Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

shab skrev (6 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Virket som at Roy under tvekampen håpte på at Erlend skulle tape.

Håper Renate, Julie eller Miriam blir storbonde.

Spoiler

Dette var egentlig litt trist å se på, Roy som legger ut om et nærmest far/sønn-forhold, samtidig som han forsøker å påvirke Erlend til å velge en gren han har større sjanse til å tape i.  Ekstra trist fordi det er så genuine følelser fra Erlend sin side.  Man kan si mye om ham, og litt Erlend holder lenge, men det er ikke noe skuespill fra hans side når det gjelder relasjoner.  Litt overrasket over at han og Åsmund hadde kommet så tett på hverandre, for det vennskapet har ikke stått i fokus under TV-sendingene i alle fall.  (Nå er det jo mye som drukner i #alexoglea, da).

Jeg er for øvrig ikke sikker på om Åsmund kommer til å overholde avtalen om storbonde.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

shab skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Virket som at Roy under tvekampen håpte på at Erlend skulle tape.

Håper Renate, Julie eller Miriam blir storbonde.

Spoiler

Ja, han satt jo å smiska så det rant - kvalmende - fordi han håpte at han skulle bli valgt som storbonde nårhan tapte...så skuffelsen var nok stor. Falsk.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy33 skrev (22 minutter siden):
  Skjul innhold

Dette var egentlig litt trist å se på, Roy som legger ut om et nærmest far/sønn-forhold, samtidig som han forsøker å påvirke Erlend til å velge en gren han har større sjanse til å tape i.  Ekstra trist fordi det er så genuine følelser fra Erlend sin side.  Man kan si mye om ham, og litt Erlend holder lenge, men det er ikke noe skuespill fra hans side når det gjelder relasjoner.  Litt overrasket over at han og Åsmund hadde kommet så tett på hverandre, for det vennskapet har ikke stått i fokus under TV-sendingene i alle fall.  (Nå er det jo mye som drukner i #alexoglea, da).

Jeg er for øvrig ikke sikker på om Åsmund kommer til å overholde avtalen om storbonde.

Spoiler

Åsmund har ikke tenkt å holde avtalen, og det forbauser meg ikke! Den fyren har jeg ikke hatt sansen for gjennom hele perioden, kan ikke sette fingeren på hvorfor, det er bare ‘noe’ ved ham som skurrer. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Åsmund har ikke tenkt å holde avtalen, og det forbauser meg ikke! Den fyren har jeg ikke hatt sansen for gjennom hele perioden, kan ikke sette fingeren på hvorfor, det er bare ‘noe’ ved ham som skurrer. 

Spoiler

Jeg både liker og misliker han på samme tid. Vet liksom ikke hvor jeg har ham. Syns han virker litt falsk og slu, det har jeg syntes hele tiden. Og han virket jo skuffa over hvor lite drama det har vært, det har jeg også vært, ikke mye action der i år, haha, selv om det har vært en bra sesong også. Syns han virker ganske overfladisk også, men det er nok ganske vanlig blant folk i hans yrke. Men jeg liker han på noen måter også, han er jo litt morsom også. Men hadde aldri stolt på ham.

Håper Miriam blir storbonde eller hjelper. Det fortjener hun ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Åsmund kan gå å legge seg. Viser sine sanne farger når han uten problem bryter en avtale nesten før den er inngått.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært fornøyd med at Erlend vant 🥳 Nå må han komme til finalen og da helst mot Roy, hadde vært kult å se han vinne mot mentoren sin 😄

Sjokkerende å se hvor mye Roy plutselig begynte å spille, bra at planen hans om å få ut Erlend ikke funka 😁

Lea sin reaksjon var nok til å skjønne hvem som hadde kommet fra Torpet 🤦‍♂️ Blir lite spennende Torpet finale da 😛

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jojojo1988 skrev (37 minutter siden):

Haha, Åsmund kan gå å legge seg. Viser sine sanne farger når han uten problem bryter en avtale nesten før den er inngått.

Bra han ikke kom inn på Torpet da (antar det siden de ikke viste det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Miriam blir storbonde, synes det er på høy tid at hun får prøvd seg i storbonde rollen og det hadde nok boostet selvtilliten hennes å få det ansvaret :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (36 minutter siden):

Håper at Miriam blir storbonde, synes det er på høy tid at hun får prøvd seg i storbonde rollen og det hadde nok boostet selvtilliten hennes å få det ansvaret :)

Helt enig, krysser fingrene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 6.11.2024 den 16.54):
  Skjul innhold

Kjedelig at Alex ikke ble valgt. 

Enig, men Åsmund var en god nummer to. Han er en slu rev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Lea sin reaksjon var nok til å skjønne hvem som hadde kommet fra Torpet 🤦‍♂️ Blir lite spennende Torpet finale da 😛

Derfor så jeg Torpet før del 2 av Farmen i dag 😁 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (4 minutter siden):

Derfor så jeg Torpet før del 2 av Farmen i dag 😁 

Skulle gjerne gjort det samme men trodde at taperen kom inn på Torpet rett før finalen som vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Svært fornøyd med at Erlend vant 🥳 Nå må han komme til finalen og da helst mot Roy, hadde vært kult å se han vinne mot mentoren sin 😄

Sjokkerende å se hvor mye Roy plutselig begynte å spille, bra at planen hans om å få ut Erlend ikke funka 😁

Ja det var irriterende at de avslørte det. Var lett å skjønne at det var noen de kjente. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titori skrev (5 timer siden):

Ja det var irriterende at de avslørte det. Var lett å skjønne at det var noen de kjente. 

Ja det ødela jo alt,måtte jo være Heidi for de to andre kjente jo ingen til på farmen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt i magen av hvordan Roy oppfører seg mot hudløse Erlend. :tristblå:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (22 minutter siden):

Jeg får helt vondt i magen av hvordan Roy oppfører seg mot hudløse Erlend. :tristblå:

Kjenner jeg mistet sansen for Roy der…

Veldig glad for at planen ikke funket og at Erlend vant!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (1 minutt siden):

Blir kvalm av både Svein og Roy. Ut med de sjølgode kvalme gubbene 😤

Jeg synes at de oppførte seg som noen rampeunger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes at de oppførte seg som noen rampeunger. 

De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 

Lurer på hvordan Erlend reagerte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...