AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Hva ser mest naturlig ut? Anonymkode: c435b...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Det kommer veldig ann på hvordan frisøren legger stripene. Jeg personlig liker balayage. Har hatt striper som ser ekstremt naturlige ut men jeg synes ikke det nødvendigvis ser så flott ut. Viss jeg vil ha lysere hår ville jeg helt klart valgt balayage men viss du kun vil ha litt fargespill ville jeg få lagt inn 2 ulike farger som tynne striper som da ligger ganske nærme din naturlige hårfarge. Anonymkode: fc211...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 Liker bayalage siden etterveksten ikke har så hard overgang 😄 Anonymkode: 5ea74...d93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Girl Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 (endret) Jeg syns balayage ser finest ut. Endret 3. september 2024 av Barbie Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå