AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Min datter er 12 år og 167. Hun er slank. Barnebukser i str 164 blir alt for stor i bredden. Så enten er buksene korte og sitter fint,eller passe lengde men alt for store i bredden. Har dere tips til damebukser,jeans bootcut som kan passe? Noen spes merker for de slanke og lange? Anonymkode: f45be...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Lois, litt dyrere men supergod kvalitet, jeg er 164, veier 53 kilo og bruker str 24 og de er lange til meg så jeg må enten bruke litt hæler eller legge de opp. Anonymkode: c59ca...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Name it har vel bukser som er smale. Det finnes og slim fit av mange bukser da kan hun kanskje gå ned i lengden også. Se på Gina Tricot der har de bukser til tweens og de har og damebukser som er smale. Carlings har bra utvalg i jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Ok,supert takk Anonymkode: f45be...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Min veldig slanke, brukte levis, noen av modellene der er for veldig slanke barn. Anonymkode: 90aad...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Carlings har jeans ned i 24 tommer mener jeg. Anonymkode: c439a...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå