jukkapalme Skrevet 5. november #761 Del Skrevet 5. november Turkis Sau skrev (3 timer siden): Det at Miriam har vært på mange ulike poster gjennom ukesoppdragene, ser jeg på som en styrke. Hadde den dama gått gjennom og vunnet Farmen, ja da spretter jeg champagnen! Helt enig. Hadde vært skikkelig kult og fortjent om hun vant 🍾🥳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. november #762 Del Skrevet 6. november jukkapalme skrev (9 timer siden): Helt enig. Hadde vært skikkelig kult og fortjent om hun vant 🍾🥳 Ja og nei. Hun har ståpåvilje og er sympatisk, men hun er jo ikke like sterk fysisk som de andre og bidrar sånn sett ikke like mye. Selv om hun gjør det hun kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. november #763 Del Skrevet 6. november (endret) Det ble enda en uke med bromancen Svein og Roy. Jeg har gått lei dette. Faktisk har jeg gått lei flere der inne. Svein, Roy, Alex og nå Erlend. Sistnevnte kommer med så mye unødvendig pjatt som jeg har null interesse av å høre/se på. Blir ikke bedre at produksjonen ser ut til å elske han med så mye TV-tid og plass i sync. Jeg har sagt det før, men i år ble det veldig tydelig: det skulle vært mer kamp om tilværelsen og det kunne vært flere bevegelser mellom Farmen og Torpet. Slik at deltakerne ble utfordret, vi fikk se bromancer, par og allianser bli oppløst og at man får litt nytt blod. Vi hadde fått en helt annen dynamikk i gruppa om deltakerne måtte ut på Torpet for å kjempe seg inn igjen. Og da mener jeg kjempe seg inn, og ikke bare snu i Torpet-døra slik Alex gjorde. Nå gror deltakerne fast i 11 uker der inne, og det er ikke fordelaktig hvis casten er ymse. Jeg liker Miriam. Flott, jordnær, arbeidssom og godhjertet kvinne. Men i gårsdagens episode fikk hun for høyt bekreftelsesbehov. Svein ville innfri ønsket hennes med å sette henne på et større oppdrag, men så viser det seg å bli feil for henne. Det er jo trasig, men bedre blir det ikke når hun er så sensitiv og har så behov for anerkjennelse der hverdagslige oppgaver ikke er godt nok. Jeg har inntrykk av at gruppa har inkludert, anerkjent og behandlet henne bra hele veien, så det er jo dumt at hun fortsatt føler at hun har så mye hun må bevise. Men kanskje ikke lett for meg å forstå. Svein skal være så taktisk at han ser ut til å lure seg selv. Han frykter Åsmund, Lea og Renate mot en finale, så disse ligger an til å bli førstekjempe. Fiffig at han har fjernet Alex og Roy fra den ligningen. Endret 6. november av Ctrl 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6. november #764 Del Skrevet 6. november (endret) Hvis hinderløypa eller tilsvarende konkurranse kommer tidlig i finaleuka, så tror jeg at Alex har god sjans til å vinne den. Da vil han seile forbi flere andre konkurranser og komme til semifinale? Men om det er kunnskap, matlaging og håndarbeid først, så er han jo ikke så sterk i disse. Det er mye som kan skje. Og hva med konkurransene som Miriam skal delta i? De må jo tilpasses litt, for noe annet ville være helt urimelig. Endret 6. november av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 6. november #765 Del Skrevet 6. november Spoiler Så sykt bra at Åsmund ble valgt som førstekjempe 👏🏻 Det var på tide 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november Forfatter #766 Del Skrevet 6. november Ctrl skrev (2 timer siden): Det ble enda en uke med bromancen Svein og Roy. Jeg har gått lei dette. Faktisk har jeg gått lei flere der inne. Svein, Roy, Alex og nå Erlend. Sistnevnte kommer med så mye unødvendig pjatt som jeg har null interesse av å høre/se på. Blir ikke bedre at produksjonen ser ut til å elske han med så mye TV-tid og plass i sync. Jeg har sagt det før, men i år ble det veldig tydelig: det skulle vært mer kamp om tilværelsen og det kunne vært flere bevegelser mellom Farmen og Torpet. Slik at deltakerne ble utfordret, vi fikk se bromancer, par og allianser bli oppløst og at man får litt nytt blod. Vi hadde fått en helt annen dynamikk i gruppa om deltakerne måtte ut på Torpet for å kjempe seg inn igjen. Og da mener jeg kjempe seg inn, og ikke bare snu i Torpet-døra slik Alex gjorde. Nå gror deltakerne fast i 11 uker der inne, og det er ikke fordelaktig hvis casten er ymse. Jeg liker Miriam. Flott, jordnær, arbeidssom og godhjertet kvinne. Men i gårsdagens episode fikk hun for høyt bekreftelsesbehov. Svein ville innfri ønsket hennes med å sette henne på et større oppdrag, men så viser det seg å bli feil for henne. Det er jo trasig, men bedre blir det ikke når hun er så sensitiv og har så behov for anerkjennelse der hverdagslige oppgaver ikke er godt nok. Jeg har inntrykk av at gruppa har inkludert, anerkjent og behandlet henne bra hele veien, så det er jo dumt at hun fortsatt føler at hun har så mye hun må bevise. Men kanskje ikke lett for meg å forstå. Svein skal være så taktisk at han ser ut til å lure seg selv. Han frykter Åsmund, Lea og Renate mot en finale, så disse ligger an til å bli førstekjempe. Fiffig at han har fjernet Alex og Roy fra den ligningen. Svein og Alex er jeg med lei av, i tillegg til Lea. Erlend liker jeg ganske godt, unner han en plass i finalen! Hadde vært kjekt å se han og Miriam der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november Forfatter #767 Del Skrevet 6. november Spoiler Kjedelig at Alex ikke ble valgt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november Forfatter #768 Del Skrevet 6. november Merker at jeg gleder meg til finale uken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. november #769 Del Skrevet 6. november Erlend er jo så intens. Karakteren hans er oppbrukt. Mulig det var sjarmerende i begynnelsen, men nå er det bare flaut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november Forfatter #770 Del Skrevet 6. november shab skrev (Akkurat nå): Erlend er jo så intens. Karakteren hans er oppbrukt. Mulig det var sjarmerende i begynnelsen, men nå er det bare flaut. Han spiller en karakter der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november #771 Del Skrevet 6. november Spoiler Enig i at Erlend er litt mye, men jeg må le av han også. Synger og traller mens Roy omtrent river seg i håret over at han ikke får til ting og irriterer seg over Erlend selv om han ikke sier så mye, for han er jo så glad i Erlend Får lyst til å synge til Roy "har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn!" Hadde nok slitt litt med den overdrevne positiviteten til Erlend jeg også, men jeg liker han også selv om han er litt for intens til tider. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. november #772 Del Skrevet 6. november (endret) Cid skrev (1 time siden): Han spiller en karakter der? Re-poster det jeg skrev 18/09. Erlend: Reality-deltager nr 100 av samme karakter. Såkalt "Staysmann/Øde" rolle. "Bli mann? Stå i smia i baris? Prøver å være morsom". Denne versjonen av "morsom og sjarmerende" ung gutt i vennefella minner om karakteren Alex i Kongsvik-seriene. HAR FÅTT FØLELSER FOR BLOND JENTE? OMG. Edip: For en bitter og støtt mann uten noe som helst selvinnsikt! Det oser misnøye med å motta intruksjoner fra kvinner. "Du liker ikke meg og derfor valgte du meg som førstekjempe". "Dette her hevn fordi jeg ikke stemte på deg som storbonde". "Jeg vil ikke at hun skal få kniv". "Jeg skal ikke gjøre oppdrag" "Jeg er sånn jeg er. Liker du ikke meg - synd for deg". "SE PÅ MEG. SE MEG I ØYNENE" Helt riktig valg av førstekjempe. Hallo, farmen er samarbeid. OMG! Er han en flerkulturell versjon av Helgi? Jeg synes Edip er både ekkel og skummel. Hele han lyser kvinnefiendtlig. Storbonden: Tanja er tydelig og strukturet. Ja - hun fungerer som "Flyt-person" og er innom alle oppgaver for å holde oversikt. Ingen hadde reagert hadde hun vært en mann og gjort det samme. Blonde jenter: Vet ikke hvem de er, men de har forskjellige dialekter. Noen av de er nærtagende og får dårlig selvtillit av å måtte gjøre ulike oppgaver. Nå viser det seg at ei av de blonde jentene er sammen med en gammel mann? Wtf? Blond jente og gammel mann: Altså er de ikke far og datter? Er de kjærester? Sporty gutter: De er her og der. Ulikt hår. Spreke. Lærer kvinne å svømme. Per Morten?: Har glemt hva jeg tenker om han. Sikkert at han er irriterende. Endret 6. november av shab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november Forfatter #773 Del Skrevet 8. november De har visst allerede fått brev hjemmefra men bare ikke vist det på tv. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/fikk-uventet-nyhet-pa-garden-matte-stoppe-opp/17050127/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 8. november #774 Del Skrevet 8. november Cid skrev (30 minutter siden): De har visst allerede fått brev hjemmefra men bare ikke vist det på tv. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/fikk-uventet-nyhet-pa-garden-matte-stoppe-opp/17050127/ Greit nok. Veldig kjedelig å se de lese brev uansett. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november Forfatter #775 Del Skrevet 8. november Zidji skrev (19 minutter siden): Greit nok. Veldig kjedelig å se de lese brev uansett. Jeg likte det jeg, men jeg er kanskje rar der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november Forfatter #776 Del Skrevet 9. november Zidji skrev (På 8.11.2024 den 13.37): Greit nok. Veldig kjedelig å se de lese brev uansett. Flertallet er visst enige, kanskje derfor de fjernet det hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 9. november #777 Del Skrevet 9. november Cid skrev (36 minutter siden): Flertallet er visst enige, kanskje derfor de fjernet det hehe. Ja 😅 er på en måte fint de begynner å få med seg hva seerne liker og ikke liker da. Håper de snart begynner å catche opp på hvor lite interessant det er med farmenpar 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 10. november #778 Del Skrevet 10. november Når starter finalenuka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november Forfatter #779 Del Skrevet 10. november Kaisamaia skrev (Akkurat nå): Når starter finalenuka? Er vel i uke 11, så om 2 uker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 10. november #780 Del Skrevet 10. november Spoiler Virket som at Roy under tvekampen håpte på at Erlend skulle tape. Håper Renate, Julie eller Miriam blir storbonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå