tirben Skrevet 12. oktober #441 Del Skrevet 12. oktober Babyface skrev (På 11.10.2024 den 13.08): Herregud, dette begynner å bli for dumt! Tror det er Madelen selv som har behov for å forklare seg her! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. oktober #442 Del Skrevet 12. oktober Djungelvrål skrev (På 11.10.2024 den 21.34): Har aldri skjønt hvorfor ikke førstekjemper ikke bare velger de sterkeste konkurrentene slik at de får de ut. Det ville jeg gjort. Fordi de trenger de sterke og flinke på gården til å jobbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #443 Del Skrevet 12. oktober tirben skrev (Akkurat nå): Tror det er Madelen selv som har behov for å forklare seg her! Det tror jeg også… Tenkte det med en gang, men gadd ikke si noe. Jeg nekter å tro at tv2 tvang henne til å bruke et kort, hvitt blondeskjørt. Hadde de gjort det mot kvinnelige deltakere hadde det blitt ramaskrik! Sponsoren er dessuten sport outlet og de selger såvidt meg bekjent ikke blondeskjørt 🤣 Har alltid vært sånn at de har fått noen klær som ullundertøy, turbukser, tursko osv sponset og hatt med noe eget. Så tror nok det skjørtet er hennes egne private. Ingenting galt med blondeskjørt, men å sitte på taket og snekre i det så «litt» malplassert ut måtte le av hvor oppgitt Roy var. 13 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. oktober #444 Del Skrevet 13. oktober jukkapalme skrev (7 timer siden): Ingenting galt med blondeskjørt, men å sitte på taket og snekre i det så «litt» malplassert ut måtte le av hvor oppgitt Roy var. Det jeg tenkte da var at det må da være fare for å få flis på innsiden av lårene når hun satt sånn på ubehandlet tre 🙉 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober #445 Del Skrevet 13. oktober Boetica skrev (4 timer siden): Det jeg tenkte da var at det må da være fare for å få flis på innsiden av lårene når hun satt sånn på ubehandlet tre 🙉 Au, auuu, ja du kan så si 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 13. oktober #446 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (På 10.10.2024 den 21.49): Sant, husker knapt noen fra sist års sesong. Husker bare hun som alle hatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #447 Del Skrevet 13. oktober Sam Fox skrev (10 minutter siden): Husker bare hun som alle hatet. Kathrine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. oktober #448 Del Skrevet 13. oktober tirben skrev (12 timer siden): Tror det er Madelen selv som har behov for å forklare seg her! Garantert. 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 13. oktober #449 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (1 time siden): Kathrine? Det var det, ja. Hun nordlendingen med svart hår, fillers, tatovering og silikon🤢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #450 Del Skrevet 13. oktober Sam Fox skrev (44 minutter siden): Det var det, ja. Hun nordlendingen med svart hår, fillers, tatovering og silikon🤢 Jeg husker henne, Mattis, Björk og han som solgte kjærlighets drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #451 Del Skrevet 13. oktober Spoiler Haha som jeg lo når han skulle smake på ølen og spriten 😂 vet ikke hvorfor men bare syntes det var morsomt digger også de brillene hans, ligner litt på Elton John 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 13. oktober #452 Del Skrevet 13. oktober (endret) Tv produksjonen er å klandre i hvert fall om hun vinkles feil, til og med Moder Teresa kunne blitt vinklet til å være en kjerring med rett vinkling. Det burde ha vært rett vinkling opp gjennom. For historien viser oss jo at Mor Teresa virkelig var en kjerring. Dessverre. Endret 13. oktober av Zeniora 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #453 Del Skrevet 13. oktober Zeniora skrev (4 minutter siden): Tv produksjonen er å klandre i hvert fall om hun vinkles feil, til og med Moder Teresa kunne blitt vinklet til å være en kjerring med rett vinkling. Det burde ha vært rett vinkling opp gjennom. For historien viser oss jo at Mor Teresa virkelig var en kjerring. Dessverre. Så for meg henne i Farmen nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 13. oktober #454 Del Skrevet 13. oktober (*rare bilder i hodet*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #455 Del Skrevet 13. oktober Spoiler Asså for en patetisk reaksjon fra Glenn… Det der var ren hersketeknikk mot Madelen, etter den talen så ønsker jeg at hun vinner! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #456 Del Skrevet 13. oktober Zeniora skrev (Akkurat nå): (*rare bilder i hodet*) Hun mot Nelson Mandela i vagla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #457 Del Skrevet 13. oktober Spoiler Glenn tapte seg enormt på kort tid, fy flate, oppfører seg som en gretten unge… 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelen Skrevet 13. oktober #458 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (9 minutter siden): Skjul innhold Glenn tapte seg enormt på kort tid, fy flate, oppfører seg som en gretten unge… Veldig skuffet over kveldens episode. Furter så mye pga markedet. ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pommeline Skrevet 13. oktober #459 Del Skrevet 13. oktober Glenn virker bare så kort og lite følsom mot samboeren Renate… Lite kjærlig. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #460 Del Skrevet 13. oktober Spoiler Utrolige ting kan skje når man ser på realityserier som for eksempel at man går fra å like noen til å begynne å miste litt sansen for så å få veldig sansen for personen, dette har skjedd med Madelen. Jeg synes hun holdt seg ganske rolig trass i Glenn sin overreaksjon og så når hun dagen etter roper bort til han og prøver å roe ned situasjonen, hun har steget mange grader i mine øyne! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå