Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Lurer på hvordan Erlend reagerte. 

Ser for meg at han er typen til å tilgi og prøve å ta det med et smil, selv om han er såret inni seg. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (1 minutt siden):

Ser for meg at han er typen til å tilgi og prøve å ta det med et smil, selv om han er såret inni seg. 

Til og med Alex hadde nok ikke behandlet Erlend slik, skuffende siden jeg likte Roy så godt…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Til og med Alex hadde nok ikke behandlet Erlend slik, skuffende siden jeg likte Roy så godt…

Jeg og trodde for godt om ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (7 timer siden):

Jeg får helt vondt i magen av hvordan Roy oppfører seg mot hudløse Erlend. :tristblå:

Boetica skrev (34 minutter siden):

Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 

Så enig.

Jeg har digget Roy hele veien, men det der var bare totalt hjerteløs og kvalm oppførsel.

Han bør skjemmes!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 timer siden):

De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 

Ja, fy fader så dårlig gjort 😳 Spill eller ei, det var kynisk. Ekkelt å se hvordan Roy satt der på kjempehytten og smisket og smasket for Erlend når målet var å få han ut sånn at han selv kunne få bli storbonde. Heldigvis ble det ikke sånn. Lei av Svein og Roy og gamlegubbestemningen de har. Det er vel sånne gubber som sier at menn eldes som fin vin, mens kvinner som sur melk🙄 Jeg hadde tatt den melken for å si det sånn😅

Endret av tøydokka
Autokorrect
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (15 timer siden):

De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 

Hel enig, rett og slett kynisk og råttent gjort. Fikk helt vondt av Erlend 😢 Han er så godtroende og tror bare det beste om alle og det utnyttet både Roy og Åsmund til det fulle. Fy faen, altså. Greit å spille spillet, men ikke på den måten. Og spesielt Roy som liksom har vært en mentor og farsfigur for Erlend der inne hele tiden 🤬 Erlend ser så opp til ham. Glad planen hans ikke funka. Er skuffa over Roy siden jeg likte han så godt utenom akkurat den første uka, da var han slitsom og brautende.

Erlend er en god gutt, får lyst til å gi han en klem. Spent på om Åsmund har holdt avtalen, men det tviler jeg på. Syns han har virket falsk og slu hele tiden selv om han har vært morsom til tider også. Jeg spiser hatten min om Åsmund har holdt avtalen! (håper det er er greit med lue, jeg har ikke hatt 😂)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kunne de lånt "pædden" fra Ex on the Beach og kjørt Farmens sorte pad så kunne Erlend fått se hvordan Roy oppførte seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (8 minutter siden):

Her kunne de lånt "pædden" fra Ex on the Beach og kjørt Farmens sorte pad så kunne Erlend fått se hvordan Roy oppførte seg. 

Hva er det for noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hva er det for noe?

De har et nettbrett som noen ganger viser dritt oppførsel fra en deltaker om en annen. 

Eller de får vel hint på den og så vises oppførselen på en tv skjerm de har. 

Vanskelig få til i 1924 så Erlend får heller se det når han kommer hjem.

Ihvertfall dritt oppførsel fra Roy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg slapp å spise hatten min 😂 Veldig glad Miriam ble valgt til hjelper, det fortjente hun virkelig ♥️ Og så glad som hun ble! Syns alltid det er så trist når det er kun én som ikke har vært hjelper mens mange av de andre velges gang på gang. Får flashback til ungdomsskolen og det å bli valgt sist på lag til ballspill osv.  

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Stakkars Erlend.

Lea valgte Alex og ikke ham.

Da hans andre utkårede Julie ble spurt om hvem hun ville ha tilbake av Erlend og Åsmund, så svarte hun Åsmund.

Og til sist, Åsmund lovet å velge Erlend som storbonde, men holdt ikke avtalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (1 time siden):

De har et nettbrett som noen ganger viser dritt oppførsel fra en deltaker om en annen. 

Eller de får vel hint på den og så vises oppførselen på en tv skjerm de har. 

Vanskelig få til i 1924 så Erlend får heller se det når han kommer hjem.

Ihvertfall dritt oppførsel fra Roy. 

Fantastisk opplegg 😄 men da må vi nok mente vente til Farmen 2110 minst :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig skarp observasjon fra Heidi om Roys «allmektige» rolle på gården. 
Hadde passet meg utmerket om den grinete falske gubben røyk ut nå. Oppfører seg så nedlatende mot de som kan mindre. Skulle ikke mye til å vippe ham av pinnen da Hugo kom inn  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djækklåsst skrev (43 minutter siden):
  Skjul innhold

Stakkars Erlend.

Lea valgte Alex og ikke ham.

Da hans andre utkårede Julie ble spurt om hvem hun ville ha tilbake av Erlend og Åsmund, så svarte hun Åsmund.

Og til sist, Åsmund lovet å velge Erlend som storbonde, men holdt ikke avtalen.

Spoiler

Og ikke minst at Roy pisser på «vennskapet» deres. Synd at en tillitsfull fyr er nødt til å lære at han ikke kan stole på folk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Cid said:

Roy er vel en herlig type å ha som bekjent og ha det moro sammen med, men ikke en som jeg ville hatt som nær venn og betrodd meg til tror jeg.

( ps. Er ny på forumet i dag, så lurer litt på hvor aktiv man kan være på et kvinneforum uten at det oppfattes som utidig. ? Ut i fra antall innlegg, så det ut til at du var en av de med lengst fartstid her inne, så du er vel den rett å spørre kunne det se ut som) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Veldig skarp observasjon fra Heidi om Roys «allmektige» rolle på gården. 
Hadde passet meg utmerket om den grinete falske gubben røyk ut nå. Oppfører seg så nedlatende mot de som kan mindre. Skulle ikke mye til å vippe ham av pinnen da Hugo kom inn  

Spoiler

Enig. Er så skuffet over oppførselen hans. Skulle ønske Hugo hadde kommet inn i stedet for Heidi og jekket ham ned hundre hakk! Håhå, det hadde vært gøy! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Enig. Er så skuffet over oppførselen hans. Skulle ønske Hugo hadde kommet inn i stedet for Heidi og jekket ham ned hundre hakk! Håhå, det hadde vært gøy! 

Spoiler

Det var faktisk litt gøy med Hugo. Bare å ta frem popkornet og lene seg tilbake når han slapp løs det oppblåste selvbildet sitt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taremero skrev (6 minutter siden):

Roy er vel en herlig type å ha som bekjent og ha det moro sammen med, men ikke en som jeg ville hatt som nær venn og betrodd meg til tror jeg.

( ps. Er ny på forumet i dag, så lurer litt på hvor aktiv man kan være på et kvinneforum uten at det oppfattes som utidig. ? Ut i fra antall innlegg, så det ut til at du var en av de med lengst fartstid her inne, så du er vel den rett å spørre kunne det se ut som) 

Ingen grunn til å bekymre seg over, ingen som tenker negativt eller noe om hvor aktiv noen er :)

Enig i det med Roy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes det er litt trist hvor godtroende Erlend er til tider, fallhøyden blir mye større da når man blir lurt.

Forøvrig fornøyd med valg av storbonde, og at Miriam endelig fikk ta seg en tur opp på storbonde loftet 😄 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Godt å se Heidi igjen. 

Og fabelaktig at vanvittig flotte Julie ble storbonde!
Hah, så deilig å se Erlend få seg en på fleisen der. 

Gud hjelpe meg så stappmett jeg er på Roy, Svein, Alex og Erlend - på helt ulike måter. Og Roy og Erlend får altså nær all TV-tid. Selv i dag når det er Julie som burde ha mer fokus på seg. Erlend på sin side med fjas og sync, og Roy er jo overalt. Men det er vel fordi Roy er en bedreviter som skal ha et ord med i det meste.

Lurer på om denne sesongen er noe av det kjedeligste som har vært av Farmen. 

Håper Julie velger Roy, Svein eller Alex. Erlend kan jeg tåle en uke til. Tror jeg. Men frykter Heidi blir andrekjempe denne uken. Eller, det kan jo bli bra hvis hun velger kunnskap, for da vinner hun forhåpentligvis. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...