AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Keg føler meg ut i klesveien. Har altfor trange dongeribukser, med magen over og nuppete lange cardigans. Jeg veit snart ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg er over 50 og kraftig ( 80kg) lange bein og stor mage og bryst. Kan noen komme med konkrete tips til basisplagg? oh hvor jeg kan kjøpe de? Anonymkode: 02672...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Hva liker du best å gå med? Det finnes mange jeans med høyt liv som "pakker" inn magen om du liker å gå med jeans 😊 Anonymkode: 09467...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Kan du ikke gå i en butikk og bare prøve diverse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Vet du hva slags kroppsfasong du har, hva slags type klær du klær? Vet du hvilken fargepalett du hører til, hva slags farger kler deg? Og hva slags budsjett har du? Bøkene til Trinny & Suzannah hadde jeg nytte av, de er vel litt utdaterte men det om kroppsfasong og farger gjelder fortsatt. Anonymkode: ce4be...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva liker du best å gå med? Det finnes mange jeans med høyt liv som "pakker" inn magen om du liker å gå med jeans 😊 Anonymkode: 09467...d58 Ja liker egentlig jeans....har prøvd Lee, Lois, Cubus....har du noen tips? ts Anonymkode: 02672...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet du hva slags kroppsfasong du har, hva slags type klær du klær? Vet du hvilken fargepalett du hører til, hva slags farger kler deg? Og hva slags budsjett har du? Bøkene til Trinny & Suzannah hadde jeg nytte av, de er vel litt utdaterte men det om kroppsfasong og farger gjelder fortsatt. Anonymkode: ce4be...624 Likte veldig godt programmet til de to Jeg har vel eplefasong. Har brunt halvlangt hår, 170 høy. Kler godt grønn, liker også godt rosa og rød. Føler jeg blir bleik i hvite t-skjorter. Liker svart i kombinasjon med farger, kanskje orange. Har 5000kr jeg kan bruke den neste mnd, så jeg vil virkelig finne noen klær ts Anonymkode: 02672...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 Tenker også bukser med høyt liv er lurt. Løse og ledige overdeler. Samtidig blir du større om du bruker klær som tydeligvis skal kle bort kg. Jeg tror uansett man ser best ut i klær man føler seg komfortable i. Anonymkode: 662ee...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 Ta en titt på denne feks https://barelekkert.no/mote-strikk-sy-arbeidsledig-livsstil/finn-din-kroppsfasong-og-klaerne-som-fremhever-figuren/ Har akkurat brukt en app (my best colors) for fargeanalyse. Ville gjort det før du handler. Så hadde jeg sett etter klær du liker og passer. Velg materialer i viskose, lin eller ren bomull. Anonymkode: ce4be...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ta en titt på denne feks https://barelekkert.no/mote-strikk-sy-arbeidsledig-livsstil/finn-din-kroppsfasong-og-klaerne-som-fremhever-figuren/ Har akkurat brukt en app (my best colors) for fargeanalyse. Ville gjort det før du handler. Så hadde jeg sett etter klær du liker og passer. Velg materialer i viskose, lin eller ren bomull. Anonymkode: ce4be...624 Takk for link, men syns der var mest undertøy, badetøy? Fant ikke noe...men leste tips for eplefasong. Utfordringen er å finne sånne klær....ts Anonymkode: 02672...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Del Skrevet 19. august 2024 Epleformet: Trekk oppmerksomheten til bena for å skape et mer balansert utseende. Velg skjørt og kjoler som treffer over kneet eller midt på låret for å vise frem bena. Bruk gjerne bukser med bootcut for å jevne ut proporsjonene. Kjoler og topper med empireliv, som sitter rett under bysten, kan gi en illusjon av en mer definert midje. Det samme gjør A-linje skjørt og kjoler. V-hals forlenger overkroppen og trekker fokus oppover. Unngå tettsittende overdeler, bruk lange topper eller tunikaer. Velg stoffer med en viss struktur og drapering i stedet for elastiske materialer som fremhever midtpartiet. En god push-up BH løfter og fremhever bysten din. Se etter truser eller shorts med høyt midje for å skape et mer strømlinjeformet utseende under klærne. Trekk oppmerksomheten bort fra midjen ved å bruke statement-smykker eller skjerf i halsen Har ikke samme fasong spm deg, men se på merker som pont neuf, gozzip, wasabiconcept. Har de på ellos. Kanskje noe som passer deg Anonymkode: ce4be...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #11 Del Skrevet 19. august 2024 Dra til en ordentlig butikk (IKKE h&m, cubus o.l., der har de ansatte som regel ikke peiling) og spør de ansatte der om å hjelpe deg med å finne noe fint og finne ut hva du kler 😊 Så kan du prøve forskjellige ting og se selv hva du liker best. Du trenger jo ikke å kjøpe alt du prøver, men jeg er sikker på at de ansatte kan gi deg noen gode tips du kan ta med deg videre til andre butikker også! Stil er veldig individuelt, og hva man kler avhenger av alt fra kroppsfasong til farger og livsstil. Det som ser forferdelig ut på andre kan se fantastisk ut på deg, og omvendt. Anonymkode: 50cd0...a22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #12 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg ville fokusert på kvalitets materialer. Gode snitt og heller gått for klassisk mote fremfor korttids trender. Viss det er mage regionen som er ditt "problem" området ville jeg valgt klær som fremhever andre deler av kroppen. Som v utringning fremfor rund hals. Wrap kjoler. A-line kjoler og a line skjørt. Litt usikker på bukse form, men tror typen flare jeans kan se bra ut til din fasong men med høyt liv. For mer kunnskap rundt klær kan du jo sjekke ut kibbe body types system. Det eneste kjipe med mange av eksemplene er at de viser slanke mennesker men systemet skal fungere uansett vekt da kropps typen man har er konstant. Hvilken farge sesong du er kan også hjelpe på og finne farger du kler og tips til gode farge kombinasjoner. Har sett på nett at enkelte har begynt å bruke chat gpt til å ta slike analyser av seg selv men har ikke prøvd selv så vet ikke hvor bra resultat man får. Anonymkode: 14eb7...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #13 Del Skrevet 19. august 2024 Ta en titt på Instagram og finn damer med lik kroppsfasong som deg selv. Mange gode tips i forhold til å kle seg etter kroppsfasong men likevel tidsriktig. Anonymkode: 37b27...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. august 2024 #14 Del Skrevet 19. august 2024 Cellbes og Ellos har store storleikar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. august 2024 #15 Del Skrevet 20. august 2024 Kanskje du kan finne litt inspirasjon her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå