mammamia1 Skrevet 27. oktober #661 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Oppførselen til Alex på slutten av episoden er nesten ikke til å tro 😳🙈 Spoiler Helt enig, han oppfører seg som en bortskjemt drittunge 🤮 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober Forfatter #662 Del Skrevet 27. oktober mammamia1 skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Helt enig, han oppfører seg som en bortskjemt drittunge 🤮 Spoiler Tenk at vi mistet arbeidsjernet Hugo til fordel for Alex 😕 hadde sett veldig frem til å se Roy og Hugo flekse muskler fremover 😛 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 27. oktober #663 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Tenk at vi mistet arbeidsjernet Hugo til fordel for Alex 😕 hadde sett veldig frem til å se Roy og Hugo flekse muskler fremover 😛 Spoiler Hele seansen fra Alex røk ut, kom til torpet og flakset seg inn igjen var flaut. Hans argumentasjon mot at han fortjene å bli fredet. Han ville ha vagla, ikke hestesko. Alt er urettferdig. Han er en bortskjemt drittunge. Tenker bare på seg selv. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober Forfatter #664 Del Skrevet 27. oktober shab skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Hele seansen fra Alex røk ut, kom til torpet og flakset seg inn igjen var flaut. Hans argumentasjon mot at han fortjene å bli fredet. Han ville ha vagla, ikke hestesko. Alt er urettferdig. Han er en bortskjemt drittunge. Tenker bare på seg selv. Spoiler Kan tenke at han om 10 år vil (forhåpentligvis) se flaut tilbake på oppførselen sin 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 27. oktober #665 Del Skrevet 27. oktober Spoiler Det der forbanna farmenparet ødelegger så mye av gleden ved å se på. Lea har jeg egentlig lyst å like men klarer ikke pga Alex. Ååååå så lei jeg er! Hugo kom tilbake 😭😭 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 27. oktober #666 Del Skrevet 27. oktober Jøss, kult med trekking om tvekamper! Da er alt i spill, og ingen kan velge tvekamper basert på ønsker eller ikke. Og så 3 kamper da! Ja takk til mer konkurranser. 😃 Alex kjente mest på trekkingen. Han som har sinnssyk balanse ønsket vagla, men heldigvis for Madelen ble det hestesko som hun har god øvelse i. Han gikk rett i surkemodus. Først ut, Heidi mot Seble i øksekast. Klar fordel Heidi som har kastet før. Ikke særlig god kasting, men Heidi vant på legghåret. Seble er en fantastisk kvinne, men jeg er tilfreds med at Heidi vant. Er mer TV i henne. Neste ut, Alex mot Madelen i hestesko. Hovmod mot ydmykhet. Dessverre vant hovmod. Pokker! Kjenner meg stappmett på Alex. Sist ut, Hugo mot Renate i vagla. Den vant Renate greit. Kjipt for Hugo, men han får i det minste en returbillett til Alina på Torpet. Fin trøst det. Og bra at det ikke blir bare kvinner på Torpet. Litt av en oppvartning fra mentor etterpå. Kake, masse mat og øl. Alex er så dramaqueen at det halve kunne vært nok. Han er den største bæsræva på gården, og så snart noen reagerer mot han så blir han passiv-aggressiv tilbake. Bra Farmen-uke! Slike kampuker bør de lage oftere. Å få litt mer kamp om tilværelsen, og tvinge deltakerne oftere ut i kamper og skape mer tilfeldighet. Det er noe helt annet å se på enn disse standardukene. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober Forfatter #667 Del Skrevet 27. oktober Ctrl skrev (1 minutt siden): Jøss, kult med trekking om tvekamper! Da er alt i spill, og ingen kan velge tvekamper basert på ønsker eller ikke. Og så 3 kamper da! Ja takk til mer konkurranser. 😃 Alex kjente mest på trekkingen. Han som har sinnssyk balanse ønsket vagla, men heldigvis for Madelen ble det hestesko som hun har god øvelse i. Han gikk rett i surkemodus. Først ut, Heidi mot Seble i øksekast. Klar fordel Heidi som har kastet før. Ikke særlig god kasting, men Heidi vant på legghåret. Seble er en fantastisk kvinne, men jeg er tilfreds med at Heidi vant. Er mer TV i henne. Neste ut, Alex mot Madelen i hestesko. Hovmod mot ydmykhet. Dessverre vant hovmod. Pokker! Kjenner meg stappmett på Alex. Sist ut, Hugo mot Renate i vagla. Den vant Renate greit. Kjipt for Hugo, men han får i det minste en returbillett til Alina på Torpet. Fin trøst det. Og bra at det ikke blir bare kvinner på Torpet. Litt av en oppvartning fra mentor etterpå. Kake, masse mat og øl. Alex er så dramaqueen at det halve kunne vært nok. Han er den største bæsræva på gården, og så snart noen reagerer mot han så blir han passiv-aggressiv tilbake. Bra Farmen-uke! Slike kampuker bør de lage oftere. Å få litt mer kamp om tilværelsen, og tvinge deltakerne oftere ut i kamper og skape mer tilfeldighet. Det er noe helt annet å se på enn disse standardukene. Perfekt oppsummert 😄 Synes det var dumt at de fikk maten etter tvekampene da, spesielt Hugo fortjente å kjenne på frukten av arbeidet sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 27. oktober #668 Del Skrevet 27. oktober Flau oppførsel av Alex nok en gang. Han hadde passet bedre i Norges Dummeste. Forstår ikke hva Lea ser i ham, men kan jo være at han fremstilles feil på tv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober Forfatter #669 Del Skrevet 27. oktober PhilosopherSe7en skrev (1 minutt siden): Flau oppførsel av Alex nok en gang. Han hadde passet bedre i Norges Dummeste. Forstår ikke hva Lea ser i ham, men kan jo være at han fremstilles feil på tv. Synes uansett at måten han prater til Lea er ganske tåpelig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 27. oktober #670 Del Skrevet 27. oktober Finns det inga Facebook sidor om Farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. oktober #671 Del Skrevet 27. oktober Men den greia med melkingen virket bare rar? Var det ekte faktisk? Hadde vært gøy å ha Hugo med videre på Farmen, men minst like gøy å han på torpet!! Håper han og Alina blir værende der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. oktober #672 Del Skrevet 27. oktober (endret) Sven Al skrev (1 time siden): Finns det inga Facebook sidor om Farmen? Jo Det er en som heter: Vi som liker Farmen og Reality Endret 27. oktober av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. oktober #673 Del Skrevet 28. oktober Trist at Madde gikk ut. Stilig dame som viste at det gikk an å bruke skjørt i mange oppgaver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. oktober #674 Del Skrevet 28. oktober Herlig at det har vært så mange fine folk med i Farmen i år. Sier litt når det nesten bare er en forelska 22-åring som får «pes» her inne 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. oktober #675 Del Skrevet 28. oktober Jeg synes tvekampene er så dustete, rimelig tilfeldig hvem som vinner og har null å gjøre med hva de er gode på innen gårdsdrift, hva de har tilegnet seg av kunnskap der inne eller hvordan de bidrar til fellesskapet. Også driiiiit lei opplegget med at man kommer på Torpet når man ryker ut fra Farmen og så får muligheten til å komme inn igjen. Alex var ute av Farmen et kvarter før han var tilbake. 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober Forfatter #676 Del Skrevet 28. oktober Babyface skrev (43 minutter siden): Jeg synes tvekampene er så dustete, rimelig tilfeldig hvem som vinner og har null å gjøre med hva de er gode på innen gårdsdrift, hva de har tilegnet seg av kunnskap der inne eller hvordan de bidrar til fellesskapet. Også driiiiit lei opplegget med at man kommer på Torpet når man ryker ut fra Farmen og så får muligheten til å komme inn igjen. Alex var ute av Farmen et kvarter før han var tilbake. 🙄 Er langt i fra nytt nei torpet men hadde du kutta ut torpet så hadde det blitt kjedelig med bare vanlig farmen, da hadde jeg nok sluttet å se på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. oktober #677 Del Skrevet 28. oktober Herregud, Alex sin oppførsel i går, for en sutrekagge! Og han mente det var urettferdig at de trakk hestesko! Urettferdig, faktisk! Og på slutten da de melket og han sprutet melk på buksa til Erlend og bortforklarte seg med at han skulle treffe bøtta til Erlend! Altså?! Skjønner godt at både Erlend og Lea ble irriterte på den barnslige oppførselen hans. Digger at Lea tør å si fra til han og ikke bare ler med. Fortsetter han å oppføre seg som en drittunge på utsiden også er jeg redd Lea kommer til å gå lei av han ganske fort. Var helt feil folk som røk i går. Skulle ønske det var Alex, Renate og Heidi som røk i stedet. Spoiler Men heldigvis vant Hugo på Torpet og jeg håper han vinner hele torpet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 28. oktober #678 Del Skrevet 28. oktober Jeg har faktisk litt vondt av Madelen jeg. Vet ikke om det er vinklingen fra produksjonen, men synes hun viste seg fra bedre side siste to uker? I alle fall siste uken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 28. oktober #679 Del Skrevet 28. oktober jukkapalme skrev (1 time siden): Herregud, Alex sin oppførsel i går, for en sutrekagge! Og han mente det var urettferdig at de trakk hestesko! Urettferdig, faktisk! Og på slutten da de melket og han sprutet melk på buksa til Erlend og bortforklarte seg med at han skulle treffe bøtta til Erlend! Altså?! Skjønner godt at både Erlend og Lea ble irriterte på den barnslige oppførselen hans. Digger at Lea tør å si fra til han og ikke bare ler med. Fortsetter han å oppføre seg som en drittunge på utsiden også er jeg redd Lea kommer til å gå lei av han ganske fort. Var helt feil folk som røk i går. Skulle ønske det var Alex, Renate og Heidi som røk i stedet. Skjul innhold Men heldigvis vant Hugo på Torpet og jeg håper han vinner hele torpet. Ja, det forsterker bare at han seriøst MENER at han fortjente få den fredningen. Han MENER seriøst at han fortjener å være der mer enn alle andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 28. oktober #680 Del Skrevet 28. oktober (endret) Jeg likte virkelig ikke Heidi i farmen 2021, men pga Alex, god stemning osv så har jeg bestemt meg for å heie på henne. Heia Renate, Åsmund, Julie og Heidi. Endret 28. oktober av shab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå