AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg ser etter en god flaskekost som vasker helt i bunnen av flasken, ikke bare på sidene. Jeg trodde jeg kjøpte en god flaskekost med svamp nederst, men svampen faller av og er helt ubrukelig. Tips til god flaskekost? Anonymkode: 10f0e...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg ser etter en god flaskekost som vasker helt i bunnen av flasken, ikke bare på sidene. Jeg trodde jeg kjøpte en god flaskekost med svamp nederst, men svampen faller av og er helt ubrukelig. Tips til god flaskekost? Anonymkode: 10f0e...614 Jeg lurer på det samme. Så dytter litt på denne. Anonymkode: 2bd41...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Denne ? 😀 https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/vatrengjoring/oppvasktilbehor/flaskekost-001125/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå