Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dessverre på følelsen at Alex kan ende opp å vinne. Føler at ingen der inne ser han som noe trussel overhodet, selv ikke Lea, og at han dermed kommer til å snike seg inn seilende til finalen, hvor jeg regner med de avslutter med den vanlige kunnskapskonkurransen som strengt tatt lett kan vinnes på ren flaks.

Det kommer jo an hvem man møter, men selv den mest kunnskapsrike der inne vet ikke alt. Deltagerne vet jo at det bruker å være en matlagingskonkurranse på slutten, og Alex overrasket jo med krumkakene så det er jo mulig han er flink ellers med matlaging også men har valgt å holde det skjult. Hinderløype er det jo også Alex som har de beste forutsetningen til å vinne, spesielt med balansen hans. 

Vet ikke, bare har det på følelsen at han ender opp med å vinne, og det blir i så fall den minst fortjente vinneren av farmens historie. Leah kom med en kommentar som jeg føler oppsummerer Alex, noe om at han måtte slutte å oppføre seg som om de var på Ex on the Beach. Alex har oppført seg om han er på ferietur for å møte kjærligheten. Han har sutret og sneket seg unna mye av arbeidet, tenk på den storbonde uka hans hvor han lå å sov og slappet av mye av uka. Han melder seg på et program hvor man skal «gå tilbake i tid», hvor han vet det er utedo, også trasser han over å bli valgt til å tømme doen fordi det blir for ekkelt (som om noen synes det er supergøy). Bare hele holdningen hans har stort sett vært svært barnslig, og det er så ufortjent om han skulle ende opp å vinne! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Ingen kjærestepar har vel vært så fremtredende som Alex og Lea? (Utenom det lesbiske paret men til og med de var ikke like ille synes jeg)

Tja jeg husker Sebastian og Kornelia ganske godt ( på en negativ måte), og jeg synes hele historien mellom Mattis og Bjørk var ganske klein ( det ble hverfall brukt av produksjonen for alt det var verdt). 
Alex og Lea er mer ekte i deres relasjon, bare slik jeg ser det. Om det er holdbart etter Farmen, ja da må nok Alex vokse et par hakk. 
(At jeg synes de er underholdene på sin måte, betyr ikke at jeg håper en av dem vinner.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassiopeia skrev (1 time siden):

Har dessverre på følelsen at Alex kan ende opp å vinne. Føler at ingen der inne ser han som noe trussel overhodet, selv ikke Lea, og at han dermed kommer til å snike seg inn seilende til finalen, hvor jeg regner med de avslutter med den vanlige kunnskapskonkurransen som strengt tatt lett kan vinnes på ren flaks.

Det kommer jo an hvem man møter, men selv den mest kunnskapsrike der inne vet ikke alt. Deltagerne vet jo at det bruker å være en matlagingskonkurranse på slutten, og Alex overrasket jo med krumkakene så det er jo mulig han er flink ellers med matlaging også men har valgt å holde det skjult. Hinderløype er det jo også Alex som har de beste forutsetningen til å vinne, spesielt med balansen hans. 

Vet ikke, bare har det på følelsen at han ender opp med å vinne, og det blir i så fall den minst fortjente vinneren av farmens historie. Leah kom med en kommentar som jeg føler oppsummerer Alex, noe om at han måtte slutte å oppføre seg som om de var på Ex on the Beach. Alex har oppført seg om han er på ferietur for å møte kjærligheten. Han har sutret og sneket seg unna mye av arbeidet, tenk på den storbonde uka hans hvor han lå å sov og slappet av mye av uka. Han melder seg på et program hvor man skal «gå tilbake i tid», hvor han vet det er utedo, også trasser han over å bli valgt til å tømme doen fordi det blir for ekkelt (som om noen synes det er supergøy). Bare hele holdningen hans har stort sett vært svært barnslig, og det er så ufortjent om han skulle ende opp å vinne! 

Alex sin styrke er fysiske konkurranser. Kunnskap og praktiske oppgaver er han dårlig på. Han kunne jo klare å komme seg til finalen gjennom hinderløype og melkespann, men i det siste har de sluttet å bruke de øvelsene på den måten. I finalen vil han være temmelig sjanseløs, med mindre han møter en like kunnskapsløs motstander, men hvem  av de gjenværende skulle egentlig det være?

Men om Alex mot formodning viser seg å være den beste i finaleuka og vinner, så er det selvsagt helt fortjent.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Andre her som dropper å se på episoder denne uken og heller bare leser høydepunkter her? Merker jeg er så lei av årets sesong at jeg bare vil se finale uken og bli ferdig med det hele. Skuffende sesong alt i alt, absolutt alt for mye fokus på kjærlighet…

Det er jo fordi det ikke skjer noe annet av interesse der inne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (37 minutter siden):

Tja jeg husker Sebastian og Kornelia ganske godt ( på en negativ måte), og jeg synes hele historien mellom Mattis og Bjørk var ganske klein ( det ble hverfall brukt av produksjonen for alt det var verdt). 
Alex og Lea er mer ekte i deres relasjon, bare slik jeg ser det. Om det er holdbart etter Farmen, ja da må nok Alex vokse et par hakk. 
(At jeg synes de er underholdene på sin måte, betyr ikke at jeg håper en av dem vinner.) 

Björk og Mattis var den første farmen romansen jeg ble engasjert i, vanligvis så bryr jeg meg ikke om sånt. Det med Seb og Kor tok heldigvis en brå slutt når hun røk ut (men synd at han røk ut på den måten han røk ut på)

Djækklåsst skrev (8 minutter siden):

Det er jo fordi det ikke skjer noe annet av interesse der inne.

Enda større grunn til å skrinlegge farmen og lage en ny versjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Enda større grunn til å skrinlegge farmen og lage en ny versjon.

Det handler mer om castingen. Den har vært mislykket, nok en gang. Men det er jo eksempler på at den har vært god. Det finnes nok av folk der ute som kunne fått til en underholdende sesong, men man har dessverre prioritert feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (Akkurat nå):

Det handler mer om castingen. Den har vært mislykket, nok en gang. Men det er jo eksempler på at den har vært god. Det finnes nok av folk der ute som kunne fått til en underholdende sesong, men man har dessverre prioritert feil.

2014 sesongen var favoritten min men føler aldri at noen sesonger etter har nådd det nivået, jeg likte 2016 sesongen med Lasse og Layla da som røk i tottene på hverandre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (36 minutter siden):

Alex sin styrke er fysiske konkurranser. Kunnskap og praktiske oppgaver er han dårlig på. Han kunne jo klare å komme seg til finalen gjennom hinderløype og melkespann, men i det siste har de sluttet å bruke de øvelsene på den måten. I finalen vil han være temmelig sjanseløs, med mindre han møter en like kunnskapsløs motstander, men hvem  av de gjenværende skulle egentlig det være?

Men om Alex mot formodning viser seg å være den beste i finaleuka og vinner, så er det selvsagt helt fortjent.

Tenk om Alex har klart å skjule at han egentlig er en økologisk småbruker som har gått i lære hos Brimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex er så barnslig og umoden at jeg blir gal! Nærtagende dramaqueen som mener at Erlend og Lea rotter seg sammen mot ham :himle: Virker skikkelig sjalu på Erlend. Lea har helt rett, han oppfører seg som om han skulle vært på ex on the beach. Jeg skjønner virkelig ikke at hun gidder. Alex er på modenhetsnivå med en 12-åring.

Jeg skjønner at det er ekkelt å tømme utedoen, det syns vel alle! Men jeg har aldri hørt noen gnåle så ekstremt som han over det.

Håper virkelig ikke Alex vinner, men det tviler jeg på. Vet ikke hvordan han ville klart seg i en matlagingskonkurranse selv om han imponerte med krumkakene. Vet heller ikke om han har nøyaktigheten og tålmodigheten til å klare å smi en nøkkel eller bygge et høyest mulig tårn som de har gjort noen ganger. Mistenker at han er ganske klumsete. I hinderløypa imponerer han nok med mindre han får helt overtenning og kløner det til som Frank Løke gjorde 😂 Haha, da lo jeg. Håper hvem som helst vinner, bare ikke Alex. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at de kutta ut skuespillet de tidligere har hatt i ukesoppdragene. Og så synes jeg det var bra at forpakterene satt til bords sammen med gjestene under middagen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (14 minutter siden):

Jeg liker at de kutta ut skuespillet de tidligere har hatt i ukesoppdragene. Og så synes jeg det var bra at forpakterene satt til bords sammen med gjestene under middagen. 

Hva slags skuespill tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (33 minutter siden):

Hva slags skuespill tenker du på?

De laga sketcher.  Det var som regel veldig pinlig å se på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes årets sesong har vært veldig fin å se på.

Deilig å slippe masse sabotasje, folk som krangler og folk som ikke gidder å gjøre noe. Da blir jeg bare irritert på at de som lager tull, ikke går ut i tvekamp. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (34 minutter siden):

De laga sketcher.  Det var som regel veldig pinlig å se på.

Som da Kathrine og dem skulle danse foran forsamlingen av menn sist sesong? Husker det var mega kleint :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hanne67 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes årets sesong har vært veldig fin å se på.

Deilig å slippe masse sabotasje, folk som krangler og folk som ikke gidder å gjøre noe. Da blir jeg bare irritert på at de som lager tull, ikke går ut i tvekamp. 

Det er jo det beste ved reality 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Det er jo det beste ved reality 😅

Haha, nei jeg blir bare irritert og frustrert, og orker nesten ikke å se på 😅😝

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Heidi ryker ut på søndag. Syns absolutt at hun er den som minst fortjener å vinne i år, foruten om Alex som er noe lat til tider. Hun har allerede hatt sjansen sin, i en tidligere sesong.

Jeg håper at Roy, Julie eller Erlend vinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt uventet med ukesoppdraget.  Håper Heidi kommer til finalen sammen med Roy, Håvard og Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...