Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Litt morsomt at de begynte å hive inn på med kake mens gjestene fortsatt var der lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det har blitt nevnt. Men det var jo Heidi som hadde gitt Alex og Lea oppskriften på hvordan Julie skulle trues. Om Alex røyk ut, skulle han velge Lea som storbonde, som igjen garanterte for at Julie ble førstekjempe uken etter. 

Julie stakkar hadde derfor ikke noe valg, og Heidi fikk det som hun ville ved at en hun anså som en mye større trussel enn Alex, ble valgt til førstekjempe. Er faktisk ikke så sikker på at det bortskjemte barnet hadde klart å komme på dette selv så brått, om ikke Heidi hadde vært så "behjelpelig" med planleggingen av plottet.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taremero skrev (9 minutter siden):

Mulig det har blitt nevnt. Men det var jo Heidi som hadde gitt Alex og Lea oppskriften på hvordan Julie skulle trues. Om Alex røyk ut, skulle han velge Lea som storbonde, som igjen garanterte for at Julie ble førstekjempe uken etter. 

Julie stakkar hadde derfor ikke noe valg, og Heidi fikk det som hun ville ved at en hun anså som en mye større trussel enn Alex, ble valgt til førstekjempe. Er faktisk ikke så sikker på at det bortskjemte barnet hadde klart å komme på dette selv så brått, om ikke Heidi hadde vært så "behjelpelig" med planleggingen av plottet.  

Heidi viste sitt sanne jeg der gitt, jeg som hadde begynt å synes bra om henne. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie er smart, på en måte. Det skal velges en storbonde til før finalen, og å ha Alex med inn i finale er null problem, om den blir gårdskonkuranse som det pleier. Han vil klare hinderløype, og så stopper det der. Hadde hun kunnet, så hadde hun tatt heidi, hun mestrer alt, men er fredet. Han som hun tok nå (Uh, meg og dobbeltnavn...) forguder henne og er ikke hevngjerrig, og vil slite med å velge sine sterke kompiser, av en eller annen grunn velger ingen Miriam, men ser for meg at han ville spørre henne om hun vil i kamp? De eneste ellers han ikke er nær er Lea og Alex. Blir en av dem, de trenger ikke ha nag til Julie om 2. Kjempen ryker. 1. Kjempen vet at alex er sjangseløs i gårdsfinale, får ut Lea om han vinner, og dermed blir det ikke barbie eller Ken i seier. Men skal sies at jeg likevel har sans for Lea, selvom hun er litt ukritisk til menn:) blir spennende, og jeg liker denne sesongen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at de "shaker" litt opp ting til neste sesong og har for eksempel mentors elskerinne istedenfor mentors kone :P (gjerne da spilt av Unni Askeland, hun hadde nok ikke vært vond å be :fnise:)

Og så innebærer et av ukesoppdragene at de skal lage et smykke til elskerinnen hans, og så dukker Meri opp senere i sesongen og de må lyve for henne noe som resulterer i 5 ekstra mynter fra mentor som takk 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Alex er nå offisielt en av de mest ufyselige som noensinne har vært med på Farmen, FY faen!

Julie er bare 100% skjønn og god ❤️ Hun fortjener definitivt en kniv og en plass i finske uken, mens Alex bare MÅ ryke neste uke for finale uken. Hva ser Lea i han? Hun fortjener så mye bedre…

Når han holdt på med de kakene så sa han at bestemoren hans kom til å bli stolt, ikke faen om noen som kjenner han kommer til å bli stolt av den Alex som de har sett på Farmen…

Frustrerende episode med andre ord

🤪

Edit: Jeg ble også veldig skuffet over Heidi som var den som kom med forslaget, fysj.

Julie er tvers igjennom vakker, og da ikke bare når det gjelder utseendet. Jeg hadde gifta meg med henne på dagen🥰

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Julie. Flott dame som har mye godt i hjernen sin. Håper hun vinner Farmen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (5 minutter siden):

Heier på Julie. Flott dame som har mye godt i hjernen sin. Håper hun vinner Farmen.

Hun har vunnet hjertene våres i hvert fall 😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt setningen "rubb og stubb" fremført så bedårende. 1800 talls riksmål med østerisk aksent.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (42 minutter siden):

Aldri hørt setningen "rubb og stubb" fremført så bedårende. 1800 talls riksmål med østerisk aksent.

De snakker Tysk i Østerrike. Tysk aksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fountaine said:

Nå synes jeg vel at de østerriske dialektene både i tonefall og uttale skiller seg så mye fra rikstysk, at det bør være helt innafor å si østerrisk aksent jeg også da. ( om man nå i det hele tatt bør henge seg opp i en sånn bagatell 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (1 time siden):

Det viste jeg, egentlig, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Cid said:

Hadde vært morsomt om Svein valgte Roy som andrekjempe 😛 

Ja, det hadde det😄 Men tror dessverre han er typen til å velge Miriam 

Edit: Det eneste som kan holde han fra det, må i tilfelle være at han er redd for henne i vagla, tror jeg

Endret av Taremero
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taremero skrev (Akkurat nå):

Ja, det hadde det😄 Men tror dessverre han er typen til å velge Miriam 

Lurer på hva reglene om gren er da med tanke på høyden hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Miriam deltager på lik linje med de andre da, så «typen til å velge Miriam» er jo litt skivebom. Hun er likeverdig de andre og må behandles deretter. (Men grenene må selvsagt tilpasses). 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel helt fair å velge Miriam. Hadde ikke hatt noen problemer med å velge henne selv. Alle har vel vært i kamp nå nesten, og ser ingen grunn til at hun skal skånes. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kålrota said:

Nå er jo Miriam deltager på lik linje med de andre da, så «typen til å velge Miriam» er jo litt skivebom. Hun er likeverdig de andre og må behandles deretter. (Men grenene må selvsagt tilpasses). 

Men det hadde vært morsommere med Roy da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (44 minutter siden):

Hadde vært morsomt om Svein valgte Roy som andrekjempe 😛 

Han sa at han kom til å velge noen han har stor sjans til å slå og da velger han nok ikke Roy. Selv om det hadde vært veldig gøy med de to i kamp. Tipper han velger Miriam eller Erlend. Alex er for god i vagla og Lea har visst klisterhjerne når det gjelder kunnskap. Heidi kan også mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (19 minutter siden):

Er vel helt fair å velge Miriam. Hadde ikke hatt noen problemer med å velge henne selv. Alle har vel vært i kamp nå nesten, og ser ingen grunn til at hun skal skånes. 

Nettopp! Hun er jo også så opptatt av å bli behandlet på linje med de andre, så jeg skjønner ikke helt at ingen tør å ‘ta i’ henne? Fortsetter det slik, så ender det med at hun stikker av med seieren!😉👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...