Gå til innhold

Forholdet åpent og løst for de eller ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 20.37):

Vet ikke hvor jeg skal begynne men det er en jeg holdt på med for to år siden som har tatt opp kontakten igjen, han er mest bare lysten og kåt virker det som. Han er gift desverre men skjønner ingenting. Jeg får gjerne mld om at jeg må kle meg naken, vise alt nedentil og jeg har jo pirret han litt. Idag fikk jeg et bilde av at kona hans sugde han, hun var tenkelig naken også på bildet. Han spurte om jeg ville det samme....  Hva skjer ? Hvorfor i alle dager vil han ha meg? Jeg var forelsket i han i ca 3mnd og vært litt dumsvak for han her.... Hva skjer med han ? 

Anonymkode: e54f2...d02

Nei, vi i åpne forhold sprer ikke bilder til randomme damer partner hooket med for noen år tilbake. Du blir lurt, hun på bildet er enten dagens elskerinne, eller så får han trolig ikke spre det. I så fall er det naturlig å snakke om i forkant.

Du virker helt lost. Spørsmålet er ikke hva som skjer med han som for det han vil når han ber om det, men hva som skjer med deg som tilbyr og gir?

Anonymkode: 33fda...4c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 23.43):

Nei, vi i åpne forhold sprer ikke bilder til randomme damer partner hooket med for noen år tilbake. Du blir lurt, hun på bildet er enten dagens elskerinne, eller så får han trolig ikke spre det. I så fall er det naturlig å snakke om i forkant.

Du virker helt lost. Spørsmålet er ikke hva som skjer med han som for det han vil når han ber om det, men hva som skjer med deg som tilbyr og gir?

Anonymkode: 33fda...4c4

Det er dama han tok bilde med og sendte meg. Jeg vet jo hvem hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere1 skrev (På 20.8.2024 den 23.37):

Kansje kona vet og de prøver å invitere på litt moro. 😇

Ja det tenker jeg også. 

Han spurte igår om jeg ville vite hvilken sex stilling de skulle ha. Han er ville vite om jeg ble sjalu om de hadde sex og hva heg syntes om det🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det tenker jeg også. 

Han spurte igår om jeg ville vite hvilken sex stilling de skulle ha. Han er ville vite om jeg ble sjalu om de hadde sex og hva heg syntes om det🤦‍♀️

Herregud for en fyr. Hva svarte du da? 

Anonymkode: 87378...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det tenker jeg også. 

Hvorfor har du ikke allerede blokket ham??

Anonymkode: 2c5c4...b91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Herregud for en fyr. Hva svarte du da? 

Jeg svarte at jeg ikke var interessert i å vite. Det ble visst ikke sex skrev han idag. Er virkelig hun uvitende eller med på moroa? Jeg spurte om han hadde dårlig samvittighet, overhodet ikke - Skrev han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor har du ikke allerede blokket ham??

Fordi jeg er like idiot som han😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg svarte at jeg ikke var interessert i å vite. Det ble visst ikke sex skrev han idag. Er virkelig hun uvitende eller med på moroa? Jeg spurte om han hadde dårlig samvittighet, overhodet ikke - Skrev han 

Da vet du jo svaret. Om han sier, over hodet ikke, istedet for å oppklare at hun vet, så vet hun ikke. Han svarte, som at hun ikke vet. 

Han er ikke helt god ig har et offer i hjemmet. Du sitter å ser på og leker dum.

Anonymkode: c68aa...c3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jupp det er du.

Anonymkode: 77982...a4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig naive dere er, som svarer og styrer og forer denne fyren som stadig skriver om fantasiene sine.

Begynn å være litt kritiske til det som blir postet!

Anonymkode: ab3be...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

😝 vi er bare mennesker..men jeg synes helt ærlig at du skal be han slutte å sende deg bilder av kona si. Det er utrolig dårlig gjort ovenfor henne..hun vet sikkert ingenting om det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

😝 vi er bare mennesker..men jeg synes helt ærlig at du skal be han slutte å sende deg bilder av kona si. Det er utrolig dårlig gjort ovenfor henne..hun vet sikkert ingenting om det

Men jeg er slem, vel? Han roet seg litt igjen idag. Mulig han kjente litt på det at han delte bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men jeg er slem, vel? Han roet seg litt igjen idag. Mulig han kjente litt på det at han delte bildet. 

Slem er vel ikke ordet, desperat er det du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor snakker du fortsatt med han? Du belønner dårlig oppførsel og hva med dine ovelsevelses mekanismer? Vil du ikke ha et fint liv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 1.39):

Hvorfor snakker du fortsatt med han? Du belønner dårlig oppførsel og hva med dine ovelsevelses mekanismer? Vil du ikke ha et fint liv?

❤️ Sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 1.39):

Fordi hun er desperat og kaster seg etter alle mannfolk på hennes vei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Han byttet plutselig jobb å åtte levere inn mobilen hans visst nok. Da den mobilen han brukte for å skrive med meg... Så jeg tenker ; er dette sant ? Og hvorfor skulle han lyve om dette? 

Jeg har en følelse på at han sprekker tilslutt å at det blir slutt mellom de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han byttet plutselig jobb å åtte levere inn mobilen hans visst nok. Da den mobilen han brukte for å skrive med meg... Så jeg tenker ; er dette sant ? Og hvorfor skulle han lyve om dette? 

Og da står du klar til å overta? Og bli den neste han sender nakenbilder av til andre.

Anonymkode: f9067...6c2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må være slitsom å ha så lite selvrespekt som det du har.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...