Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Så glad for at noen endelig valgte noe annet enn hestesko. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Der mentor tidligere har bedømt ukesoppdragene mildt var han denne gangen i det strengere hjørnet.  Synes ikke dette var mye dårligere enn oppdrag som har blitt godkjent før.

Julie virker som et veldig behagelig menneske.  Fra det øyeblikket hun ble valgt var det derimot ikke tvil om hvem som kom til å vinne tvekampen, for Julie (og Seble, kanskje) er de(n) som har fått minst TV-tid.  Til og med Cecilie fikk sine øyeblikk i rampelyset da hun ble valgt til kamp.  For øvrig ikke stor forskjell på kampene "kunnskap" og "praktisk kunnskap", i det minste ikke slik førstnevnte har fremstått tidligere.

Jeg regner med at produksjonen inderlig gjerne vil ha gjenforeningen mellom Alex og Lea, så den store overraskelsen er vel at Torpet nå skal inn på Farmen.  Ofte synes jeg TV2 overvurderer hvor interessant årets "Farmen-par" er for oss seere, men årets romanse virker i det minste mer genuin enn mange foregående.

Ved å spille såpass hardt spørs det om Svein heller har spilt seg selv helt ut over sidelinja.

Endret av Sissy33
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy33 skrev (7 minutter siden):
  Skjul innhold

Der mentor tidligere har bedømt ukesoppdragene mildt var han denne gangen i det strengere hjørnet.  Synes ikke dette var mye dårligere enn oppdrag som har blitt godkjent før.

Julie virker som et veldig behagelig menneske.  Fra det øyeblikket hun ble valgt var det derimot ikke tvil om hvem som kom til å vinne tvekampen, for Julie (og Seble, kanskje) er de(n) som har fått minst TV-tid.  Til og med Cecilie fikk sine øyeblikk i rampelyset da hun ble valgt til kamp.  For øvrig ikke stor forskjell på kampene "kunnskap" og "praktisk kunnskap", i det minste ikke slik førstnevnte har fremstått tidligere.

Jeg regner med at produksjonen inderlig gjerne vil ha gjenforeningen mellom Alex og Leah, så den store overraskelsen er vel at Torpet nå skal inn på Farmen.  Ofte synes jeg TV2 overvurderer hvor interessant årets "Farmen-par" er for oss seere, men årets romanse virker i det minste mer genuin enn mange foregående.

Ved å spille såpass hardt spørs det om Svein heller har spilt seg selv helt ut over sidelinja.

Spoiler

Håper ikke at den gjenforeningen skjer, har vært nok romanse for denne sesongen synes jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Glad Julie vant! 👏🏻 Hun virker så utrolig hyggelig og lager ikke konflikter. Kult at hun valgte praktisk kunnskap. Men Alex kommer vel rett inn på gården igjen, tenker jeg selv om jeg håper det er de tre andre som kommer inn. Alex og Lea er jo litt søte da og det virker som det de har er noe ekte og genuint og ikke bare en flørt. Men syns det har vært for mye fokus på romansen, som på alle andre romanser.

Mentor var streng idag, syns jeg. Men de fikk jo masse mat på markedet uansett.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett (programomtale på TV) tidligere denne uka at det røde flagget skulle/måtte heises.

Men... ikke noe tegn til noe rødt flagg i noen av denne ukas episoder, altså.

Har flere sett det samme?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zeniora skrev (6 minutter siden):

Mener å ha sett (programomtale på TV) tidligere denne uka at det røde flagget skulle/måtte heises.

Men... ikke noe tegn til noe rødt flagg i noen av denne ukas episoder, altså.

Har flere sett det samme?

https://www.tv2.no/video/underholdning/full-forvirring-nar-det-rode-flagget-heises-hva/aLpP5deaNB-20261742

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentor var råstreng i dag. Jeg tenker mentor benyttet anledningen til å slå tilbake fordi Svein stjal spriten i forrige uke når ukesoppdraget ble godkjent, noe det ikke skulle blitt. 

Alex velger Julie fordi han er overbevist om at Julie skal velge en fysisk kamp. Selv om Julie hintet om det, så anså jeg det som usannsynlig at Julie, eller noen andre for den saks skyld, kom til å velge noe fysisk mot Alex. For da sender man seg selv ut. 

Julie tok andrekjempevalget på forbilledlig måte. Tror mange har noe å lære av det. Glenn f.eks. 

Jeg ble oppgitt over at Julie ble valgt. Hun er ikke verdens beste realitydeltaker, men fy fader for et flott menneske på alle mulige måter hun er! Jeg er stum av beundring for henne. Det går jo ikke an å sende et slikt menneske hjem når utvalget er så stort.

Julie velger praktisk kunnskap. Spenstig og smart. Og hun vinner kampen.
Hovmod stod for fall hos Alex, og det var fantastisk å se at det endte med skikkelig magaplask på dødseren.
Skal bli godt å få brutt opp mellom Alex og Lea også. Jeg unner folk kjærlighet, det er ikke det, men underholdningsverdien er lav og mulig Lea rekker å fokusere på andre der inne nå. Hvis det ikke er slik at Alex og Torpet kommer inn nå, slik det dessverre ligger an til.

Endret av Ctrl
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett meg opp på farmen i det siste og synes det er en reell kjærlighetshistorie der. Men sånn er det, Alex tapte kampen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
Ctrl skrev (32 minutter siden):

Mentor var råstreng i dag. Jeg tenker mentor benyttet anledningen til å slå tilbake fordi Svein stjal spriten i forrige uke når ukesoppdraget ble godkjent, noe det ikke skulle blitt. 

Alex velger Julie fordi han er overbevist om at Julie skal velge en fysisk kamp. Selv om Julie hintet om det, så anså jeg det som usannsynlig at Julie, eller noen andre for den saks skyld, kom til å velge noe fysisk mot Alex. For da sender man seg selv ut. 

Julie tok andrekjempevalget på forbilledlig måte. Tror mange har noe å lære av det. Glenn f.eks. 

Jeg ble oppgitt over at Julie ble valgt. Hun er ikke verdens beste realitydeltaker, men fy fader for et flott menneske på alle mulige måter hun er! Jeg er stum av beundring for henne. Det går jo ikke an å sende et slikt menneske hjem når utvalget er så stort.

Hovmod stod for fall hos Alex, og det var fantastisk å se at det endte med skikkelig magaplask på dødseren.
Skal bli godt å få brutt opp mellom Alex og Lea også. Jeg unner folk kjærlighet, det er ikke det, men underholdningsverdien er lav og mulig Lea rekker å fokusere på andre der inne nå. Hvis det ikke er slik at Alex og Torpet kommer inn nå, slik det dessverre ligger an til.

Er så forbaska enig med deg👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (34 minutter siden):

Enig med det med Alex og Lea. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd vi ikke fikk se at de heiste flagget og legen kom. De pleier jo å vise det. Og har Roy skadet/vrikket foten siden han har vondt i den? Stakkars Madelen som sliter med magen. Sliter med magen selv også, så vet hvordan det er og det må være ekstra ille der hvor de bare har utedo og attpåtil filmes hele dagen. Ikke at de filmes på do da, men er neppe gøy å bli filmet når man føler seg dårlig. Tror ikke magen min heller hadde taklet så mye potet og grøt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Synd vi ikke fikk se at de heiste flagget og legen kom. De pleier jo å vise det. Og har Roy skadet/vrikket foten siden han har vondt i den? Stakkars Madelen som sliter med magen. Sliter med magen selv også, så vet hvordan det er og det må være ekstra ille der hvor de bare har utedo og attpåtil filmes hele dagen. Ikke at de filmes på do da, men er neppe gøy å bli filmet når man føler seg dårlig. Tror ikke magen min heller hadde taklet så mye potet og grøt. 

Husker han ene som hadde ordentlig vondt i magen og så hadde blindtarmen sprukket. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Husker han ene som hadde ordentlig vondt i magen og så hadde blindtarmen sprukket. 

Ja, fyyy faen, var vel i fjor det? Så på hele fyren at det var helt forjævlig vondt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, fyyy faen, var vel i fjor det? Så på hele fyren at det var helt forjævlig vondt. 

Ja tror han het Sebastian, ekkelt at sånt kan skje helt plutselig 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ja tror han het Sebastian, ekkelt at sånt kan skje helt plutselig 😕 

Ja, det stemmer, hadde glemt navnet, men kom på det nå. Ja, dritekkelt, spesielt på et sånt sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...