Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LiseTV skrev (4 timer siden):

Særing

Vil heller si det er sært å synes det er helt ok å se på andre menneskers avføring i beste sendetid på tv... men folk er tydeligvis forskjellige 😅😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (16 timer siden):

Dyr som tisser og driter - ja, vi VET at grisen må tisse den også. Ingen grunn til å vise nærbilde av allslags dyrelort. Jeg har erfaring fra både hest og hund og har ingen "fin" nese i så måte, men det betyr ikke at jeg vil få det servert midt i fleisen når jeg sitter i stua og spiser mat 🤢

Enig i dette. Det finnes ikke en person ved sine fulle 5 som vil se dette. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (11 minutter siden):

Vil heller si det er sært å synes det er helt ok å se på andre menneskers avføring i beste sendetid på tv... men folk er tydeligvis forskjellige 😅😅

Enig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowrrpowrr skrev (14 timer siden):

Den eneste som er irriterende er Alex, håper at han ryker asap!!!

Alex har irritert meg lenge. En skikkelig drittunge. At Roy klarte å styre seg etter den dusj-episoden skjønner jeg ikke. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (1 minutt siden):

Alex har irritert meg lenge. En skikkelig drittunge. At Roy klarte å styre seg etter den dusj-episoden skjønner jeg ikke. 

Jeg har trodd flere ganger at Roy skal bli sint, han har et ganske godt grep på temperamentet sitt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alex startet Farmen greit. Men etterhvert som ukene har gått så har hans oppførsel og mentale alder sunket som en stein. Hans sanne jeg har kommet fram.

Han mener at han bidrar mye, mens han samtidig sier at han synes det er viktig at han nyter tilværelsen der han lusker rundt som en selverklært Buddha i timesvis uten å løfte en finger. Så veksler han mellom å være kjepphøy og i offerposisjon med en fellesnevner om at han er bedre enn de andre. I tillegg mangler han grunnleggende sosiale antenner. Roy, Lea og selv tålmodige Erlend reagerer mot han, men han klarer ikke skjønne hvorfor hver gang. Det er liksom de andre det er noe galt med. Alltid. Der Alex svarer med aggressivitet. Så noe Buddha er han åpenbart ikke.

Jeg bare venter på at det skal smelle fra Roy. Det fortjener Alex. Jeg er stappmett på Alex. Han er ikke underholdning, han er bare barnslig og tafatt. Det er ingenting ved han som interesserer meg. Hverken dødsingen, kjærligheten, humoren, samtalene eller luskingen hans. Sesongen hadde vært mye bedre uten han på gården.

Heidi tapte mot Svein, og det synes jeg var leit. Jeg liker Heidi godt og er ikke så tilhenger av Svein. Jeg synes Svein er fryktelig kjedelig, samt at jeg kunne tenkt meg å få splittet opp i mannegruppa. Men når vi ser hvordan ting har utviklet seg på Torpet så var det godt å se at Heidi dro tilbake dit. 

Er spent på om Heidi holder avtalen med å velge Svein som storbonde. Det håper jeg virkelig ikke for da blir det en ny manneuke med bromancen Svein og Roy. Det er det siste jeg ønsker nå. Gi meg heller Julie og Åsmund i storbondehuset.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har sett nok av Erlend for en stund nå... han er sikkert veldig sympatisk og hyggelig og alt det der, men føler det er noe påtatt ved oppførselen hans. Han virker ganske umoden til å være 27 år og må liksom bli sett og få bekreftelse hele tiden. 

At ikke Roy mister forstanden av å være på "konfirmantleir" med den gjengen der forstår jeg ikke. Virker som Renate, Åsmund og delvis Julie også er lei. I tillegg så ble jeg helt matt av å se på hvordan spesielt Erlend og Svein holdt på med Roy under ukesoppdraget. Roy var jo åpenbart frustrert og spør oppriktig om hjelp til å løse oppdraget, også soser de to bare rundt og fjaser i vei om at det alltid ordner seg og at han er så søt når han er sint.. ganske respektløst! 

Alex er jo et kapittel for seg selv.. klarer nesten ikke bli provosert over han en gang for det er åpenbart at han gir litt blaffen 😅 

Ble litt lei av mye fokus på romantikken rundt Lea og Alex, men har likevel sansen for Lea. Hun er real og direkte og kaller en spade for en spade. Har spilt spillet godt også og kommer med en del morsomme observasjoner 😅

Synes det har vært litt for mange folk og for mye frem og tilbake med Torpet osv i år. Føler ikke alle deltakerne inne på selve gården har fått vist seg så mye og man får liksom ikke noe tydelig inntrykk av de. Spesielt Åsmund, Julie og Miriam har fått vist seg lite. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Er spent på om Heidi holder avtalen med å velge Svein som storbonde. Det håper jeg virkelig ikke for da blir det en ny manneuke med bromancen Svein og Roy. Det er det siste jeg ønsker nå. Gi meg heller Julie og Åsmund i storbondehuset.

Jeg håper at jeg tar feil, men jeg tror at Heidi holder ord.  Svein derimot,  han tror jeg ingenting på.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (2 timer siden):

Kjenner jeg har sett nok av Erlend for en stund nå... han er sikkert veldig sympatisk og hyggelig og alt det der, men føler det er noe påtatt ved oppførselen hans. Han virker ganske umoden til å være 27 år og må liksom bli sett og få bekreftelse hele tiden. 

At ikke Roy mister forstanden av å være på "konfirmantleir" med den gjengen der forstår jeg ikke. Virker som Renate, Åsmund og delvis Julie også er lei. I tillegg så ble jeg helt matt av å se på hvordan spesielt Erlend og Svein holdt på med Roy under ukesoppdraget. Roy var jo åpenbart frustrert og spør oppriktig om hjelp til å løse oppdraget, også soser de to bare rundt og fjaser i vei om at det alltid ordner seg og at han er så søt når han er sint.. ganske respektløst! 

Alex er jo et kapittel for seg selv.. klarer nesten ikke bli provosert over han en gang for det er åpenbart at han gir litt blaffen 😅 

Ble litt lei av mye fokus på romantikken rundt Lea og Alex, men har likevel sansen for Lea. Hun er real og direkte og kaller en spade for en spade. Har spilt spillet godt også og kommer med en del morsomme observasjoner 😅

Synes det har vært litt for mange folk og for mye frem og tilbake med Torpet osv i år. Føler ikke alle deltakerne inne på selve gården har fått vist seg så mye og man får liksom ikke noe tydelig inntrykk av de. Spesielt Åsmund, Julie og Miriam har fått vist seg lite. 

Er ikke lett å please publikum 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Julie har så festlig aksent.  Hun prater som de fine gjorde i Oslo for 100 år siden 🤣

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Syns Julie har så festlig aksent.  Hun prater som de fine gjorde i Oslo for 100 år siden 🤣

Hun er jo så søt😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Er ikke lett å please publikum 😅

Haha nei det kan du si! 😂😂 Viktig å kritisere litt fra sofakroken vet du 🙂🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivLaga skrev (56 minutter siden):

Haha nei det kan du si! 😂😂 Viktig å kritisere litt fra sofakroken vet du 🙂🙃

Lurer på hva som skal til for å aldri få kritikk av noen som realitydeltaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Lurer på hva som skal til for å aldri få kritikk av noen som realitydeltaker.

Å ikke være med. :knegg:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (18 timer siden):

Syns det er skikkelig kult. Hun sklir jo rett inn i 1924 :D Leste et sted at hun har lært å snakke norsk av eldre mennesker, så er nok derfor hun snakker sånn. Hun snakker litt som farmor gjorde, hun ville vært over 100 år nå om hun var i live. Hun var fra Oslo vest. Julie hater visst å høre seg selv snakke norsk, men det har hun ingen grunn til.

Spoiler

Haha, Alex som ikke vet hva tjære er og tror det er noe som minner om sement 😂 jeg må le.

Jeg har så vondt av Miriam som er den eneste som ikke har vært på storbondeloftet :( Skjønner godt at det føles trist og sårt. Hadde håpet Svein skulle velge henne til hjelper, men nei. Håper hun blir storbonde eller hjelper neste uke, det hadde hun virkelig fortjent ♥️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at Miriam har vært på mange ulike poster gjennom ukesoppdragene, ser jeg på som en styrke.

Hadde den dama gått gjennom og vunnet Farmen, ja da spretter jeg champagnen!

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Syns det er skikkelig kult. Hun sklir jo rett inn i 1924 :D Leste et sted at hun har lært å snakke norsk av eldre mennesker, så er nok derfor hun snakker sånn. Hun snakker litt som farmor gjorde, hun ville vært over 100 år nå om hun var i live. Hun var fra Oslo vest. Julie hater visst å høre seg selv snakke norsk, men det har hun ingen grunn til.

Skjul innhold

Haha, Alex som ikke vet hva tjære er og tror det er noe som minner om sement 😂 jeg må le.

Jeg har så vondt av Miriam som er den eneste som ikke har vært på storbondeloftet :( Skjønner godt at det føles trist og sårt. Hadde håpet Svein skulle velge henne til hjelper, men nei. Håper hun blir storbonde eller hjelper neste uke, det hadde hun virkelig fortjent ♥️

Jeg liker både Julie og Miriam veldig godt. De virker som to flotte mennesker, og de er både flinke og lærevillige.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (46 minutter siden):

Jeg liker både Julie og Miriam veldig godt. De virker som to flotte mennesker, og de er både flinke og lærevillige.

Samme her. Flotte mennesker begge to og virker veldig hyggelige. Håper virkelig Miriam får være storbonde eller hjelper snart. Syns alltid det er så trist når det bare er én som ikke har fått være med på storbondeloftet/huset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...