Cid Skrevet 17. november Forfatter #901 Del Skrevet 17. november Flowrrpowrr skrev (5 timer siden): Håper at Svein vinner tvekampen😊 Liker han og Roy! Arbeidsjern💪 Jeg håper at han taper, jeg er lei av den barnslige oppførselen hans, alle de uendelige avtalene han lager med folk og det spillet med Roy om å få ut Erlend. Blir rett og slett for dumt 🤦♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taremero Skrevet 17. november #902 Del Skrevet 17. november Må bare komme med et lite hjertesukk... Det at noen deltagere fraviker sin egentlige personlighet og "bare" spiller spilet, tror jeg ikke et sekund på. Måten de bl.a lyver, bløffer og smisker seg innpå storbonden på, for å unngå å bli førstekjempe, krever årelang trening og erfaring, for å kunne gjøres på en måte som ikke blir avslørt. De er også de første til å løpe bort til de som kjenner seg såret, holde rundt dem, og utnytte deres sårbarhet og ekte følelser for å skaffe fordeler til seg selv. De gråter gjerne en skvett sammen dem også, for senere i intervjuene iskaldt fortelle hvor smarte synes de har vært overfor disse, og hvordan de har til hensikt å dolke dem i ryggen. Jeg tror ganske enkelt at det er sånn de er innerst inne er, ufyselige personer som har gjort det til sin paradegren å bløffe og lyve seg gjennom livet på bekostning av andre. Til de som tror at de er folk av hel ved, som bare litt overfladisk tar på seg en annen rolle her, må man jo påpeke at i så tilfelle, burde de vært skuespillere med en hel rad av Oscar-statuetter på peishylla. Og om de nå skulle anse det som et overfladisk spill....hvorfor er det akkurat de som reagerer med ekte og stygge følelser når de får motgang. Smiskeren Glenn f.eks. som plutselig ble en ufyselig drittunge, Alex som syntes alt var sååå urettferdig, og Heidi som har isfront mot alle hun ikke tror kan hjelpe henne til seier mm mm Det er derfor jeg har gjort mitt valg, med hvilke jeg holder med. Gullstandarden var selvfølgelig den ukronede dronningen av Torpet, Alina, som jeg ble så betatt av som menneske og kvinne, at det kanskje ble litt i overkant 😆, men også Julie, Erlend (selv om det kan bli litt i overkant iblandt ) , og faktisk også Lea ( selv om hun nok bør lære seg å se mere på andre egenskaper hos menn hun velger enn bare fysikken) 🤣 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #903 Del Skrevet 17. november Sissy33 skrev (På 15.11.2024 den 17.45): Enig. Torpet var artig den første sesongen, nettopp fordi det var nytt og uventet. Spesielt de siste par sesongene er det blitt nesten parodisk, samme person kan ryke ut av Farmen to ganger og likevel vinne. Deltakerne vet jo at Torpet finnes (selv om få av dem er interessert å gjøre en innsats for å bli når det kommer til stykket), samtidig vises det ikke at de snakker om det inne på Farmen. Det skal liksom lates som Torpet ikke eksisterer. "Du er ute av Farmen" - men ikke helt, likevel. De kunne i det minste spart seg for Torpet 2.0. (Nå er selvfølgelig hovedårsaken til at de fremdeles kjører det å få folk til å betale for TV2Play). De fleste nå til dags ser vel serier på strømming fremfor tv så tror ikke at det er motivasjonen til TV2, men enig i at Torpet ikke er særlig spennende lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #904 Del Skrevet 17. november shab skrev (28 minutter siden): Husker du "Staurbæring"? Haha. Jeg glemmer aldri Torkel Torve i staurbæring. Tror han vant faktisk. Husker ikke den grenen, dessverre. Men jeg er ganske glemsk når det gjelder sånt da. Når var det? Jeg husker navnet Torkel, men husker ikke fyren. Tror første hele sesongen jeg så var den med Helgi i 2004. Hvem kan vel glemme Helgi, hehe 😂 Jeg vil se Helgi på Torpet. Lurer på om han er like hissig nå 20 år etter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 17. november #905 Del Skrevet 17. november (endret) jukkapalme skrev (1 minutt siden): Husker ikke den grenen, dessverre. Men jeg er ganske glemsk når det gjelder sånt da. Når var det? Jeg husker navnet Torkel, men husker ikke fyren. Tror første hele sesongen jeg så var den med Helgi i 2004. Hvem kan vel glemme Helgi, hehe 😂 Jeg vil se Helgi på Torpet. Lurer på om han er like hissig nå 20 år etter 😂 Det var sesongen til Hugo! Torkel var en mammagutt. Heldigvis var mamma Unni også på farmen. Torkel var meget forelsket i Silje (Gaute sin ekskone). Endret 17. november av shab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #906 Del Skrevet 17. november shab skrev (Akkurat nå): Det var sesongen til Hugo! Torkel var en mammagutt. Heldigvis var mamma Unni også på farmen. Torkel var meget forelsket i Silje (Gaute sin ekskone). Ååå, den sesongen så jeg ikke, så da er det ikke rart jeg ikke husker. Irriterer meg at jeg ikke så den, for jeg har skjønt at Hugo lagde masse action. Vært lite action de siste årene, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #907 Del Skrevet 17. november jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ååå, den sesongen så jeg ikke, så da er det ikke rart jeg ikke husker. Irriterer meg at jeg ikke så den, for jeg har skjønt at Hugo lagde masse action. Vært lite action de siste årene, syns jeg. Og så røk han i en bryte gren mot en som som var vm mester i bryting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #908 Del Skrevet 17. november Cid skrev (Akkurat nå): Og så røk han i en bryte gren mot en som som var vm mester i bryting. Ja, jeg vet. Irriterer meg at jeg ikke så det. Skulle ønske Hugo hadde vunnet både torpet og farmen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #909 Del Skrevet 17. november jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet. Irriterer meg at jeg ikke så det. Skulle ønske Hugo hadde vunnet både torpet og farmen. Enig, håper han som drakk seg dritings på markedet også returnerer til et Torp en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #910 Del Skrevet 17. november Cid skrev (Akkurat nå): Enig, håper han som drakk seg dritings på markedet også returnerer til et Torp en gang. Hvem var det igjen? Jeg er så glemsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #911 Del Skrevet 17. november jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hvem var det igjen? Jeg er så glemsk. Noen som postet klipp av at Hugo hjalp en dritings deltaker som hadde drukket seg full på markedet og var ordentlig full tilbake på gården lol. Kunne tenkt å ha en reprise av det på et Torp 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #912 Del Skrevet 17. november Ååå, den morsomste sesongen var en av de jeg ikke så, skjønner jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 17. november #913 Del Skrevet 17. november jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ååå, den morsomste sesongen var en av de jeg ikke så, skjønner jeg 😂 Ja, også var det litt drama blant damene også. Var ei moden trønder-kvinne som gikk litt i klinsj med de under 38år. Denne sesongen var girl-power. Mannfolka røk ut en etter en! Var gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november #914 Del Skrevet 17. november shab skrev (1 minutt siden): Ja, også var det litt drama blant damene også. Var ei moden trønder-kvinne som gikk litt i klinsj med de under 38år. Denne sesongen var girl-power. Mannfolka røk ut en etter en! Var gøy. Kult 😊 Fader at den ikke ligger ute på tv2 play. Jeg jobbet ekstremt mye på den tiden og fra tidlig morgen til sen kveld flere dager i uka, så var nok derfor jeg ikke så den sesongen. Savner litt skikkelig action, drama og intriger. I år har det jo vært leirskole og kombayah de luxe. Skulle ønske Edip hadde blitt, da hadde kanskje pipen fått en annen lyd. Tror det kunne gått en kule varmt hos Tanja også, så synd hun trakk seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #915 Del Skrevet 17. november shab skrev (23 minutter siden): Ja, også var det litt drama blant damene også. Var ei moden trønder-kvinne som gikk litt i klinsj med de under 38år. Denne sesongen var girl-power. Mannfolka røk ut en etter en! Var gøy. Var det hun 50 åringen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #916 Del Skrevet 17. november Julie har vært den beste storbonden hittil denne sesongen synes jeg 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #917 Del Skrevet 17. november Spoiler Uff jeg kjente meg virkelig igjen i Erlend der, jeg har ganske høydeskrekk selv og hadde hatet å gjøre det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #918 Del Skrevet 17. november Spoiler Fyttikatta for en plot twist når det viste seg at de hadde fått bestått likevel Julie er en god skuespiller gitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #919 Del Skrevet 17. november Spoiler Hvordan kom Lea seg til andrekjempe hytta til fots når Miriam måtte ro ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. november #920 Del Skrevet 17. november Cid skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Hvordan kom Lea seg til andrekjempe hytta til fots når Miriam måtte ro ditt? Spoiler Kan hun ha lagt til litt bortenfor hytta uten å ha blitt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå