AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #61 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og da står du klar til å overta? Og bli den neste han sender nakenbilder av til andre. Anonymkode: f9067...6c2 Jeg blir skikkelig dårlig av dette. Hsn skrev på fredag at han skulle i ny jobb og da levere inn mobilen. Nei jeg skal ikke overta noe som helst, men hva driver han med? Jeg gratulerte han med ny jobb og han sa vi snakkes kanskje neste uke. Snap kontoen hans skulle visst ikke være i bruk, men ser snapscoren hans har gått opp veldig. Så hvorfor gjør han dette mot meg da? Er inderlig glad jeg ikke møtte han, men skjønner ikke hva han gjør? Han kunne sikre meg med at vi kom til å holde kontakten, det var helt sikkert sa han. Hvorfor si at han skal levere inn mobilen når tallene likevel går oppover? Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #62 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg blir skikkelig dårlig av dette. Hsn skrev på fredag at han skulle i ny jobb og da levere inn mobilen. Nei jeg skal ikke overta noe som helst, men hva driver han med? Jeg gratulerte han med ny jobb og han sa vi snakkes kanskje neste uke. Snap kontoen hans skulle visst ikke være i bruk, men ser snapscoren hans har gått opp veldig. Så hvorfor gjør han dette mot meg da? Er inderlig glad jeg ikke møtte han, men skjønner ikke hva han gjør? Han kunne sikre meg med at vi kom til å holde kontakten, det var helt sikkert sa han. Hvorfor si at han skal levere inn mobilen når tallene likevel går oppover? Anonymkode: e54f2...d02 Seriøst. Du er ko garantert en av mange, hvorfor gidder du dette? Dropp denne taperen av en gift mann!!! Vi vet da ikke hva han tenker eller vil, men han vil garantert ikke ha deg…bare holde deg på gress og få nudes i ny og ne Anonymkode: 87378...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #63 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg blir skikkelig dårlig av dette. Hsn skrev på fredag at han skulle i ny jobb og da levere inn mobilen. Nei jeg skal ikke overta noe som helst, men hva driver han med? Jeg gratulerte han med ny jobb og han sa vi snakkes kanskje neste uke. Snap kontoen hans skulle visst ikke være i bruk, men ser snapscoren hans har gått opp veldig. Så hvorfor gjør han dette mot meg da? Er inderlig glad jeg ikke møtte han, men skjønner ikke hva han gjør? Han kunne sikre meg med at vi kom til å holde kontakten, det var helt sikkert sa han. Hvorfor si at han skal levere inn mobilen når tallene likevel går oppover? Anonymkode: e54f2...d02 Hvorfor bryr du deg? Han har dame og søker underholdning på si, er ikke det nok for deg for å avvise et menneske? Er du virkelig så desperat?? Anonymkode: 77982...a4b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #64 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg blir skikkelig dårlig av dette. Hsn skrev på fredag at han skulle i ny jobb og da levere inn mobilen. Nei jeg skal ikke overta noe som helst, men hva driver han med? Jeg gratulerte han med ny jobb og han sa vi snakkes kanskje neste uke. Snap kontoen hans skulle visst ikke være i bruk, men ser snapscoren hans har gått opp veldig. Så hvorfor gjør han dette mot meg da? Er inderlig glad jeg ikke møtte han, men skjønner ikke hva han gjør? Han kunne sikre meg med at vi kom til å holde kontakten, det var helt sikkert sa han. Hvorfor si at han skal levere inn mobilen når tallene likevel går oppover? Anonymkode: e54f2...d02 Og jo han gjør det jo fordi han vet at du har null selvrespekt og finner deg i å bli behandlet som søppel, og er så desperat at du ikke klarer å si nei. Anonymkode: 77982...a4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #65 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 6.26): un stod å s**** han, mens han tok bilde (hun var nok med på det). Anonymkode: e54f2...d02 (Det er lov å skrive 'sugde' her. VI bor ikke i USA.) Anonymkode: 98755...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #66 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bryr du deg? Han har dame og søker underholdning på si, er ikke det nok for deg for å avvise et menneske? Er du virkelig så desperat?? Anonymkode: 77982...a4b Ikke gøy mtp bildene som har blitt sendt, det var tanken bakt alt her? Jeg fikk mld på insta nå . Ja han prøver seg nok på flere og de tror nok også de er spesielle for denne mannen. Tenk hva kona går gjennom Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #67 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gøy mtp bildene som har blitt sendt, det var tanken bakt alt her? Jeg fikk mld på insta nå . Ja han prøver seg nok på flere og de tror nok også de er spesielle for denne mannen. Tenk hva kona går gjennom Anonymkode: e54f2...d02 Men hva har det med deg å gjøre? Er det veldig lite som skjer i ditt liv siden du har så oppheng på han her og kona? Blokker han og kvitt deg med han, eller fortsett å la deg bli behandlet som søppel, det er opp til deg. Anonymkode: 77982...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #68 Del Skrevet 4. september 2024 Yta skjermbilder av alt du har mot han, så anmelder du han. Bortsett fra det så bør du ønske mer for livet, å glemme denne forbryteren. Anonymkode: c68aa...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #69 Del Skrevet 4. september 2024 Ikke ta skjermbilder før du har bevis av nakenbilder, fordi han ser at du gjør det. Så du må ha de beste bevisene først. Anonymkode: c68aa...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #70 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Yta skjermbilder av alt du har mot han, så anmelder du han. Bortsett fra det så bør du ønske mer for livet, å glemme denne forbryteren. Anonymkode: c68aa...c3e Jeg har alle just in case. Har også fra han der han koser seg selv. Han lever meget farlig, å det tror jeg han gir han et kick desverre . Ts Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #71 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke ta skjermbilder før du har bevis av nakenbilder, fordi han ser at du gjør det. Så du må ha de beste bevisene først. Anonymkode: c68aa...c3e Hvis han sprer dette videre så tror jeg kona skal få vite Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #72 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hva har det med deg å gjøre? Er det veldig lite som skjer i ditt liv siden du har så oppheng på han her og kona? Blokker han og kvitt deg med han, eller fortsett å la deg bli behandlet som søppel, det er opp til deg. Anonymkode: 77982...a4b Hva det har med meg å gjøre? Jeg har gitt han nakenbilder ! Har ikke det noe med meg å gjøre eller? Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #73 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva det har med meg å gjøre? Jeg har gitt han nakenbilder ! Har ikke det noe med meg å gjøre eller? Anonymkode: e54f2...d02 Kanskje du heller skal slutte å ukritisk sende ut nakenbilder? Anonymkode: 77982...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #74 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hva har det med deg å gjøre? Er det veldig lite som skjer i ditt liv siden du har så oppheng på han her og kona? Blokker han og kvitt deg med han, eller fortsett å la deg bli behandlet som søppel, det er opp til deg. Anonymkode: 77982...a4b Ts har det med å bli totalt besatt av enhver mann med puls som krysser hennes vei. Istedet for å ta tak i eget liv, fokuserer hun kun på random menn og deres liv. Anonymkode: 2c5c4...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #75 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis han sprer dette videre så tror jeg kona skal få vite Anonymkode: e54f2...d02 Men han har jo allerede spredt videre, til deg? Å hvordan skal du få vite om han sender til andre, så fremt han ikke sier det? AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva det har med meg å gjøre? Jeg har gitt han nakenbilder ! Har ikke det noe med meg å gjøre eller? Anonymkode: e54f2...d02 Ikke send nakenbilder til fremmede menn du ikke vet du kan stole på mer. Jeg forstår du står i en veldig sårbar posisjon, men om du blander inn poletiet vil de kanskje få hanket han inn å fått så mye kontroll over situsjonen som er gjørbar. Han sender jo bilder av dama si, så desverre kan det hende du allerede er delt videre. Beklager, men det er jo ikke usannsynlig utifra hans oppførsel Anonymkode: c68aa...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #76 Del Skrevet 5. september 2024 Sendte du nakenbilde på snap TS? Anonymkode: 87378...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #77 Del Skrevet 5. september 2024 Så nå som han mulig ikke vil ha kontakt lenger, DA er det plutselig ikke greit lenger for deg at han er en som tar og videresender bilder av kona (og deg)? Du er ikke et offer her, du var med på leken og dret i kona, og til pass for deg som aldri hører på råd om å ligge unna. Anonymkode: 2c5c4...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #78 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så nå som han mulig ikke vil ha kontakt lenger, DA er det plutselig ikke greit lenger for deg at han er en som tar og videresender bilder av kona (og deg)? Du er ikke et offer her, du var med på leken og dret i kona, og til pass for deg som aldri hører på råd om å ligge unna. Anonymkode: 2c5c4...b91 Ikke sant, håpløst 🙄 Anonymkode: 77982...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #79 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så nå som han mulig ikke vil ha kontakt lenger, DA er det plutselig ikke greit lenger for deg at han er en som tar og videresender bilder av kona (og deg)? Du er ikke et offer her, du var med på leken og dret i kona, og til pass for deg som aldri hører på råd om å ligge unna. Anonymkode: 2c5c4...b91 Han kontakter meg på insta . Sier det blir over med kona etterhvert. Jeg har ikke svart men han er tydelig gira. Anonymkode: e54f2...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 5. september 2024 #80 Del Skrevet 5. september 2024 Han er ikke "tydelig gira". Han prøver å manipulere deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå