Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Tv2 kan ha spoilet en som ikke vinner Farmen.

Spoiler

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/full-forvirring-om-premien/17031058/
Klikk her om du vil se hva jeg mener er spoiler.

Spoiler

"Jeg fant det ut etter innspilling, da jeg se på det på TV. Skal jeg være helt ærlig, så var jeg ikke så opptatt av premien, men det er jo dårlig at vi ikke fikk vite om det, sier Lea"

Dette må bety at hun ikke vant for ellers hadde hun jo visst om premien siden hun hadde fått den.

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Tv2 kan ha spoilet en som ikke vinner Farmen.

Skjul innhold

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/full-forvirring-om-premien/17031058/
Klikk her om du vil se hva jeg mener er spoiler.

Vis skjult innhold

"

Jeg fant det ut etter innspilling, da jeg se på det på TV. Skal jeg være helt ærlig, så var jeg ikke så opptatt av premien, men det er jo dårlig at vi ikke fikk vite om det, sier Lea"

Dette må bety at hun ikke vant for ellers hadde hun jo visst om premien siden hun hadde fått den.

En av de med lavest sannsynlighet for å vinne uansett, så ingen alvorlig spoiler. Men man vet aldri med TV 2, de liker å forsøke å lure seerne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (25 minutter siden):

En av de med lavest sannsynlighet for å vinne uansett, så ingen alvorlig spoiler. Men man vet aldri med TV 2, de liker å forsøke å lure seerne. 

Husker en gang når de ved et "uhell" spoilet hvem som vant i finalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke oppfattet at de har vært ufine mot Heidi. Etter hun ble valgt som førstekjempe var det hun selv som valgte å trekke seg unna og ikke prate med de andre. Flere der prøvde jo å snakke med henne og inkludere henne. Og at de ønsker Renate tilbake er da helt naturlig når de har kjent henne i 10 uker og Heidi i 2. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (1 time siden):

Og at de ønsker Renate tilbake er da helt naturlig når de har kjent henne i 10 uker og Heidi i 2. 

Det er hvordan det kommuniseres da. Det blir massivt når alle så åpenbart heier. Det er noe som heter å ta hensyn og velge sine ord.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (15 timer siden):

Heidi har jo i utgangspunktet en funksjonsnedsettelse, som gjør at hun bare har en hånd å holde saga med, uten at hun krever spesiell tilrettelegging av den grunn. Jeg tenker beste dame vant, en jevn kamp. 

Dette har hun jo dratt nytte av i flere konkurranser på Torpet. Hun har tross alt hatt 400 gram mindre å løfte når de har konkurrert i kniven. Skulle hun fått ekstra vekt der da?

En kan ikke holde på å tilrettelegge og justere konkurransen, da får de heller kjøre en runde med Farmen Paralympics.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk at Heidi vant mot Renate! Har ingenting imot Renate, men jeg liker Heidi godt.

Skjønner at Heidi reagerte litt sært på å bli valgt som førstekjempe, men den utfrysningen gruppa holdt på med synes jeg ingenting om. 

Og måten Erlend stod og sang Heidi oppi trynet når hun ønsket å lese i fred var bare provoserende å se på. 

Mest av alt er jeg glad for at det er finaleuke. Har fått nok Farmen i år. Føler vi er langt på overtid. Bare det ikke ender med et antiklimaks av en finale...

Heia Heidi og Julie! 

Endret av Ctrl
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Fantastisk at Heidi vant mot Renate! Har ingenting imot Renate, men jeg liker Heidi godt.

Skjønner at Heidi reagerte litt sært på å bli valgt som førstekjempe, men den utfrysningen gruppa holdt på med synes jeg ingenting om. 

Og måten Erlend stod å sang Heidi oppi trynet når hun ønsket å lese i fred var bare provoserende å se på. 

Mest av alt er jeg glad for at det er finaleuke. Har fått nok Farmen i år. Føler vi er langt på overtid. Bare det ikke ender med et antiklimaks av en finale...

Heia Heidi og Julie! 

Erlend er for positiv for sitt beste av og til 😛

Heier på Erlend og Julie her.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (17 minutter siden):

Og måten Erlend stod å sang Heidi oppi trynet når hun ønsket å lese i fred var bare provoserende å se på. 

Heia Heidi og Julie! 

Jeg likte heller ikke den utfrysingen av Heidi. Og da alle sa at de ville ha Renate tilbake fikk jeg litt flashback tilbake til gymtimene på skolen og det å bli valgt sist til lag i ballspill. Heidi virker som hun har en utrolig sterk psyke, i hvert fall og hun er sterk fysisk også. Jeg likte henne ikke så godt i starten på torpet, men hun har vokst på meg.

Jeg ble imponert over hvor rolig hun var da Erlend drev og sang henne opp i trynet. Jeg mister lett fokus og konsentrasjon, så jeg hadde enten eksplodert eller begynt å le. Eller sunget tilbake «har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn» 😂 Jeg liker Erlend, men hadde (i likhet med Jokke) slitt med å omgås ham. Han blir for intens, rett og slett selv om han virker veldig snill og god.

Og Roy da som påsto at han var østlandsmester i hestesko, da lo jeg godt 😂 Og Svein da som dolket bestisen sin i ryggen, selv om de fleste skjønte at Roy kødda. Går ikke å si noe til Svein, han forteller alt videre uansett. Begynner å bli lei av han og det gliset hans nå.

Jeg lo godt av den hånlige latteren til Gotmar da de hadde solgt masse av ølet for noen pølser, haha :hoho: Tenk så mye penger de hadde fått om de ikke gjorde det.

Var så trist da Ivar dro, syns det er så trist hvert år når hunden og de andre dyrene drar 😢 

Gleder meg til finaleuken jeg også. Syns det har vært en koselig sesong, men også til tider ganske kjedelig. For mye kumbayah og for lite krangling og drama 😂 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (50 minutter siden):

Begynner å bli lei av han og det gliset hans nå.

Guffen type, spør du meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en slik dialekt som Gotmar eller var det sånn de pratet i innlandet for 100 år siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (3 timer siden):

Dette har hun jo dratt nytte av i flere konkurranser på Torpet. Hun har tross alt hatt 400 gram mindre å løfte når de har konkurrert i kniven. Skulle hun fått ekstra vekt der da?

En kan ikke holde på å tilrettelegge og justere konkurransen, da får de heller kjøre en runde med Farmen Paralympics.

Veier den hånden Heidi ikke har, 400g? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 time siden):

Veier den hånden Heidi ikke har, 400g? 

I følge Google så veier en hånd i gjennomsnitt 400 gram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Er det noen som har en slik dialekt som Gotmar eller var det sånn de pratet i innlandet for 100 år siden? 

Det står her:  (det gir nok mening for de som kjenner området)

"Rustad har fått med seg Strix på at han kan prate solung på TV, men de breieste ordene blir nok utelatt.

– Jeg får snakke en slags solung. Jeg får bruke mine egne ord, men de vil ikke at jeg skal bli for brei i målet. Så det blir en rar blanding av solung og hedmarksdialekt. De som kjenner meg og vet at jeg egentlig prater rent solung får ha meg unnskyldt, sier Rustad."

Endret av Perine
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (2 timer siden):

I følge Google så veier en hånd i gjennomsnitt 400 gram 

Det gjør det. Men Heidi er ikke gjennomsnittlig, 

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Perine skrev (2 timer siden):

Det står her:  (det gir nok mening for de som kjenner området)

"Rustad har fått med seg Strix på at han kan prate solung på TV, men de breieste ordene blir nok utelatt.

– Jeg får snakke en slags solung. Jeg får bruke mine egne ord, men de vil ikke at jeg skal bli for brei i målet. Så det blir en rar blanding av solung og hedmarksdialekt. De som kjenner meg og vet at jeg egentlig prater rent solung får ha meg unnskyldt, sier Rustad."

Koselig dialekt 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig i all rosen Heidi får. Har likt henne veldig godt inntil nylig, men i forrige uke begynte det å skurre for meg med hvordan hun manipulerer de andre og hvordan hun skryter av det (som f.eks for enkelt det er å manipulere Alex, som da hun påvirket forrige valg med å få Alex til å komme med trusler mot Julie). Synes ikke det har kommet fram noe spesifikk utestenging mot henne, for meg virker det heller som at hun er mer lukket mot de andre.

Men hennes oppførsel etter å bli valgt som førstekjempe synes jeg har vært helt forkastelig. Når hun satte ved matbordet i onsdags episoden og kom med all slags ubehagelige kommentarer. Måten hun prater til de andre, veldig avvisende. Når Alex hjalp henne med å dusje i søndags episoden, og hun hånflirer og sier at hun like gjerne kan ende opp å velge han, så kunne man se at han synes det var ubehagelig i den settingen. For å være en verdig vinner, bør man også kunne håndtere det å bli valgt som førstekjempe, og hun var ikke langt unna Glenn på hvor dårlig hun håndterte det. 

Jada, finalen er nær, og de er ikke på «leirskole» (som noen nevner over her), men de bor faktisk sammen og bør kunne være respektfull mot hverandre. Å bli førstekjempe er en del av greia. Renate håndterte det ekstremt godt, og skjønner at hun reagerte på at Heidi virker sint på henne når det faktisk var Heidi som valgte henne og burde ha oppført seg mer ydmyk.

Synes også det var helt latterlig at Heidi så godt som jukset med å dytte på stokkene, når konkurransen er å sage. Var jo ikke sagingen som gjorde at hun vant. 

For å avslutte, vil jeg bare påpeke at jeg forstå at alle utnevnte Renate som den de ønsket tilbake. Selvfølgelig litt fordi de har kjent henne lengre, men tror nok Heidi sin oppførsel etter hun ble valgt som førstekjempe er en stor grunn. Hun var jo ikke hyggelig mot noen av dem. 

Endret av Kassiopeia
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...