Cid Skrevet torsdag kl 21:17 Forfatter #1041 Del Skrevet torsdag kl 21:17 LiseTV skrev (17 minutter siden): litt uventet med ukesoppdraget. Håper Heidi kommer til finalen sammen med Roy, Håvard og Julie. Julie må vinne i så fall da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet torsdag kl 21:51 #1042 Del Skrevet torsdag kl 21:51 lin skrev (7 timer siden): Jeg liker at de kutta ut skuespillet de tidligere har hatt i ukesoppdragene. Når du snakker om skuespill, så har de vel kuttet ut det meste av sånt vås man hadde i noen år, men at noen «fiender» kom og tente på diverse uthus og annet. Jeg hadde nektet å «spille med» om jeg hadde vært deltaker, med sånt tøv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 00:47 Forfatter #1043 Del Skrevet fredag kl 00:47 Hvem håper dere ryker før finale uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 04:56 Forfatter #1044 Del Skrevet fredag kl 04:56 Hanne67 skrev (12 timer siden): Haha, nei jeg blir bare irritert og frustrert, og orker nesten ikke å se på 😅😝 Reality uten krangling hadde ikke vart lenge da det er liksom hovedingrediensen til realityprogrammer 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet fredag kl 10:20 #1045 Del Skrevet fredag kl 10:20 Cid skrev (9 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Heidi 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet fredag kl 12:32 #1046 Del Skrevet fredag kl 12:32 tussi84 skrev (2 timer siden): Heidi Enig! Eller aller helst Alex, men det skjer nok dessverre ikke 😔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet fredag kl 12:34 #1047 Del Skrevet fredag kl 12:34 Jeg håper Roy og Alex ryker fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet fredag kl 12:45 #1048 Del Skrevet fredag kl 12:45 Kålrota skrev (9 minutter siden): Jeg håper Roy og Alex ryker fort. Ikke Roy, han er suveren flink type. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet fredag kl 12:47 #1049 Del Skrevet fredag kl 12:47 Cid skrev (11 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Alex eller Heidi. Evt Renate. Resten av gjengen heier jeg på langt inn i finaleuka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:18 Forfatter #1050 Del Skrevet fredag kl 14:18 Kålrota skrev (1 time siden): Jeg håper Roy og Alex ryker fort. Enig pluss Svein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:19 Forfatter #1051 Del Skrevet fredag kl 14:19 LiseTV skrev (1 time siden): Ikke Roy, han er suveren flink type. Jeg likte han helt til han og Svein begynte med det tåpelige spillet om å få ut Erlend, ble bare for dumt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 17:57 #1052 Del Skrevet fredag kl 17:57 Cid skrev (17 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Aller helst Alex, men Heidi tør nok ikke velge ham. Så da håper jeg Heidi ryker. Cid skrev (12 timer siden): Reality uten krangling hadde ikke vart lenge da det er liksom hovedingrediensen til realityprogrammer 😛 Haha, enig 😂 er så lite drama i livet mitt, så må ha litt på farmen, haha 😂 Har vært utrolig lite drama og krangling i år da. Har vært en koselig sesong, men også ganske kjedelig til tider. Savnet en skikkelig sabotasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet fredag kl 18:28 #1053 Del Skrevet fredag kl 18:28 Håper Heidi velger Alex og han ryker, men da blir det vel mye syting. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 18:32 Forfatter #1054 Del Skrevet fredag kl 18:32 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Håper Heidi velger Alex og han ryker, men da blir det vel mye syting. Kan hun slå han i vagla da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet fredag kl 19:47 #1055 Del Skrevet fredag kl 19:47 Cid skrev (1 time siden): Kan hun slå han i vagla da? Da hadde han fått breakdown, så mye som han har skrytt av at ingen kan slå ham i vagla. Hadde vært litt gøy 🤓 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 3 timer siden #1056 Del Skrevet 3 timer siden Litt synd Heidi ble valgt til førstekjempe, vil helst at hun skal i finaleuken. Hvem hun skal velge er ikke godt å si! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 3 timer siden #1057 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Spoiler Roy er den som har stått på i alle uker, han har vokst på meg og jeg synes han er en verdig vinner😊 Synes det var dårlig av Svein å kaste han "under bussen" i dagens episode.. Endret 3 timer siden av Flowrrpowrr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2 timer siden #1058 Del Skrevet 2 timer siden Heier bare på Heidi. Makan til å holde ei utenfor som de andre voksne gjør. Ugreit! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 2 timer siden #1059 Del Skrevet 2 timer siden Mentor kan vel ikke være fornøyd når de har droppet ukesoppdraget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 1 time siden #1060 Del Skrevet 1 time siden Spoiler Trodde de skulle sage over stokkene?. Om målet er å få den andre ned med alle midler tilgjengelig så kan de jo bare dytte hverandre ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå