Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #361 Del Skrevet 9. oktober Spoiler Håper hun velger Lea nå på søndag og slår henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #362 Del Skrevet 9. oktober Spoiler Kan se ut som at Erlend har fått Seble i kikkerten nå 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. oktober #363 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (5 timer siden): Hvis Madelen syns det er så fælt å fremstå som en som smisker og sprader rundt i blondeskjørt, hvorfor gjør hun det da? Hvorfor i allverden hadde hun på seg kort blondeskjørt da hun satt oppå taket på det huset om det er så ille å bli fremstilt sånn? Hun kunne vel hatt på seg en vanlig shorts når hun jobber og heller brukt blondeskjørtet på kveldene eller til «pent»? Det blir jo sikkert en fest eller to som alle andre år. Det er jo ikke noe galt i å ville pynte seg litt, men alt til sin tid. Jeg vet det er mye klipp og lim, men uansett kan ikke det få folk til å fremstå som totalt motsatt av hvordan de er. For hun jobber mindre enn de andre uansett om det filmes eller ikke. Er jo flere av deltakerne som har sagt det og de har jo vært der sammen med henne hele tiden. Og smiske har hun også gjort selv om hun ikke gjør det hele tiden. Skjønner at hun vil bli likt, det vil vel alle, men det blir for påtatt. Det er vondt å bli undervurdert, men da bør hun tenke litt på hvordan hun fremstår. Hun fremstår jo som en influenserjente som bare tenker på hår og antrekk. Håper hun blir 1.kjempe og ryker. Selv om det ville resultert i at Lea ble storbonde. Lei av henne nå. Trist at hun gruer seg til hver eneste episode da. Jeg lurer på hvorfor hun går rundt i en ullgenser som er så vid i halsen at den hele tiden faller ned over begge skuldrene. Om ikke for annet enn å være vampete og sexy. Ser så dumt ut i en situasjon der de skal arbeide. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #364 Del Skrevet 9. oktober Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på hvorfor hun går rundt i en ullgenser som er så vid i halsen at den hele tiden faller ned over begge skuldrene. Om ikke for annet enn å være vampete og sexy. Ser så dumt ut i en situasjon der de skal arbeide. Får sende henne mld og spørre henne 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. oktober #365 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Får sende henne mld og spørre henne 😛 Trenger ikke spørre, det er for å være deilig. Det var samme opplegget med hun der Karianne Vilde i sin tid. Genseren haaaang ned over armene 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #366 Del Skrevet 9. oktober Spoiler Jeg tror ikke at Miriam vil bli valgt til noen kjemper i løpet av ukene, for ingen vil ha det på seg å ha valgt en som er mye mindre enn en seg selv. Så tror nok hun er trygg til siste uken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #367 Del Skrevet 9. oktober (endret) Boetica skrev (6 minutter siden): Trenger ikke spørre, det er for å være deilig. Det var samme opplegget med hun der Karianne Vilde i sin tid. Genseren haaaang ned over armene Ikke godt å vite hehe. Endret 9. oktober av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #368 Del Skrevet 9. oktober Spoiler Så fint av Roy å lage det til Miriam ❤️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #369 Del Skrevet 9. oktober Boetica skrev (9 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor hun går rundt i en ullgenser som er så vid i halsen at den hele tiden faller ned over begge skuldrene. Om ikke for annet enn å være vampete og sexy. Ser så dumt ut i en situasjon der de skal arbeide. Lurer jeg også på. Må jo være ubehagelig å jobbe i. Selv om hun ikke jobber noe særlig 😂 jeg hater sånne gensere, syns de er utrolig irriterende når de sklir ned. Derfor har jeg ingen. Boetica skrev (4 minutter siden): Trenger ikke spørre, det er for å være deilig. Det var samme opplegget med hun der Karianne Vilde i sin tid. Genseren haaaang ned over armene Garantert! Hun er som en hyggeligere og mer likandes variant av Karianne Vilde. Karianne Vilde var jo helt forferdelig slitsom og høyrøsta. Madelen er ikke slitsom, egentlig bare irriterende med all den smiskingen sin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #370 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): Lurer jeg også på. Må jo være ubehagelig å jobbe i. Selv om hun ikke jobber noe særlig 😂 jeg hater sånne gensere, syns de er utrolig irriterende når de sklir ned. Derfor har jeg ingen. Garantert! Hun er som en hyggeligere og mer likandes variant av Karianne Vilde. Karianne Vilde var jo helt forferdelig slitsom og høyrøsta. Madelen er ikke slitsom, egentlig bare irriterende med all den smiskingen sin. Tenk å skulle få kledd sånn om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #371 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (1 time siden): Tenk å skulle få kledd sånn om vinteren. Brrr, det høres kaldt ut men hun hadde vel neppe kledd seg sånn om farmen ble spilt inn på vinteren, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #372 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (24 minutter siden): Brrr, det høres kaldt ut men hun hadde vel neppe kledd seg sånn om farmen ble spilt inn på vinteren, hehe. Dumt de aldri har vinter på farmen, vil se de måtte bruke slede til markedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #373 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Dumt de aldri har vinter på farmen, vil se de måtte bruke slede til markedet. Enig. Har alltid ønsket meg en vintervariant av farmen. Tenk så koselig å kjøre hest og slede til markedet. Men hadde kanskje vært litt begrenset med hva slags ukesoppdrag de kunne få da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #374 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (7 minutter siden): Enig. Har alltid ønsket meg en vintervariant av farmen. Tenk så koselig å kjøre hest og slede til markedet. Men hadde kanskje vært litt begrenset med hva slags ukesoppdrag de kunne få da. Kunne fått å lage snø fort og samle 100 snøballer til barna på skolen hvorav de skal ha snøballkrig og vinneren får en iskrem på deling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 9. oktober #375 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (14 minutter siden): Enig. Har alltid ønsket meg en vintervariant av farmen. Tenk så koselig å kjøre hest og slede til markedet. Men hadde kanskje vært litt begrenset med hva slags ukesoppdrag de kunne få da. Det hadde vært koselig med en slags vinter/julevariant, ja. Hadde vært koselig om de skulle lage for eksempel sylte, julekaker og lignende. Kjøre slede til markedet hadde også vært veldig koselig, ja. Kan komme på flere ukesoppdrag som kunne være aktuelle, for eksempel å lage treleker til julegaver (som snurrebassene i kjendisfarmen), hugge juletrær, sy duker og gardiner, lage julepynt o.l. Jeg hadde absolutt fulgt med på noe sånt. Gammeldags jul er jo så hyggelig! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #376 Del Skrevet 9. oktober Cookiesandcream skrev (1 minutt siden): Det hadde vært koselig med en slags vinter/julevariant, ja. Hadde vært koselig om de skulle lage for eksempel sylte, julekaker og lignende. Kjøre slede til markedet hadde også vært veldig koselig, ja. Kan komme på flere ukesoppdrag som kunne være aktuelle, for eksempel å lage treleker til julegaver (som snurrebassene i kjendisfarmen), hugge juletrær, sy duker og gardiner, lage julepynt o.l. Jeg hadde absolutt fulgt med på noe sånt. Gammeldags jul er jo så hyggelig! Husker når de prøvde seg på vinter Robinson og så fikk ene deltakeren hypotermi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 9. oktober #377 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold Jeg tror ikke at Miriam vil bli valgt til noen kjemper i løpet av ukene, for ingen vil ha det på seg å ha valgt en som er mye mindre enn en seg selv. Så tror nok hun er trygg til siste uken. Spoiler Si ikke det, mange tenkte det samme om Cato Zahl Pedersen, men Voe ville det annerledes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #378 Del Skrevet 9. oktober Djækklåsst skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Si ikke det, mange tenkte det samme om Cato Zahl Pedersen, men Voe ville det annerledes. Spoiler Tror hun kunne overrasket i tvekamp da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #379 Del Skrevet 9. oktober Cookiesandcream skrev (54 minutter siden): Det hadde vært koselig med en slags vinter/julevariant, ja. Hadde vært koselig om de skulle lage for eksempel sylte, julekaker og lignende. Kjøre slede til markedet hadde også vært veldig koselig, ja. Kan komme på flere ukesoppdrag som kunne være aktuelle, for eksempel å lage treleker til julegaver (som snurrebassene i kjendisfarmen), hugge juletrær, sy duker og gardiner, lage julepynt o.l. Jeg hadde absolutt fulgt med på noe sånt. Gammeldags jul er jo så hyggelig! Jaaa, hadde vært kjempekoselig. Du kom jo på mange fine oppdrag 😊 Tenkte mest på uteoppdrag jeg og da er det ikke så mye annet enn å måke snø og bygge snøhule. Og hugge juletrær, så klart. Gammeldags jul er veldig koselig, ja. Hadde vært veldig koselig med en sånn variant av farmen som de kunne vist i desember. Hadde jo ikke trengt å vare like lenge som vanlig farmen. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #380 Del Skrevet 9. oktober Spoiler Bra valg av førstekjempe! Håper hun ryker. Blir spennende å se om hun tør velge Roy eller Glenn, da blir jeg faktisk litt imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå