Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Greit å få ut Cecilie. Neste uke håper jeg Madelen ryker. 

Kanskje Åsmund blir storbonde 🤔

Endret av Irja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelen irriterer meg grenseløst! Håper hun ryker snart. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (3 timer siden):

Greit å gå ut Cecilie. Neste uke håper jeg Madelen ryker. 

Kanskje Åsmund blir storbonde 🤔

Håper Lea ryker da, er så lei av henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (12 timer siden):

Gud bedre... det plast og miljø-oppglegget ble bare for dumt :murvegg: Følte plutselig jeg satt og så på Planetpatruljen på NRK super 🤣

Det jeg reagerte på var hvordan Alex fikk de globale miljøproblemene til å handle om HAM. HAN ville ikke surfe i et hav fullt av plast. HAN kunne ikke stå på ski hvis snøen forsvant fra fjellene 😂 Ikke de store perspektivene. Han er nok litt umoden. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Det jeg reagerte på var hvordan Alex fikk de globale miljøproblemene til å handle om HAM. HAN ville ikke surfe i et hav fullt av plast. HAN kunne ikke stå på ski hvis snøen forsvant fra fjellene 😂 Ikke de store perspektivene. Han er nok litt umoden. 

Han har jo dødser som jobb 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Han har jo dødser som jobb 😝

Ja har lurt litt på det der 😅 kan man leve av det da? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nesten litt synd på Cecilie. For et feigt valg. Hun burde nesten fått besøk, han hadde jo god tid på å føre seg, mens hun ble tatt fullstendig på senga. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who is she skrev (1 minutt siden):

Syns nesten litt synd på Cecilie. For et feigt valg. Hun burde nesten fått besøk, han hadde jo god tid på å føre seg, mens hun ble tatt fullstendig på senga. 

Hva var feigt med det? Å ta lea hadde vel vært mer feigt, Cecilie hadde i det minste en gren hun var god på (om hun hadde følt seg bra men det visste vel ikke de andre?)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 timer siden):

Madelen irriterer meg grenseløst! Håper hun ryker snart. 

Two face kan vi kalle henne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hva var feigt med det? Å ta lea hadde vel vært mer feigt, Cecilie hadde i det minste en gren hun var god på (om hun hadde følt seg bra men det visste vel ikke de andre?)

Var flaks første gangen. Høyt press på han andre og lettere som underdoog å ta det rolig. Syns det er feig av en mann å ta den svakeste og spesielt når hun var i kamp sist. Man har sjelden flaks to ganger etter hverandre. Hun burde valgt noe annet og hun fortjente besøk da hadde hun blitt rådet til å ta noe annet. Balanse hadde vært mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who is she skrev (3 minutter siden):

Var flaks første gangen. Høyt press på han andre og lettere som underdoog å ta det rolig. Syns det er feig av en mann å ta den svakeste og spesielt når hun var i kamp sist. Man har sjelden flaks to ganger etter hverandre. Hun burde valgt noe annet og hun fortjente besøk da hadde hun blitt rådet til å ta noe annet. Balanse hadde vært mye bedre.

Man må jo uansett ta den man har best sjans til å slå, det er jo tross alt en konkurranse. Glad han vant. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (54 minutter siden):

Bruker ikke det å komme utfordrere innen nå?

Kanskje det ikke kommer noen utfordrere i år? Siden de var 16 fra start. Står ingenting om utfordrere på tv-guiden heller og de pleier vel å komme på denne tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Kanskje det ikke kommer noen utfordrere i år? Siden de var 16 fra start. Står ingenting om utfordrere på tv-guiden heller og de pleier vel å komme på denne tiden. 

Så kjedelig da, håpet det skulle komme en middelaldrende sunnmørsk mann som kunne lage drama 😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Så kjedelig da, håpet det skulle komme en middelaldrende sunnmørsk mann som kunne lage drama 😂 

Hehe, ja det hadde vært gøy 😂 eller en skikkelig hissig nordlending. Håper jo det kommer utfordrere, men begynner å tvile. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja det hadde vært gøy 😂 eller en skikkelig hissig nordlending. Håper jo det kommer utfordrere, men begynner å tvile. 

Og begynner å krangle med Tanja "Du sir nå faen meg ikke sånt rett oppi fjeset mitt!"

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som at det blir enda mer sutring fra Lea i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 timer siden):

Ja har lurt litt på det der 😅 kan man leve av det da? 

Trodde det var en tulle sport jeg 😛 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (45 minutter siden):

Virker som at det blir enda mer sutring fra Lea i morgen..

Å? Ja, hun er jo en sutreunge så. Håper hun blir 1.kjempe denne uken og ryyyyker til helvete ut. 

Hvem tror dere blir storbonde? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...