Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

For hver episode så minsker sansen min for Alex merker jeg… (ikke at jeg hadde sansen i starten)

Endret av Cid
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Meri: Det er en kile der til overs.

Erlend: Ah, jaja den har kanskje kilt seg fast.

Hahaha 😂 (akkurat min type tørr humor 😝)

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så dritt kjedelig med hestesko i nesten hver eneste tvekamp :murvegg:

Håper at de fjerner hestesko og øksekast neste gang slik at man ikke har den ene grenen som er den enkle veien å gå.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):
  Skjul innhold

Håper at de fjerner hestesko og øksekast neste gang slik at man ikke har den ene grenen som er den enkle veien å gå.

eksisterer melkespannholding ennå?  Det var det mange som valgte før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (34 minutter siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Hestesko igjen? Har ikke sett enda, men faen så kjedelig. Akkurat like kjedelig som øks. Skulle ønske det var mer konkurranser som hadde med gårdsdrift å gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Hestesko igjen? Har ikke sett enda, men faen så kjedelig. Akkurat like kjedelig som øks. Skulle ønske det var mer konkurranser som hadde med gårdsdrift å gjøre.

Som en melke konkurranse eller et løp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Som en melke konkurranse eller et løp. 

Galoppløp med hver sin hest hadde vært kanon. Men sikkert litt skummelt for de som ikke kan ri da, hehe. Men da hadde det i hvert fall blitt litt action og ikke samme kjedelige tralten hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Galoppløp med hver sin hest hadde vært kanon. Men sikkert litt skummelt for de som ikke kan ri da, hehe. Men da hadde det i hvert fall blitt litt action og ikke samme kjedelige tralten hele tiden. 

Eller det kunne vært et hesteløp med hestekjerre i semifinalen hvor de 3 semifinalistene må kjøre om kapp mot Gotmar, litt sånn som dette.

carriage-the-cowboy-way-alabama.gif

Eller slik som jeg så for meg inni hodet mitt 😝

ben-hur-pelicula.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en greie der jeg bare ikke klarer Bradley Cooper. Sven minner meg om han, det er et drag rundt munnen der og etter at jeg oppdaget det fryser jeg bare til. Har ingen god forklaring, ikke en eneste liten ide på hvorfor, det forteller bare sikkert mer om meg enn dem, men grøss og gru

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så dårlig Farmen-premien har blitt. Jeg rister på hodet hver gang jeg hører den.

Det er ikke lenger stor stas å vinne Farmen.

Fra hytteskall og bil til ca 1.200 000,- til gavekort på 450 000,- fra NorgesHus. Og så NorgesHus av alt. Hadde det bare vært et universalgavekort som vinneren kunne brukt fritt, så hadde det gått an. Eller kun en bil til 500 000,-!

FattigmannsTV2. 🥴

Synes de kunne spandert på vinneren av Torpet en liten premie også. Trenger ikke være store greiene, men noe ekstra i tillegg til innrykk på gården. La det bli mer stas å vinne Torpet.

Typisk nok er det ikke så nøye med vanlige folk, mens kjendisene skal det gjøres stor stas på. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (37 minutter siden):
  Skjul innhold

Kappe og klyve en favn med ved med bågasag og Kløveøks, som de må file, vigge og skjefte.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Jeg har en greie der jeg bare ikke klarer Bradley Cooper. Sven minner meg om han, det er et drag rundt munnen der og etter at jeg oppdaget det fryser jeg bare til. Har ingen god forklaring, ikke en eneste liten ide på hvorfor, det forteller bare sikkert mer om meg enn dem, men grøss og gru

Synes han ligner mer på Heine Totland jeg :P

9d43cdb0-1cfa-4166-965c-ba61858a79e4?fit
Ole-Bull-Scene-09.02.20226617-copy-%E2%8

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det også...på det bildet, har det litt på samme måte med HT også...

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Det også... har det litt på samme måte med HT også...

Han var litt av en figur i sin sesong han med, det med har han likt med Svein 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Han var litt av en figur i sin sesong han med, det med har han likt med Svein 😅

Ville øyne og sleipe glis. Heine ligner heldigvis ikke BC da, men han er for 'hyggelig'. Jeg synes slike overstrømmende mennesker er creepy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tv2 vennligst slutte å filme;

1. Tømming av utedo - det holder i massevis å ha vært med på dette selv på hyttetur opp gjennom årene uten å måtte se på at andre gjør det. Og absolutt ikke nødvendig å zoome inn på bæsjen liksom 🤮

2. Dyr som tisser og driter - ja, vi VET at grisen må tisse den også. Ingen grunn til å vise nærbilde av allslags dyrelort. Jeg har erfaring fra både hest og hund og har ingen "fin" nese i så måte, men det betyr ikke at jeg vil få det servert midt i fleisen når jeg sitter i stua og spiser mat 🤢

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivLaga skrev (12 minutter siden):

1. Tømming av utedo - det holder i massevis å ha vært med på dette selv på hyttetur opp gjennom årene uten å måtte se på at andre gjør det. Og absolutt ikke nødvendig å zoome inn på bæsjen liksom 🤮

2. Dyr som tisser og driter - ja, vi VET at grisen må tisse den også. Ingen grunn til å vise nærbilde av allslags dyrelort. Jeg har erfaring fra både hest og hund og har ingen "fin" nese i så måte, men det betyr ikke at jeg vil få det servert midt i fleisen når jeg sitter i stua og spiser mat 🤢

Fullstendig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Alex i tergehumør. Litt gøy faktisk. Håper han forsetter så Roy klikker.

Erlend er så irriterende. Håper han ryker neste uke.

Den eneste som er irriterende er Alex, håper at han ryker asap!!!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowrrpowrr skrev (32 minutter siden):

Den eneste som er irriterende er Alex, håper at han ryker asap!!!

Enig, Erlend har jeg veldig sansen for 😃 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (12 timer siden):

Særing

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...