Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (Akkurat nå):

Nei hvorfor det? Snakker du i eneste kjør? 😂

Dessverre ja 🙊 prøver å beherske meg men glemmer det stadig 😛 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Dessverre ja 🙊 prøver å beherske meg men glemmer det stadig 😛 

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sven Al skrev (9 minutter siden):

Så Edip det hade ett par konstiga byxor till med sig undrar om han har sytt dem själv.

Hva mener du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer først etter søndagens episoder, før jeg leser deres innlegg 🙂

Tanja - uff, som sagt, oppfører seg som en sur, gammel lærer som er dritlei elevene sine. Men så skal hun prate lagmoral i neste setning.. Liker henne ikke, mest pga situasjonene rundt matbordet. Å ikke ville ta kniven var patetisk. 

Edip - vel... ikke noe bedre enn Tanja, og etter at han eksploderte på den østerrikske jenta, mistet jeg all respekt for han. Fikk vi forresten se noen unnskyldning? Alt pratet om hvor fin fyr han er, hvor stort hjerte han har... Og fra Niklas, flere ganger - mistenker det er taktikk for å mykne han litt, så han ikke skal bli for uregjerlig for innspillingen.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (23 timer siden):

Har ikke sett Farmen på 2020-tallet. Er det fremdeles underholdende? Jeg ble veldig lei og så sist på i 2019.

Mye likt så klart, spoler gjerne over markedet med iscenesatte konkurranser og liksom-pruting. Mentors gjennomgang av ukesoppdrag spoler jeg over. Spoler over melking og oppvask, noen rir på hest for første gang, noen er redd høner, og senere kommer sikkert slakting. Same same. 

Men - synes det ble mer interessant med endring i kjempe-opplegget, kjempene får velge seg en hjelper til konkurransen. Det blir strategisk mer komplisert. 

Endret av klarinetta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (20 timer siden):

Jeg er tedd for sånne folk som Edip og jeg hater at de er umulige å diskutere med fordi de er irrasjonelle og påståelig og tror de har rett.

Og eksloderer på en ung jente i 20-årene. Etter noen få dager. Foran kamera.. Ekstremt problematisk i flere lag. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 timer siden):

Det synes ikke jeg.

Du er kanskje ikke en ung jente som har opplevd eksplosivt sinne fra en eldre mann med skinnhansker.. dette perspektivet bør tas inn. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (11 minutter siden):

Og eksloderer på en ung jente i 20-årene. Etter noen få dager. Foran kamera.. Ekstremt problematisk i flere lag. 

Helt uforutsigbart, irrasjonelt, virkelighetsfjernt, egosentrisk og dustete oppførsel. Han vil si sine ting til alle andre, men så mener han at han kan bestemme når folk skal få si ting til han... altså hæ? Å ikke se hvor urimelig man er, ha så lute selvinnsikt og forståelse for at folk er forskjellige. Ha så lav takhøyde og tro at man er så mye bedre enn andre??

Skremmende!!!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skinnhanskene....han våknet med dem etter å ha sovet på trammen... 

Min tanke : tar han dem av når han skal pisse,eller er de på 24/7 ? ...som når man forsyner seg rundt frokostbordet ? 🙃

Både han og storbonden bruker offerrolle og hersketeknikker i en salig miks. 

Jeg hadde klikka på begge to. 

De har nok begge bagasje som trykkes ned,mens egoet forsøker å trå vannet. 

Endret av Havspeil
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (Akkurat nå):

Helt uforutsigbart, irrasjonelt, virkelighetsfjernt, egosentrisk og dustete oppførsel. Han vil si sine ting til alle andre, men så mener han at han kan bestemme når folk skal få si ting til han... altså hæ? Å ikke se hvor urimelig man er, ha så lute selvinnsikt og forståelse for at folk er forskjellige. Ha så lav takhøyde og tro at man er så mye bedre enn andre??

Skremmende!!!

Abusive, for å si det på engelsk. Direkte traumefremkallende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (9 minutter siden):

Abusive, for å si det på engelsk. Direkte traumefremkallende. 

Jeg reagerer instinktivt på slik oppførsel ja. Blir skikkelig redd, selv om jeg sitter i egen stue.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (33 minutter siden):

Du er kanskje ikke en ung jente som har opplevd eksplosivt sinne fra en eldre mann med skinnhansker.. dette perspektivet bør tas inn. 

Hva har det med saken å gjøre at jeg ikke er jente? :klo: jeg skrev og kritiserte oppførselen hans i går. 

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Hva har det med saken å gjøre at jeg ikke er jente? :klo: skrev og kritiserte oppførselen hans…

Eldre mann som blir aggressiv verbalt og tett på kroppslig på en ung jente, i tillegg ei han ikke kjenner OG foran kamera... det er en hel rekke av dynamikk der som går langt utover normale ryggmargsreaksjoner. 

Det er faktisk også veldig problematisk at noen ikke ser problemet. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (Akkurat nå):

Eldre mann som blir aggressiv verbalt og tett på kroppslig på en ung jente, i tillegg ei han ikke kjenner OG foran kamera... det er en hel rekke av dynamikk der som går langt utover normale ryggmargsreaksjoner. 

Det er faktisk også veldig problematisk at noen ikke ser problemet. 

Cid skrev (På 22.9.2024 den 15.07):

Eller tar det tilbake, gud så dramatisk og fiendtlig han er! O.o Det er ikke alle som er like komfortabel med å se folk rett i øynene, jeg har selv aldri vært noe komfortabel med det så dette var en ugrei reaksjon fra han :fy_fy:

Reagerte her som du ser, var ingenting greit med det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Reagerte her som du ser, var ingenting greit med det. 

Beklager, det så jeg ikke, leste bare at du svarte at du ikke så noe ustabilt hos han. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

klarinetta skrev (Akkurat nå):

Beklager, det så jeg ikke, leste bare at du svarte at du ikke så noe ustabilt hos han. 😊

Begynt å tvile litt på det nå da etter jeg så han på Torpet, jeg klarer liksom ikke å se hva som er han og hva som er skuespill liksom. Bra for hun han angrep verbalt men fortsatt synd at vi ikke vil få se han og Tanja ryke i tottene på hverandre, minte meg om to småsøsken :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den italienske mixen av Kaptein Krok & Michael Jackson har forlatt Farmen :duskedame:

Spørs vel om ikke en i samboerparet blir utsatt som førstekjempe, når Niklas sprekker den bobla. 

Endret av Tradegy
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (28 minutter siden):

Begynt å tvile litt på det nå da etter jeg så han på Torpet, jeg klarer liksom ikke å se hva som er han og hva som er skuespill liksom. Bra for hun han angrep verbalt men fortsatt synd at vi ikke vil få se han og Tanja ryke i tottene på hverandre, minte meg om to småsøsken :ler: 

Har han allerede oppført seg dårlig på Torpet? 

(Vet ikke hvorfor, men jeg ser aldri Torpet.. kommer ikke til å gjøre det nå heller, hvertfall ikke med Edip)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...