Cid Skrevet 15. oktober 2024 Forfatter #521 Del Skrevet 15. oktober 2024 Håper så inderlig at Alex eller Lea ryker neste søndag, orker ikke det kjærlighetsdramaet mer… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. oktober 2024 #522 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (6 timer siden): Håper det med spriten får konsekvenser senere, at de blir ranet på vei tilbake fra markedet eller noe 🤪 Eller vente til neste gang Roy er med på markedet og så blir han arrestert og satt på glattcelle til dagen etterpå lol. Det var da ikke Roy som stjal spriten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2024 #523 Del Skrevet 16. oktober 2024 Blåttvann skrev (9 timer siden): Han holdt på å si 50, men så "rettet" han det til 70. 😈 Haha, ja, jeg vet 😂 Jeg holdt på å le meg i hjel av det med spriten, Svein er en liten luring, haha 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #524 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Boetica skrev (2 timer siden): Det var da ikke Roy som stjal spriten? Var det ikke han som drakk det? Endret 16. oktober 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. oktober 2024 #525 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Var det ikke han som drakk det? Nei det var Svein som drakk alt, mener jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #526 Del Skrevet 16. oktober 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Nei det var Svein som drakk alt, mener jeg. Sa de ikke at Roy hadde tenkt å drikke det med Glenn men så ble det bare Roy som drakk det og Svein ville ikke ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. oktober 2024 #527 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (23 minutter siden): Sa de ikke at Roy hadde tenkt å drikke det med Glenn men så ble det bare Roy som drakk det og Svein ville ikke ha? Motsatt. Svein drakk alt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #528 Del Skrevet 16. oktober 2024 Kålrota skrev (1 minutt siden): Motsatt. Svein drakk alt. Får bli han på glattcellen da 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. oktober 2024 #529 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (13 timer siden): Lurer på hvorfor de viser så lite av Julie, glemmer ofte at hun er der. Det er flere de viser lite av i perioder. Det er en veldig enkel måte å forutse fremgangen i farmen: de de viser lite av, skjer det ikke noe særlig med denne uka. Feks Cecilie så vi omtrent nada av før uka hu ble valgt til førstekjempe. De ukene her har det vært fokus på Madde, Lea, Alex, Svein, Glenn, Roy osv fordi det er der det er en beef som ender i førstekjempevalget og den gir det resultater at de blir vist mest.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2024 #530 Del Skrevet 16. oktober 2024 Kålrota skrev (3 timer siden): Motsatt. Svein drakk alt. Ren 60% Visste ikke det gikk an å drikke det engang, de har vel ikke noe blandevann på gården. Han må ha vært dritings. Det må jo ha vært endel siden det skulle dekke så mye rognebær. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 16. oktober 2024 #531 Del Skrevet 16. oktober 2024 Djungelvrål skrev (36 minutter siden): Ren 60% Visste ikke det gikk an å drikke det engang, de har vel ikke noe blandevann på gården. Han må ha vært dritings. Det må jo ha vært endel siden det skulle dekke så mye rognebær. Jeg har drukket ren 80%, det går jo fysisk an selv om det er sterkt som fy 😅 Blandevann har de selvsagt, de har jo vann? Smaken blir ikke bedre av det men spriten fortynnes ihvertfall og det går lettere ned . Han kan ha blandet fifty fifty og fått en mild 30% sprit å nippe til 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #532 Del Skrevet 16. oktober 2024 Spoiler Svært fornøyd med førstekjempe valget 👍 Nå bare håper jeg at han taper, er så forferdelig lei av alle de kleine scenene med han og Lea 🙈 Alt for mye av det gode (vonde 😜) rett og slett, de får fortsette romansen sin utenfor gården 😛 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2024 #533 Del Skrevet 16. oktober 2024 Spoiler Herregud, når alle sto rundt Alex og lea grav alvorlige etter han var valgt. Skulle tro det var noen som hadde dødd. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. oktober 2024 #534 Del Skrevet 16. oktober 2024 Spoiler Jeg liker Alex, jeg. Håper han velger Svein, og slår ham ut. Spoiler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2024 #535 Del Skrevet 16. oktober 2024 Spoiler Veldig fornøyd med førstekjempevalget! 👏🏻 Håper jyplingen ryker ut. Velger 2.kjempen kunnskap sliter han, tror jeg. Han er så selvgod når han sier at ingen velger noe fysisk mot han. Som om han er verdens sterkeste mann, liksom 😂 Hadde vært utrolig gøy om Roy eller Svein slo ham i slegge eller saging. Lea virker mye mer moden enn Alex. Men nå modnes jo gutter senere enn jenter og hun er i tillegg 2 år eldre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #536 Del Skrevet 16. oktober 2024 Boetica skrev (9 minutter siden): Skjul innhold Jeg liker Alex, jeg. Håper han velger Svein, og slår ham ut. Skjul innhold Spoiler Er du ikke lei kjærlighets scenene med dem?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 16. oktober 2024 #537 Del Skrevet 16. oktober 2024 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Ren 60% Visste ikke det gikk an å drikke det engang, de har vel ikke noe blandevann på gården. Han må ha vært dritings. Det må jo ha vært endel siden det skulle dekke så mye rognebær. De snakket en del om at han var veldig god i gassen på festen de hadde😅 Boetica skrev (34 minutter siden): Skjul innhold Jeg liker Alex, jeg. Håper han velger Svein, og slår ham ut. Vis skjult innhold Enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #538 Del Skrevet 16. oktober 2024 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Skjul innhold Veldig fornøyd med førstekjempevalget! 👏🏻 Håper jyplingen ryker ut. Velger 2.kjempen kunnskap sliter han, tror jeg. Han er så selvgod når han sier at ingen velger noe fysisk mot han. Som om han er verdens sterkeste mann, liksom 😂 Hadde vært utrolig gøy om Roy eller Svein slo ham i slegge eller saging. Lea virker mye mer moden enn Alex. Men nå modnes jo gutter senere enn jenter og hun er i tillegg 2 år eldre. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. oktober 2024 #539 Del Skrevet 16. oktober 2024 Cid skrev (29 minutter siden): Skjul innhold Er du ikke lei kjærlighets scenene med dem?:p Jeg syns ikke det er så veldig mye kjærlighet? Det er jo uansett produksjonens feil, skulle tro de aldri hadde sett et kjærestepar før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 16. oktober 2024 #540 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Spoiler Kjempe fornøyd med førstekjempe valget😁 Uansett hvem han velger så håper jeg at Alex ryker ut. Nok jakten på kjærligheten nå, det er kampen for tilværelsen jeg vil se 🙂 dessuten så synes jeg ikke at han bidrar med noe særlig heller..utenom å skryte hvor fysisk god han er 🙈 Endret 16. oktober 2024 av Flowrrpowrr 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå