AnonymBruker Skrevet 23. august #61 Del Skrevet 23. august Lava Anne skrev (4 minutter siden): Jeg var veggis i 8 år, før jeg begynte smått å spise kjøtt som ellers kastes og fiske selv. Det gjorde jeg ikke fordi det var noe galt med helsa, men fordi jeg liker kjøtt, er litt svak, og i tillegg synes det er en skam at vi kaster så mye mat. Jeg skjønner ikke hvorfor du krangler så fælt. Du lanserer nye problemstillinger, men vil bare at jeg forholder meg til den ene setningen og det ene spørsmålet jeg skrev? Ok. Men da kan vi si oss ferdig. Hvis du var irritert på meg allerede før du begynte å skrive, så er det ingen vits. Da blir det bare uhyggelig. Jeg krangler jo ikke, jeg svarer på det du spør om. Det er jo du som krangler på svarene jeg gir til spørsmålene du stiller. Og jeg kan vel ikke gjette meg til at du var vegeterianer når alt du skriver er at du er "tilnærmet veggis". Vær tydelig i kommunikasjonen, så blir det lettere å svare. Anonymkode: c61e8...a6a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august #62 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du bryr deg ikke om dyr som dør under planteproduksjon eller av forurensning når avokado, soya og annet som må fraktes langt, blir fraktet for at du skal spise det. Eller spiser du utelukkende norske grønnsaker og frukt? Anonymkode: a7957...bd2 Jeg prøver å finne ut av sånne ting, jo. Men jeg er ikke perfekt, og har ikke nådd streken. Og gjør det heller sikkert ikke. Kan likevel nærme meg den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august #63 Del Skrevet 23. august (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg krangler jo ikke, jeg svarer på det du spør om. Det er jo du som krangler på svarene jeg gir til spørsmålene du stiller. Og jeg kan vel ikke gjette meg til at du var vegeterianer når alt du skriver er at du er "tilnærmet veggis". Vær tydelig i kommunikasjonen, så blir det lettere å svare. Anonymkode: c61e8...a6a Du siterer meg, jeg svarer, i dine svar lanserer du nye problemstillinger (som å bytte ut kikerter med kjøtt, at det er for dyrt å ta hensyn til dyrevelferd), som du mener jeg ikke skal svare på?, fordi du mener jeg har fått svar på det første spørsmålet jeg stilte? Som sagt, du kan la være å diskutere hvis du ikke vil diskutere. Du er åpenbart irritert for at jeg diskuterer det du skriver videre, så la nå bare være. Endret 23. august av Lava Anne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #64 Del Skrevet 23. august Lava Anne skrev (5 minutter siden): Du siterer meg, jeg svarer, i dine svar lanserer du nye problemstillinger (som å bytte ut kikerter med kjøtt, at det er for dyrt å ta hensyn til dyrevelferd), som du mener jeg ikke skal svare på?, fordi du mener jeg har fått svar på det første spørsmålet jeg stilte? Som sagt, du kan la være å diskutere hvis du ikke vil diskutere. Du er åpenbart irritert for at jeg diskuterer det du skriver videre, så la nå bare være. Men herlighet da, du spør jo "hva som er galt med kikerter", og jeg svart på akkurat dèt. Nei nå gir jeg meg Anonymkode: c61e8...a6a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august #65 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men herlighet da, du spør jo "hva som er galt med kikerter", og jeg svart på akkurat dèt. Nei nå gir jeg meg Anonymkode: c61e8...a6a Takk gud for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #66 Del Skrevet 23. august Lava Anne skrev (3 minutter siden): Takk gud for det. Ærlig talt.... Anonymkode: c61e8...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august #67 Del Skrevet 23. august (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ærlig talt.... Anonymkode: c61e8...a6a Trodde du hadde gitt deg. Endret 23. august av Lava Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #68 Del Skrevet 23. august Lava Anne skrev (6 minutter siden): Trodde du hadde gitt deg. Du er prakteksemplaret på hvorfor vi trenger kjøtt og ikke kikerter Anonymkode: c61e8...a6a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august #69 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er prakteksemplaret på hvorfor vi trenger kjøtt og ikke kikerter Anonymkode: c61e8...a6a Veldig god konklusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #70 Del Skrevet 23. august Lava Anne skrev (2 minutter siden): Veldig god konklusjon. Anonymkode: c61e8...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå