Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I et par uker nå har jeg hatt på følelsen to stykker som kom til å komme veldig langt: Svein og Heidi. Stemmer godt så langt da. Syns de har mye fokus på Heidi og hennes ønske om å komme til finalen... Får se om det betyr noe 😬

Men jeg håper mest på Julie og Erlend eller Roy i finalen. Heier mer på de tre. Så da gjenstår det å se 😅 

Endret av Titori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Heidi og Julie som finalister!! 

Roy har avgitt så mye dårlig energi innimellom, nå senest etter matlagingen. Han sitter og sutrer og snakker ned de andres prestasjoner. Det hjelper lite at han innrømmer at han er en dårlig taper. Jeg mener en verdig vinner er en som hjelper andre og ikke drar ned andre når det er ekstra stritt. Roy har hatt mange sure, kjipe dager og har satt negativt preg på gruppa innimellom. Sånn sett synes jeg Lea hadde fortjent finaleuka mer enn kremmern. Hun har vært en flink leder, lydhør mot gruppa og god til å se folk. At hun forelska seg i en guttunge var det åpenbart at hun slet litt med innimellom.

Så har du den overdrevent positive Erlend, musikalsk og fullstendig umusikalsk (jfr gjøgling og sang oppi fjeset på Heidi). Han er en karakter produksjonen har forelska seg i og han har fått så mye mer skjermtid enn noen andre.

Svein har jo vært en luring som har spilt på kryss og tvers absolutt hele tida. Sjarmen redder han, synes jeg. Har han som 3. favoritt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (9 minutter siden):

Jeg heier på Heidi og Julie som finalister!! 

Roy har avgitt så mye dårlig energi innimellom, nå senest etter matlagingen. Han sitter og sutrer og snakker ned de andres prestasjoner. Det hjelper lite at han innrømmer at han er en dårlig taper. Jeg mener en verdig vinner er en som hjelper andre og ikke drar ned andre når det er ekstra stritt. Roy har hatt mange sure, kjipe dager og har satt negativt preg på gruppa innimellom. Sånn sett synes jeg Lea hadde fortjent finaleuka mer enn kremmern. Hun har vært en flink leder, lydhør mot gruppa og god til å se folk. At hun forelska seg i en guttunge var det åpenbart at hun slet litt med innimellom.

Så har du den overdrevent positive Erlend, musikalsk og fullstendig umusikalsk (jfr gjøgling og sang oppi fjeset på Heidi). Han er en karakter produksjonen har forelska seg i og han har fått så mye mer skjermtid enn noen andre.

Svein har jo vært en luring som har spilt på kryss og tvers absolutt hele tida. Sjarmen redder han, synes jeg. Har han som 3. favoritt.

Nå må folk slutte å skryte så mye av Lea. Fint å få henne ut. Hun er en av de minst verdige vinnerne der inne etter Alex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (55 minutter siden):

Nå må folk slutte å skryte så mye av Lea. Fint å få henne ut. Hun er en av de minst verdige vinnerne der inne etter Alex. 

Nei, Lea er en oppegående og velformulert ung dame som har jobba jevnt og bra.  Alex er derimot en sutrete unnasluntrer og takk og lov at han røyk!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (41 minutter siden):

Nei, Lea er en oppegående og velformulert ung dame som har jobba jevnt og bra.  Alex er derimot en sutrete unnasluntrer og takk og lov at han røyk!

Nå skriver jeg det jeg mener, så ikke skriv "nei", jeg kan ikke mene feil vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...