Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes Glenn virket utrolig sur og bitter i finalen? Kan bare være filmet på uheldige tidspunkt så klart, men han virket jo ekstremt lite entusiastisk og så ut som han satt og furtet 😆

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivLaga skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som synes Glenn virket utrolig sur og bitter i finalen? Kan bare være filmet på uheldige tidspunkt så klart, men han virket jo ekstremt lite entusiastisk og så ut som han satt og furtet 😆

Kanskje fortsatt sur pga festen han gikk glipp av?:p 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gøy at de to jeg tippet i finalen for to uker siden faktisk stod i finalen. 

Litt kjedelig vinner, ikke det jeg håpte på. Men greier man å ta seieren er man en verdig vinner mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt å se Vokteren-finale igår, hvor de rundhåndet delte ut over 1 million og en bil attpåtil, til en gjeng kjendiser som valset litt rundt oppe i fjellheimen i 14 usle dager. Mens Farmen-vinneren etter 10 uker med hardt arbeid blir avspist med gavekort på 450 000. Bortsett fra det, kult at Heidi vant når Roy uansett røk i semien🥳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Heidi, min favoritt etterhvert. Jeg husker jeg ikke likte henne i det hele tatt da hun sist var med og ble sur da hun kom inn på Torpet i år, tenkte 'det orker jeg ikke', og jeg var så negativ til omtrent noen få episoder før hun gikk inn på gården, og ikke helt blid for at det var hun og ikke Alina som måtte inn, men så vokste hun på meg mer og mer etter at hun første på Torpet forsvant, mer og mer og har faktisk merkelig nok vært min favoritt i flere uker nå. Som hun har kjempet og stått i det å ha vært utenfor, men likevel stått rakrygget og blid i enhver kamp, flott at hun vant. SH var nok verdig vinner han også, men Heidi måtte gjennom mye mer for å endelig vinne. Først må du vinne Torpet og så måtte hun inn på Farmen, på ny inn på Torpet og vinne igjen og ny førstekjempekamp og gjennom alle konkurranser før hun sto som vinner. Det var hun mot dem, sterk, tøff dame som vant også med det handikapet hun har. Premien er den den er og det er godt betalt for ti uker uansett så det er ikke noe å surmule for.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Heidi. Tøff og modig dame som også ser bra ut. Kult at hun vant med det handikapp hun har.  Ønsker henne alt godt i fremtiden. Klem og klemmer fra meg😚

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...