Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Blekkulfina skrev (2 minutter siden):

Jaja, absolutt en triveligere kar! Men selvskrytet var av samme nivå😅

Han virker til å ha en okey hvilepuls da 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig det de gjorde denne uka med bytting på lagene og ulike konkurranser. Spennende 😊 Det blir vel mer Torpet siden Alina er der, men denne gangen bør det være færre som kommer inn igjen så det ikke blir så enkelt å greie det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):

Jeg velger Hugo over Per Morten altså.

Jeg mener at Hugo har forandret seg positiv? Jeg husker at han "kunne alt" og var en ordentlig bezzerwizzer da også- men da var han mye frekkere, surere og kjeftet mye mer på de andre? I 2008 var han i tillegg veldig FOR at det var kvinnene som skulle være på kjøkkenet, og mannfolka som skulle stå på med ukesoppdragene. 

Vet ikke om jeg ikke husker korrekt, men dere som også så den sesongen og evt husker- er dere enige i teorien min eller er jeg på bærtur?

Jeg husker bare at jeg ikke likte ham dengang heller. Syntes han var ufordragelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (5 minutter siden):

Jeg husker bare at jeg ikke likte ham dengang heller. Syntes han var ufordragelig.

Han var ganske ekstremt da ja, alderen virker til å ha gjort han mer rolig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Hugo virker mye mer trivelig enn han Gaute synes jeg.

Øh… jeg skjønner godt at Hugo er singel og barnløs basert på hvordan han fremstår på tv foråsidetsånn. Han virker ikke helt god.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (12 minutter siden):

Øh… jeg skjønner godt at Hugo er singel og barnløs basert på hvordan han fremstår på tv foråsidetsånn. Han virker ikke helt god.

Sterkt uenig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 timer siden):

Bare synd ikke Edip er der med da, de hadde nok barket sammen alle 3 lol. 

Edip hadde vært et fyrverkeri å ha der!  Savner han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (15 timer siden):

Jeg velger Hugo over Per Morten altså.

Jeg mener at Hugo har forandret seg positiv? Jeg husker at han "kunne alt" og var en ordentlig bezzerwizzer da også- men da var han mye frekkere, surere og kjeftet mye mer på de andre? I 2008 var han i tillegg veldig FOR at det var kvinnene som skulle være på kjøkkenet, og mannfolka som skulle stå på med ukesoppdragene. 

Vet ikke om jeg ikke husker korrekt, men dere som også så den sesongen og evt husker- er dere enige i teorien min eller er jeg på bærtur?

Hugo kom skjevt ut i Farmen i 2008, mye fordi han var storbonde første uka og kjørte på med sin måte å gjøre ting på. Men etter hvert ble han faktisk ganske godt likt blant (mange av) seerne, samt av noen av deltakerne. Da han ble valgt til førstekjempe av "mammadalten" Torkel og røk ut, var det fordi han valgte en norgesmester i bryting til andrekjempe, hvor bryting var en av grenene. Han kunne jo ha reddet seg gjennom i stedet å velge sin venn Geir O. til andrekjempe, det eneste andre alternativet. Årsaken til at han ikke valgte Geir O. var jo fordi han var en mann av sitt ord, og han ville heller ryke ut enn å bryte en "allianse", uten at jeg vet om det egentlig var noen slik avtale mellom Hugo og Geir O.

I denne artikkelen fra 2008 omtales Hugo som "populære Hugo", og det er det en grunn til.

«Farmen»-Hugo takker nei til nye Eren-dueller

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrar om de inte klippte bort Tanja när hon gav upp frivilligt. För vi har ju inte sett så mycket vad hon har gjort förutom första veckan när hon var stor bonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart Alex ikke reagerte på at Tanja var borte vekk når han kom tilbake. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser farmen sesong 17 på nytt og kom på hvor lite jeg likte Heidi. Hun var jo i alliansen Heidi (MamaG), Rob og Herman. Tre mennesker som jeg ikke trenger beskrive. 

Heidi oppfører seg tidvis meget kvalm, arrogant og sier ufine ting om andre.

F:eks. Eg ønsker besøk som 2 kjempe fordi Anette har ADHD og hun kommer til å "tørne" på hytten.

Endret av shab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djækklåsst skrev (10 timer siden):

Hugo kom skjevt ut i Farmen i 2008, mye fordi han var storbonde første uka og kjørte på med sin måte å gjøre ting på. Men etter hvert ble han faktisk ganske godt likt blant (mange av) seerne, samt av noen av deltakerne. Da han ble valgt til førstekjempe av "mammadalten" Torkel og røk ut, var det fordi han valgte en norgesmester i bryting til andrekjempe, hvor bryting var en av grenene. Han kunne jo ha reddet seg gjennom i stedet å velge sin venn Geir O. til andrekjempe, det eneste andre alternativet. Årsaken til at han ikke valgte Geir O. var jo fordi han var en mann av sitt ord, og han ville heller ryke ut enn å bryte en "allianse", uten at jeg vet om det egentlig var noen slik avtale mellom Hugo og Geir O.

I denne artikkelen fra 2008 omtales Hugo som "populære Hugo", og det er det en grunn til.

«Farmen»-Hugo takker nei til nye Eren-dueller

Takk for oppklaring! Jeg var så ung så husker ikke. Gud bedre mamma og Torkel. Hvem i all verden valgte han til storbonde?

Heia Hugo!

Endret av shab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er søtt hvordan Hugo sitter der og klapper Ivar på fanget sitt :rodmer:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Trodde i et øyeblikk at Gotmar skulle teste toalettet om det funket bra :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Den sutringen til Alex er bare patetisk 🙄 håper Madde vinner!

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex irriterer meg så grenseløst. Tenker bare på seg selv og tror han er verdensmester.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fy faen så skuffet jeg er over resultatet! Alex vant mens Hugo tapte 😩 :sukk:

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Oppførselen til Alex på slutten av episoden er nesten ikke til å tro 😳🙈

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...