Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 timer siden):

Det ligger en artikkel ute på tv2 sine nettsider som røper noe om dagens episode, så anbefaler dere å holde dere unna tv2 nettsiden før dere går sett episoden. Jeg så bare tittelen uten å klikke inn så jeg fikk ikke det spoilet helt, men skulle likevel gjerne hvert foruten det. 

Spoiler

Blir så irritert.. vil ikke vite om at noen trekker seg på forhånd! Måtte inn å se på episoden med en gang, for orket ikke at jeg skulle trykke feil og ende opp med å få vite det! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla25j skrev (17 minutter siden):
  Skjul innhold

Blir så irritert.. vil ikke vite om at noen trekker seg på forhånd! Måtte inn å se på episoden med en gang, for orket ikke at jeg skulle trykke feil og ende opp med å få vite det! 

Jeg er pensjonist med tilgang til tv2play, og kan heldigvis se episodene fra morgenen, men skjønner at det må være ergerlig for de som må vente til ordinær sendetid.  Halve moroa forsvinner jo når handlingen avsløres på forhånd.    Det skjedde jo heldigvis flere spennende ting i dagens episode.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg nada om spoiling og leser både her og i medier om hva som skjer fremover. Jeg ilte inn for å lese. 

Likevel synes jeg det er rart at i det minste ikke TV2 venter til det er sendt i kveld? Merkelig praksis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Andre som synes at det ser ekkelt ut når de driver og sutter/slikker på bacon ost tuben? 🤢 spesielt nå med Erlend og det mens de pratet om å tømme utedassen 🥴

Endret av Cid
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (3 timer siden):
  Vis skjult innhold

Spoiler

Det stor faktisk i klartekst i overskriften hva som skjedde på sol.no. Med navn og greier. Forbasket irriterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Andre som synes at det ser ekkelt ut når de driver og sutter/slikker på bacon ost tuben? 🤢 spesielt nå med Erlend og det mens de pratet om å tømme utedassen 🥴

Spoiler

Den episoden hvor baconosten ble promotert er det mest skamløse jeg har sett på Farmen noensinne! Det var langt mer enn bare produktplassering; det var reinspikka reklame. Det var så malplassert at det ødela mye av det fine med markedet! Denne suttingen på de tubene er jeg helt enig i at de kunne spart seg.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Litt komisk at det er så lenge siden Hugo var med at han ikke husker selv hvor lenge siden det er :ler: (han sa 17 år men det er 16 år siden :P)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Ganske irriterende ja, nå forsvant den sjokk faktoren som ellers hadde vært der når noen trekker seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Denne uken kommer nok til å bli den mest spennende uka, gleder meg 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Håper at Alex eller Heidi sitt lag taper, jeg vil gjerne ha Svein, Erlend og Hugo med videre. Men dumt at enten Julie eller Seble ryker da, liker de to.

Endret av Cid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig artig å se Roy og Hugo diskutere hvem som har størst :fnise: (størst hus 🤪)

Håper så inderlig at begge to de overlever denne uken slik at vi kan få se de to kjempe om å være den beste i alt 😄

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Enig. Og når de står krumbøyd over kjøkkenbenken og lager mat med langt rufsete hår hengende utover. Gjett om det blir hår i maten. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Litt komisk at det er så lenge siden Hugo var med at han ikke husker selv hvor lenge siden det er :ler: (han sa 17 år men det er 16 år siden :P)

Spoiler

Haha, ja da lo jeg godt 😂 irriterer meg at jeg ikke så sesongen han var med i. 

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Veldig artig å se Roy og Hugo diskutere hvem som har størst :fnise: (størst hus 🤪)

Håper så inderlig at begge to de overlever denne uken slik at vi kan få se de to kjempe om å være den beste i alt 😄

Spoiler

Hahah, ja 😂 Ser dem for meg som små i sandkassa krangle om hvem av dem som har den sterkeste pappaen :hoho:

Håper virkelig både Roy og Hugo blir, ja. Man kunne se på hele fjeset til Roy at han absolutt ikke likte Hugo. Så de to sammen kan bli draaaaama :hoho: Hugo er en skrytepave da, så skjønner godt at folk finner han irriterende. Spesielt Roy som også er litt skrytepave. Åh, dette blir gøy! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Enig, det er dritekkelt! 🤮 æsj! Tubeost blir aldri det samme igjen, haha 😂 Ikke at jeg spiser så mye av det uansett da.

Veldig synd at Tanja trakk seg. Tror det kunne gått en kule varmt etterhvert med henne. Hun virker ganske hissig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Haha, ja da lo jeg godt 😂 irriterer meg at jeg ikke så sesongen han var med i. 

Skjul innhold

Hahah, ja 😂 Ser dem for meg som små i sandkassa krangle om hvem av dem som har den sterkeste pappaen :hoho:

Håper virkelig både Roy og Hugo blir, ja. Man kunne se på hele fjeset til Roy at han absolutt ikke likte Hugo. Så de to sammen kan bli draaaaama :hoho: Hugo er en skrytepave da, så skjønner godt at folk finner han irriterende. Spesielt Roy som også er litt skrytepave. Åh, dette blir gøy! 

Spoiler

Synd de ikke har den bryte grenen som Hugo røk ut på i 2008 sesongen, skulle gjerne likt å se de to godt voksne mennene bryte sammen i store hvite truser 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Synd de ikke har den bryte grenen som Hugo røk ut på i 2008 sesongen, skulle gjerne likt å se de to godt voksne mennene bryte sammen i store hvite truser 😂

Spoiler

Ja, det hadde du vel likt :hoho: neida, hadde vært gøy det. Mye mer spennende gren enn kjedelige hestesko og øksekast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, det hadde du vel likt :hoho: neida, hadde vært gøy det. Mye mer spennende gren enn kjedelige hestesko og øksekast. 

Spoiler

Savner Tautrekking og Saging uansett om jeg vet det var klokt av dem å fjerne de grenene siden folk ble skadet, jeg glemmer aldri når Jørgen i 2018 sesongen fikk ene planken rett inni ribbeinet slik at det knapp når han tapte o: og så kom han til Torpet med et knekt ribbein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Savner Tautrekking og Saging uansett om jeg vet det var klokt av dem å fjerne de grenene siden folk ble skadet, jeg glemmer aldri når Jørgen i 2018 sesongen fikk ene planken rett inni ribbeinet slik at det knapp når han tapte o: og så kom han til Torpet med et knekt ribbein.

Spoiler

Savner tautrekking jeg og, men hadde ikke fått med meg at de har fjernet saging. Folk velger jo nesten bare hestesko og øks uansett så.

Husker det med Jørgen jeg også, fyttikatta det må ha vært vondt. Har knekt ribbein selv også, det er helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ni att Hugo kommer att ha stor framgång hos kvinnorna nu när han har deltagit i Farmen och visat hur kunnig han är i både matlagning och Snickeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...