Lawyam Skrevet i går, 01:57 #1241 Del Skrevet i går, 01:57 Boetica skrev (10 timer siden): Nå driver du med stygg hersketeknikk. De som våger å si deg mot er mindre pene, ikke sant? 🙄 Du får lese protesten mot at det ikke skal være lov å gi komplimenter på utseende som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet i går, 02:10 #1242 Del Skrevet i går, 02:10 Var Gaute som vant. Må være noe bedre å se på etter 24 år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:30 Forfatter #1243 Del Skrevet i går, 02:30 Margit777 skrev (19 minutter siden): Var Gaute som vant. Må være noe bedre å se på etter 24 år 😄 Hvilepuls Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet i går, 18:04 #1244 Del Skrevet i går, 18:04 Jøss, er det mange av dere som synes Heidi er pen? Jeg synes hun er helt midt på treet, ei grå mus det går 13 av på dusinet. 🙈 Fortjent at hun vant sånn det utviklet seg. Jeg mener dog fortsatt at Roy og Svein er de eneste som virkelig hadde klart å drive gård fullt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:50 Forfatter #1245 Del Skrevet i går, 18:50 (endret) Babyface skrev (51 minutter siden): Jøss, er det mange av dere som synes Heidi er pen? Jeg synes hun er helt midt på treet, ei grå mus det går 13 av på dusinet. 🙈 Fortjent at hun vant sånn det utviklet seg. Jeg mener dog fortsatt at Roy og Svein er de eneste som virkelig hadde klart å drive gård fullt ut. Grå mus? De hadde nok ikke klart alle de "dame oppgavene" så alene hadde de aldri klart det, de ville vært avhengige av folk som Miriam og Renate som kan ting de ikke kan. Hugo hadde forøvrig klart seg minst like godt som Svein og Roy. Endret i går, 18:57 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21 timer siden #1246 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Cid skrev (5 timer siden): Grå mus? De hadde nok ikke klart alle de "dame oppgavene" så alene hadde de aldri klart det, de ville vært avhengige av folk som Miriam og Renate som kan ting de ikke kan. Hugo hadde forøvrig klart seg minst like godt som Svein og Roy. Enig med deg - og glad for stille protest mot at det liksom skal være mer akseptabelt i samfunnet å kalle noen grå mus og det som verre er enn å faktisk kunne gi komplimenter også på utseendet til noen uten at noen skal føle seg krenket og snakke om feminisme i sammenhengen. Jeg tror forøvrig at Roy og Svein hadde klart å drive gård inntil et visst punkt, mtp arbeidsoppgaver, så ville de jo lært seg det de ikke var helt trygge på etterhvert, men tror nok at det ville oppstått litt hete diskusjoner dem imellom hvis han ene ble sur for noe og at det ville slitt på relasjonen og felles gårdsdrift pga det, slik det sikkert vil være for alle for den del. Heidi vant hvertfall, men det skilte jo ikke mye og vinneren kunne like lett vært noen andre, flinke folk alle sammen, men man vet ikke alt og kan ikke klare å tippe rett på hva man er usikker på hver gang heller. Fortjent seier uansett! Med en hånd enda bedre! En medfødt 'knyttneve' og en vanlig hånd faktisk! Endret 21 timer siden av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 15 timer siden #1247 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Grå mus? De hadde nok ikke klart alle de "dame oppgavene" så alene hadde de aldri klart det, de ville vært avhengige av folk som Miriam og Renate som kan ting de ikke kan. Hugo hadde forøvrig klart seg minst like godt som Svein og Roy. Grå mus. Kjedelig. Den virkelig pene der var Julie. Min mening. Hva er det du mener Miriam og Renate fikk til som gutta ikke hadde klart? Jeg er rimelig sikker på at gutta hadde lært sying raskere enn damene hadde fått til tungarbeidet inkl snekring. Alle klarer å lage seg mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden Forfatter #1248 Del Skrevet 13 timer siden Babyface skrev (2 timer siden): Grå mus. Kjedelig. Den virkelig pene der var Julie. Min mening. Hva er det du mener Miriam og Renate fikk til som gutta ikke hadde klart? Jeg er rimelig sikker på at gutta hadde lært sying raskere enn damene hadde fått til tungarbeidet inkl snekring. Alle klarer å lage seg mat. De har sine sterke sider mens gutta har sine, blir urealistisk å si at de to kunne styrt en gård alene Min mening. Er heldigvis over nå og de vant ikke 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13 timer siden #1249 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Babyface skrev (14 timer siden): Jøss, er det mange av dere som synes Heidi er pen? Jeg synes hun er helt midt på treet, ei grå mus det går 13 av på dusinet. 🙈 Fortjent at hun vant sånn det utviklet seg. Jeg mener dog fortsatt at Roy og Svein er de eneste som virkelig hadde klart å drive gård fullt ut. Hun er vel langt fra det. Masse utstråling , personlighet og et nydelig smil Endret 13 timer siden av cerruti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden Forfatter #1250 Del Skrevet 12 timer siden cerruti skrev (53 minutter siden): Hun er vel langt fra det. Masse utstråling , personlighet og et nydelig smil Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12 timer siden #1251 Del Skrevet 12 timer siden Da var det på tide å begynne å vurdere utseendet til mennene/guttene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden Forfatter #1252 Del Skrevet 11 timer siden Boetica skrev (10 minutter siden): Da var det på tide å begynne å vurdere utseendet til mennene/guttene. Har i hvert fall ikke vært noe diskusjon om silikon denne sesongen i hvert fall 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11 timer siden #1253 Del Skrevet 11 timer siden Kjekt å se at damene i år brukte så mye kjoler og skjørt. Miniskjørt på mønet på skolestua var hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå