024 Funker å sette skjermen fast i ei kattesele hvis halsbånd blir for lett å få av. Det går også an å prøve med sokk festet i sele, rundt kroppen, eller lignende. Slike fingerbandasje har jeg brukt til en av mine. (Linker til et eksempel bare. Den jeg brukte var vid nok til en kattepote.) Anonymkode: 68e80...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 20. august 2024 #12 Del Skrevet 20. august 2024 Vår ene katt holdt på sånn. Fikk en annen, mykere, skjerm av dyrlegen. Den foldet seg på en måte ned, så han fortsatt kunne se alt osv., men kom ikke til for å slikke såret. Han likte det absolutt ikke, var pottesur så lenge han måtte ha den, men rev i den i alle fall ikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #13 Del Skrevet 20. august 2024 Har du fått beskjed av veterinær om å bruke skjerm og bandasje? Anonymkode: de117...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august 2024 #14 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Katten min fikk et bittsår for noen uker siden, da var jeg hos dyrlegen som renset det og ga han antibiotika + smertestillende. Da jeg kom hjem i dag så har han tydeligvis kommet borti noe for nå renner det sånn gørr ut av det igjen. Jeg har renset, satt på bandasje + skjerm men han er så sterk så det går jo bare rett av. Hva gjør man da? Han slikker jo på såret sitt, da blir det jo ikke bedre.. Selv om jeg renser flere ganger om dagen. Anonymkode: 27248...473 Om du har et halsbånd, så kan du tre det gjennom skjermhullene. Den skal da sitte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #15 Del Skrevet 20. august 2024 ingen dyr liker skjerm. har en stor og sterk hund og det går over etter han har kræsjet borti diverse stoler og bord. De tilpasser seg etterhvert. Legger seg rolig ned og syns synd på seg selv🤣Det er bare å få på skjermen:) Du bestemmer. Det viktige er at såret gror! Anonymkode: c7b40...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #16 Del Skrevet 20. august 2024 Min pus hadde fått sår på poten som måtte renses og antibiotika i 14 dager pluss smertestillende. Her fikk han ikke skjerm og det har gått helt fint. Dette var et sår på siden av den store puten på forpoten så ikke bittskade så mulig d er forskjell. Jeg ville prøvd med sånn skjerm som kan blåses opp. Den er mykere og mer behagelig. Anonymkode: 4f7e8...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #17 Del Skrevet 21. august 2024 Vi bruker denne ved behov, eneste min ikke greier å sparke av. https://www.musti.no/trixie-oppblasbar-krage?61700&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoJa2BhBPEiwA0l0ImOL1_csoE04wVoRziqVYFbGb4b0EcWo838Th12EbH-Ch_rMlpiFqABoCIQYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 32df2...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå