Cid Skrevet torsdag kl 21:17 Forfatter #1041 Del Skrevet torsdag kl 21:17 LiseTV skrev (17 minutter siden): litt uventet med ukesoppdraget. Håper Heidi kommer til finalen sammen med Roy, Håvard og Julie. Julie må vinne i så fall da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet torsdag kl 21:51 #1042 Del Skrevet torsdag kl 21:51 lin skrev (7 timer siden): Jeg liker at de kutta ut skuespillet de tidligere har hatt i ukesoppdragene. Når du snakker om skuespill, så har de vel kuttet ut det meste av sånt vås man hadde i noen år, men at noen «fiender» kom og tente på diverse uthus og annet. Jeg hadde nektet å «spille med» om jeg hadde vært deltaker, med sånt tøv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 00:47 Forfatter #1043 Del Skrevet fredag kl 00:47 Hvem håper dere ryker før finale uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 04:56 Forfatter #1044 Del Skrevet fredag kl 04:56 Hanne67 skrev (12 timer siden): Haha, nei jeg blir bare irritert og frustrert, og orker nesten ikke å se på 😅😝 Reality uten krangling hadde ikke vart lenge da det er liksom hovedingrediensen til realityprogrammer 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet fredag kl 10:20 #1045 Del Skrevet fredag kl 10:20 Cid skrev (9 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Heidi 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet fredag kl 12:32 #1046 Del Skrevet fredag kl 12:32 tussi84 skrev (2 timer siden): Heidi Enig! Eller aller helst Alex, men det skjer nok dessverre ikke 😔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet fredag kl 12:34 #1047 Del Skrevet fredag kl 12:34 Jeg håper Roy og Alex ryker fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet fredag kl 12:45 #1048 Del Skrevet fredag kl 12:45 Kålrota skrev (9 minutter siden): Jeg håper Roy og Alex ryker fort. Ikke Roy, han er suveren flink type. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet fredag kl 12:47 #1049 Del Skrevet fredag kl 12:47 Cid skrev (11 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Alex eller Heidi. Evt Renate. Resten av gjengen heier jeg på langt inn i finaleuka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:18 Forfatter #1050 Del Skrevet fredag kl 14:18 Kålrota skrev (1 time siden): Jeg håper Roy og Alex ryker fort. Enig pluss Svein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:19 Forfatter #1051 Del Skrevet fredag kl 14:19 LiseTV skrev (1 time siden): Ikke Roy, han er suveren flink type. Jeg likte han helt til han og Svein begynte med det tåpelige spillet om å få ut Erlend, ble bare for dumt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 17:57 #1052 Del Skrevet fredag kl 17:57 Cid skrev (17 timer siden): Hvem håper dere ryker før finale uken? Aller helst Alex, men Heidi tør nok ikke velge ham. Så da håper jeg Heidi ryker. Cid skrev (12 timer siden): Reality uten krangling hadde ikke vart lenge da det er liksom hovedingrediensen til realityprogrammer 😛 Haha, enig 😂 er så lite drama i livet mitt, så må ha litt på farmen, haha 😂 Har vært utrolig lite drama og krangling i år da. Har vært en koselig sesong, men også ganske kjedelig til tider. Savnet en skikkelig sabotasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet fredag kl 18:28 #1053 Del Skrevet fredag kl 18:28 Håper Heidi velger Alex og han ryker, men da blir det vel mye syting. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 18:32 Forfatter #1054 Del Skrevet fredag kl 18:32 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Håper Heidi velger Alex og han ryker, men da blir det vel mye syting. Kan hun slå han i vagla da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet fredag kl 19:47 #1055 Del Skrevet fredag kl 19:47 Cid skrev (1 time siden): Kan hun slå han i vagla da? Da hadde han fått breakdown, så mye som han har skrytt av at ingen kan slå ham i vagla. Hadde vært litt gøy 🤓 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 6 timer siden #1056 Del Skrevet 6 timer siden Litt synd Heidi ble valgt til førstekjempe, vil helst at hun skal i finaleuken. Hvem hun skal velge er ikke godt å si! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 6 timer siden #1057 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Spoiler Roy er den som har stått på i alle uker, han har vokst på meg og jeg synes han er en verdig vinner😊 Synes det var dårlig av Svein å kaste han "under bussen" i dagens episode.. Endret 6 timer siden av Flowrrpowrr 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5 timer siden #1058 Del Skrevet 5 timer siden Heier bare på Heidi. Makan til å holde ei utenfor som de andre voksne gjør. Ugreit! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 5 timer siden #1059 Del Skrevet 5 timer siden Mentor kan vel ikke være fornøyd når de har droppet ukesoppdraget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 4 timer siden #1060 Del Skrevet 4 timer siden Spoiler Trodde de skulle sage over stokkene?. Om målet er å få den andre ned med alle midler tilgjengelig så kan de jo bare dytte hverandre ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå