AlternativX Skrevet 19. august 2024 #21 Del Skrevet 19. august 2024 Brunello skrev (Akkurat nå): Nei, jeg har ikke tenkt å reise hele tiden. Men utvilsomt mer enn nå. Det er også mye annet som er hyggelig å gjøre sammen når begge er pensjonister. En annen sak er at når den yngste først blir pensjonist og ønsker å reise og mye annet, er den andre statistisk sett såpass gammel at helsen ikke er god nok til å følge med den yngre. Sammenligning med uføre blir feil. De er i en annen situasjon. Det er heller ikke sånn at man kan sikre seg mot alt, men man bør etter min mening om mulig sikre seg mot det som er statistisk sannsynlig at skjer. Helt greit du mener det, jeg mener noe annet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. august 2024 #22 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje det sier mer om meg da, men jeg syns ikke det var "så mye". Høres faktisk ganske normalt ut. Anonymkode: 33d58...d48 Det er mye, selv om det ikke er direkte uvanlig. Men på forsking.no står det: I Norge er det i gjennomsnitt 2,5 års aldersforskjell mellom menn og kvinner i et heteroseksuelt parforhold. Dette har ikke endret seg siden slutten av 1980-tallet, viser tall fra Statistisk sentralbyrå. Dette ser da også ut til å være den perfekte aldersforskjellen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #23 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er 58 og jeg er 45. Akkurat nå er vi jo ganske jevne i alder. Men om noen år er han pensjonist og jeg har fortsatt flere år igjen før den tid kommer. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Vi har begge barn fra før, jeg i slutten av tenårene, han i begynnelsen av 20 årene. Ingen ønsker flere barn. Anonymkode: 136a8...493 Mye eldre? Nei, det er jo ikke det. Dessuten kan han være mye sprekere enn deg om noen år. Uansett, skal du gå glipp av flere år med noen du vil ha fordi det kanskje ikke holder livet ditt ut? En av partene må dø først, så den sjansen tra man hver gang man entrer en relasjon. Anonymkode: 127ee...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #24 Del Skrevet 19. august 2024 Ser ikke problemet,du kan jo bli syk/dø før han uansett om han er eldre. Hvis det føles rett ut, gi det en sjanse 🥰 Dumt å overtenke hva som kan skje i fremtiden, istedet for å leve her og nå tenker jeg. Anonymkode: 8fe81...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #25 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man går inn i det og vet at det ikke er for alltid Anonymkode: 428c3...e49 Det gjelder vel strengt tatt alle forhold. Anonymkode: c2c64...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 19. august 2024 #26 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde aldri orket en så gammel mann, det er jo ingen vits. Man går inn i det og vet at det ikke er for alltid Anonymkode: 428c3...e49 Finnes det forhold som skal vare for alltid? Hvorfor tenke så langsiktig når man fortsatt er i sin beste alder og kan nyte livet sammen med noen man trives med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #27 Del Skrevet 19. august 2024 Hadde ikke gjort det. Men det er fordi jeg vet og opplever at forelskelser går over. Anonymkode: 0ab66...159 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #28 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg var kjempeforelsket i en fyr som er 16 år eldre enn meg. Da var jeg 42 og han var 58. Nå er han 65 og ser MYE eldre ut enn for 7 år siden. Menn over 60 eldes FORT. Dessverre Anonymkode: f1ac1...dec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #29 Del Skrevet 20. august 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var kjempeforelsket i en fyr som er 16 år eldre enn meg. Da var jeg 42 og han var 58. Nå er han 65 og ser MYE eldre ut enn for 7 år siden. Menn over 60 eldes FORT. Dessverre Anonymkode: f1ac1...dec Det gjør kvinner over 40 også Anonymkode: 3acb7...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #30 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gjør kvinner over 40 også Anonymkode: 3acb7...9ef Ikke like fort som 60 å det vet du. Jo eldre vi blir, jo eldre vil vi se ut. Naturligvis. Foreldrene mine, tanter, onkler og venners foreldre ++ er i 50- 60 årene. Missliker å se flere aldringstegn på dem. Vil ikke det skal skje noe med dem, å for første gang i livet hender det jeg ligger våken og er redd for dem og tiden vi har igjen. For tiden går alt for fort, å jeg ser de blir eldre. Har snakket om det med en venn, som sa han tenker det samme om mamman sin. Anonymkode: 0ab66...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. august 2024 #31 Del Skrevet 20. august 2024 Surpomp skrev (På 19.8.2024 den 14.39): Finnes det forhold som skal vare for alltid? Hvorfor tenke så langsiktig når man fortsatt er i sin beste alder og kan nyte livet sammen med noen man trives med ? Fordi man statistisk sett får mange flere gode år sammen når man er likere i alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #32 Del Skrevet 20. august 2024 Hadde jeg aldri gjort, involvert meg med en 13 år eldre mann etter fylte 40. Menn lever i tillegg kortere enn kvinner, så risikoen for å kaste bort dine gode år på å ta hensyn til og passe på gammel mann er skyhøy. Du finner deg med sikkerhet en mer passende mann med met framtid. Anonymkode: 7937e...0e1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #33 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg er ca. på samme alder som deg. Sånn generelt er jeg veldig skeptisk til såpass stor aldersforskjell. Men så er det alltid unntak. Jeg kjenner en mann som er like mye eldre enn meg som i ditt tilfelle, og han er en av de fineste personene jeg vet. Jeg har kjent han i mange år og vet at han er hel ved. Dessverre er han ikke singel, men skulle han bli det håper jeg han tenker på meg. Anonymkode: 9af30...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 21. august 2024 #34 Del Skrevet 21. august 2024 Ingen vet hvor lenge de lever, eller hvor lenge de får være friske. Kanskje du får ti fine år med han, kanskje du dør i morgen. Jeg hadde gått for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #35 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 15.22): Jeg var kjempeforelsket i en fyr som er 16 år eldre enn meg. Da var jeg 42 og han var 58. Nå er han 65 og ser MYE eldre ut enn for 7 år siden. Menn over 60 eldes FORT. Dessverre Anonymkode: f1ac1...dec Enig, 58 er helt ok, da er de fremdeles vitale og ungdommelige. Ti år frem så er du fremdeles i din beste alder, mens han er gammel mann. Anonymkode: a983f...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå