Sissy33 Skrevet 10. november #781 Del Skrevet 10. november shab skrev (6 minutter siden): Vis skjult innhold Virket som at Roy under tvekampen håpte på at Erlend skulle tape. Håper Renate, Julie eller Miriam blir storbonde. Spoiler Dette var egentlig litt trist å se på, Roy som legger ut om et nærmest far/sønn-forhold, samtidig som han forsøker å påvirke Erlend til å velge en gren han har større sjanse til å tape i. Ekstra trist fordi det er så genuine følelser fra Erlend sin side. Man kan si mye om ham, og litt Erlend holder lenge, men det er ikke noe skuespill fra hans side når det gjelder relasjoner. Litt overrasket over at han og Åsmund hadde kommet så tett på hverandre, for det vennskapet har ikke stått i fokus under TV-sendingene i alle fall. (Nå er det jo mye som drukner i #alexoglea, da). Jeg er for øvrig ikke sikker på om Åsmund kommer til å overholde avtalen om storbonde. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. november #782 Del Skrevet 10. november shab skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Virket som at Roy under tvekampen håpte på at Erlend skulle tape. Håper Renate, Julie eller Miriam blir storbonde. Spoiler Ja, han satt jo å smiska så det rant - kvalmende - fordi han håpte at han skulle bli valgt som storbonde nårhan tapte...så skuffelsen var nok stor. Falsk. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november #783 Del Skrevet 10. november Sissy33 skrev (22 minutter siden): Skjul innhold Dette var egentlig litt trist å se på, Roy som legger ut om et nærmest far/sønn-forhold, samtidig som han forsøker å påvirke Erlend til å velge en gren han har større sjanse til å tape i. Ekstra trist fordi det er så genuine følelser fra Erlend sin side. Man kan si mye om ham, og litt Erlend holder lenge, men det er ikke noe skuespill fra hans side når det gjelder relasjoner. Litt overrasket over at han og Åsmund hadde kommet så tett på hverandre, for det vennskapet har ikke stått i fokus under TV-sendingene i alle fall. (Nå er det jo mye som drukner i #alexoglea, da). Jeg er for øvrig ikke sikker på om Åsmund kommer til å overholde avtalen om storbonde. Spoiler Åsmund har ikke tenkt å holde avtalen, og det forbauser meg ikke! Den fyren har jeg ikke hatt sansen for gjennom hele perioden, kan ikke sette fingeren på hvorfor, det er bare ‘noe’ ved ham som skurrer. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. november #784 Del Skrevet 10. november Mollami skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Åsmund har ikke tenkt å holde avtalen, og det forbauser meg ikke! Den fyren har jeg ikke hatt sansen for gjennom hele perioden, kan ikke sette fingeren på hvorfor, det er bare ‘noe’ ved ham som skurrer. Spoiler Jeg både liker og misliker han på samme tid. Vet liksom ikke hvor jeg har ham. Syns han virker litt falsk og slu, det har jeg syntes hele tiden. Og han virket jo skuffa over hvor lite drama det har vært, det har jeg også vært, ikke mye action der i år, haha, selv om det har vært en bra sesong også. Syns han virker ganske overfladisk også, men det er nok ganske vanlig blant folk i hans yrke. Men jeg liker han på noen måter også, han er jo litt morsom også. Men hadde aldri stolt på ham. Håper Miriam blir storbonde eller hjelper. Det fortjener hun ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 10. november #785 Del Skrevet 10. november Haha, Åsmund kan gå å legge seg. Viser sine sanne farger når han uten problem bryter en avtale nesten før den er inngått. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november Forfatter #786 Del Skrevet 10. november Svært fornøyd med at Erlend vant 🥳 Nå må han komme til finalen og da helst mot Roy, hadde vært kult å se han vinne mot mentoren sin 😄 Sjokkerende å se hvor mye Roy plutselig begynte å spille, bra at planen hans om å få ut Erlend ikke funka 😁 Lea sin reaksjon var nok til å skjønne hvem som hadde kommet fra Torpet 🤦♂️ Blir lite spennende Torpet finale da 😛 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november Forfatter #787 Del Skrevet 10. november jojojo1988 skrev (37 minutter siden): Haha, Åsmund kan gå å legge seg. Viser sine sanne farger når han uten problem bryter en avtale nesten før den er inngått. Bra han ikke kom inn på Torpet da (antar det siden de ikke viste det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november Forfatter #788 Del Skrevet 11. november Håper at Miriam blir storbonde, synes det er på høy tid at hun får prøvd seg i storbonde rollen og det hadde nok boostet selvtilliten hennes å få det ansvaret 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 11. november #789 Del Skrevet 11. november Cid skrev (36 minutter siden): Håper at Miriam blir storbonde, synes det er på høy tid at hun får prøvd seg i storbonde rollen og det hadde nok boostet selvtilliten hennes å få det ansvaret Helt enig, krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 11. november #790 Del Skrevet 11. november Cid skrev (På 6.11.2024 den 16.54): Skjul innhold Kjedelig at Alex ikke ble valgt. Enig, men Åsmund var en god nummer to. Han er en slu rev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 11. november #791 Del Skrevet 11. november Cid skrev (3 timer siden): Lea sin reaksjon var nok til å skjønne hvem som hadde kommet fra Torpet 🤦♂️ Blir lite spennende Torpet finale da 😛 Derfor så jeg Torpet før del 2 av Farmen i dag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november Forfatter #792 Del Skrevet 11. november Peggy-Lovise skrev (4 minutter siden): Derfor så jeg Torpet før del 2 av Farmen i dag 😁 Skulle gjerne gjort det samme men trodde at taperen kom inn på Torpet rett før finalen som vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 11. november #793 Del Skrevet 11. november Cid skrev (11 timer siden): Svært fornøyd med at Erlend vant 🥳 Nå må han komme til finalen og da helst mot Roy, hadde vært kult å se han vinne mot mentoren sin 😄 Sjokkerende å se hvor mye Roy plutselig begynte å spille, bra at planen hans om å få ut Erlend ikke funka 😁 Lea sin reaksjon var nok til å skjønne hvem som hadde kommet fra Torpet 🤦♂️ Blir lite spennende Torpet finale da 😛 Ja det var irriterende at de avslørte det. Var lett å skjønne at det var noen de kjente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 11. november #794 Del Skrevet 11. november Titori skrev (5 timer siden): Ja det var irriterende at de avslørte det. Var lett å skjønne at det var noen de kjente. Ja det ødela jo alt,måtte jo være Heidi for de to andre kjente jo ingen til på farmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. november #795 Del Skrevet 11. november Jeg får helt vondt i magen av hvordan Roy oppfører seg mot hudløse Erlend. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november Forfatter #796 Del Skrevet 11. november Kålrota skrev (22 minutter siden): Jeg får helt vondt i magen av hvordan Roy oppfører seg mot hudløse Erlend. Kjenner jeg mistet sansen for Roy der… Veldig glad for at planen ikke funket og at Erlend vant! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 11. november #797 Del Skrevet 11. november Blir kvalm av både Svein og Roy. Ut med de sjølgode kvalme gubbene 😤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november Forfatter #798 Del Skrevet 11. november Boetica skrev (1 minutt siden): Blir kvalm av både Svein og Roy. Ut med de sjølgode kvalme gubbene 😤 Jeg synes at de oppførte seg som noen rampeunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 11. november #799 Del Skrevet 11. november Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes at de oppførte seg som noen rampeunger. De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november Forfatter #800 Del Skrevet 11. november Boetica skrev (1 minutt siden): De er veldig tett på hverandre i ukeavis og gjør alt sammen, spiser, sover, jobber, så det blir ekte relasjoner mellom dem. At noen greier å tråkke på disse relasjonene. Det var helt hjerterått at Roy skulle ut på den hytta for å manipulere Erlend til å velge ham som storbonde. Vel vitende om at Erlend får se alt dette. Lurer på hvordan Erlend reagerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå