LivLaga Skrevet søndag kl 21:45 #1221 Del Skrevet søndag kl 21:45 Bare jeg som synes Glenn virket utrolig sur og bitter i finalen? Kan bare være filmet på uheldige tidspunkt så klart, men han virket jo ekstremt lite entusiastisk og så ut som han satt og furtet 😆 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:47 Forfatter #1222 Del Skrevet søndag kl 21:47 LivLaga skrev (1 minutt siden): Bare jeg som synes Glenn virket utrolig sur og bitter i finalen? Kan bare være filmet på uheldige tidspunkt så klart, men han virket jo ekstremt lite entusiastisk og så ut som han satt og furtet 😆 Kanskje fortsatt sur pga festen han gikk glipp av?:p 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet søndag kl 22:44 #1223 Del Skrevet søndag kl 22:44 Veldig bra semifinale og finale 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet søndag kl 22:45 #1224 Del Skrevet søndag kl 22:45 Haha, gøy at de to jeg tippet i finalen for to uker siden faktisk stod i finalen. Litt kjedelig vinner, ikke det jeg håpte på. Men greier man å ta seieren er man en verdig vinner mener jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet søndag kl 22:55 #1225 Del Skrevet søndag kl 22:55 Sykt å se Vokteren-finale igår, hvor de rundhåndet delte ut over 1 million og en bil attpåtil, til en gjeng kjendiser som valset litt rundt oppe i fjellheimen i 14 usle dager. Mens Farmen-vinneren etter 10 uker med hardt arbeid blir avspist med gavekort på 450 000. Bortsett fra det, kult at Heidi vant når Roy uansett røk i semien🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet i går, 00:54 #1226 Del Skrevet i går, 00:54 (endret) Gratulerer Heidi, min favoritt etterhvert. Jeg husker jeg ikke likte henne i det hele tatt da hun sist var med og ble sur da hun kom inn på Torpet i år, tenkte 'det orker jeg ikke', og jeg var så negativ til omtrent noen få episoder før hun gikk inn på gården, og ikke helt blid for at det var hun og ikke Alina som måtte inn, men så vokste hun på meg mer og mer etter at hun første på Torpet forsvant, mer og mer og har faktisk merkelig nok vært min favoritt i flere uker nå. Som hun har kjempet og stått i det å ha vært utenfor, men likevel stått rakrygget og blid i enhver kamp, flott at hun vant. SH var nok verdig vinner han også, men Heidi måtte gjennom mye mer for å endelig vinne. Først må du vinne Torpet og så måtte hun inn på Farmen, på ny inn på Torpet og vinne igjen og ny førstekjempekamp og gjennom alle konkurranser før hun sto som vinner. Det var hun mot dem, sterk, tøff dame som vant også med det handikapet hun har. Premien er den den er og det er godt betalt for ti uker uansett så det er ikke noe å surmule for. Endret i går, 00:55 av Lawyam 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 07:28 #1227 Del Skrevet i går, 07:28 Gratulerer til Heidi. Tøff og modig dame som også ser bra ut. Kult at hun vant med det handikapp hun har. Ønsker henne alt godt i fremtiden. Klem og klemmer fra meg😚 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #1228 Del Skrevet 23 timer siden LiseTV skrev (3 timer siden): Gratulerer til Heidi. Tøff og modig dame som også ser bra ut. Kult at hun vant med det handikapp hun har. Ønsker henne alt godt i fremtiden. Klem og klemmer fra meg😚 Hva har det med saken å gjøre at hun ser bra ut? Hun hadde da fortjent seieren like mye om hun ikke var like pen! Er så lei av at kvinners utseende kommenteres overalt. Dette er ikke en missekonkurranse. Hadde det vært en av mennene som vant hadde ingen sagt noe på utseende. Enig i at hun er tøff og modig. Absolutt en fortjent seier. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23 timer siden #1229 Del Skrevet 23 timer siden (endret) jukkapalme skrev (25 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre at hun ser bra ut? Hun hadde da fortjent seieren like mye om hun ikke var like pen! Er så lei av at kvinners utseende kommenteres overalt. Dette er ikke en missekonkurranse. Hadde det vært en av mennene som vant hadde ingen sagt noe på utseende. Enig i at hun er tøff og modig. Absolutt en fortjent seier. Hun ser fantastisk ut og etter min mening må det kunne gå an å tåle at vakre dame får komplimenter uten å klage på at de får det... Endret 22 timer siden av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22 timer siden #1230 Del Skrevet 22 timer siden Lawyam skrev (8 minutter siden): Hun ser fantastisk ut og etter min mening må det kunne gå an å tåle at vakre dame får komplimenter uten å klage på at de får det... Men det har jo ingen relevans i denne sammenhengen. Utseendet hjelper ikke på gårdsdrift. Det er en uting i samfunnet at kvinners suksess knyttes opp mot utseendet. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22 timer siden #1231 Del Skrevet 22 timer siden Kålrota skrev (Akkurat nå): Men det har jo ingen relevans i denne sammenhengen. Utseendet hjelper ikke på gårdsdrift. Det er en uting i samfunnet at kvinners suksess knyttes opp mot utseendet. Det er nå helst de som ikke er velsignet med et vakkert ytre som reagerer på det da og det finnes neppe mange damer eller menn som ikke liker å få komplimenter. Nei, du har rett i at det ikke har noen spesiell relevanse i forhold til gardsdrift, men nå er det heller ikke alle som kan gå usminket og se så smashing ut som henne heller og når vi legger merke til at hun er pen, så kan det nå ikke skade å gi et kompliment heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22 timer siden #1232 Del Skrevet 22 timer siden Haha, ja. Alle feminister er jo stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22 timer siden #1233 Del Skrevet 22 timer siden Kålrota skrev (5 minutter siden): Haha, ja. Alle feminister er jo stygge. Dine ord. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22 timer siden #1234 Del Skrevet 22 timer siden Din mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20 timer siden #1235 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Lawyam skrev (5 timer siden): Hun ser fantastisk ut og etter min mening må det kunne gå an å tåle at vakre dame får komplimenter uten å klage på at de får det... Jeg klager ikke på at hun får komplimenter, da misforstår du. Men jeg er lei av at kvinner vurderes etter utseendet i absolutt alle sammenhenger mens menn vurderes etter andre kvaliteter som dyktighet, styrke, kunnskap osv. Ja, hun er kjempepen, men det har ingen betydning her. Heidi har vunnet fordi hun er smart, kunnskapsrik, dyktig, nevenyttig og sterk både fysisk og psykisk. Hun hadde ikke vunnet om hun bare var pen og dum som et naut. Samtidig hadde hun fortjent seieren like mye om hun ikke var like pen. En annen ting jeg liker med Heidi er at hun ikke har gnålt til media om at hun er feil fremstilt. Er så mange som gjør det. Endret 17 timer siden av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19 timer siden #1236 Del Skrevet 19 timer siden Lawyam skrev (3 timer siden): Det er nå helst de som ikke er velsignet med et vakkert ytre som reagerer på det da og det finnes neppe mange damer eller menn som ikke liker å få komplimenter. Nå driver du med stygg hersketeknikk. De som våger å si deg mot er mindre pene, ikke sant? 🙄 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden Forfatter #1237 Del Skrevet 17 timer siden Lawyam skrev (5 timer siden): Det er nå helst de som ikke er velsignet med et vakkert ytre som reagerer på det da og det finnes neppe mange damer eller menn som ikke liker å få komplimenter. Nei, du har rett i at det ikke har noen spesiell relevanse i forhold til gardsdrift, men nå er det heller ikke alle som kan gå usminket og se så smashing ut som henne heller og når vi legger merke til at hun er pen, så kan det nå ikke skade å gi et kompliment heller. Feil tråd på kg å diskutere sånt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taremero Skrevet 14 timer siden #1238 Del Skrevet 14 timer siden Ja,ja, ikke bare ble det stort sett dulle kamper denne gangen, ( kaste på stikka med hestesko og stå på en planke), men til og med hinderløypa som ga oss litt action ble tatt bort. Bort med woke-Niklas, som har brukt store deler av livet for å lære seg å snakke prikt likt som Halvor Johansson ( som jo er skikkelig morsom ift Niklas) da tar jeg heller action-Frank😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13 timer siden #1239 Del Skrevet 13 timer siden jukkapalme skrev (7 timer siden): Jeg klager ikke på at hun får komplimenter, da misforstår du. Men jeg er lei av at kvinner vurderes etter utseendet i absolutt alle sammenhenger mens menn vurderes etter andre kvaliteter som dyktighet, styrke, kunnskap osv. Ja, hun er kjempepen, men det har ingen betydning her. Heidi har vunnet fordi hun er smart, kunnskapsrik, dyktig, nevenyttig og sterk både fysisk og psykisk. Hun hadde ikke vunnet om hun bare var pen og dum som et naut. Samtidig hadde hun fortjent seieren like mye om hun ikke var like pen. En annen ting jeg liker med Heidi er at hun ikke har gnålt til media om at hun er feil fremstilt. Er så mange som gjør det. Enig med du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8 timer siden #1240 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Cid skrev (8 timer siden): Feil tråd på kg å diskutere sånt? Ja, egentlig, men nå var det da en som ikke klarte å se forbi at noen ble kalt pen oppi annet skryt damen fikk da og 'måtte' si ifra hvor ugreit det var - og da reagerte jeg fordi så ille kan det da ikke være å skyte inn i en bisetning at dama er flott, slik den ene gjorde at det må skrives protester mot det. Endret 8 timer siden av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå