Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (23 minutter siden):

Visste du at det er samme hund som var med i Farmen Kjendis tidligere i år?

Jepp, derfor burde han egentlig være på Torpet 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

------- skrev (7 minutter siden):

Fordi han har vært med tidligere 

Hadde sikkert vunnet Torpet da 😸 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ooh, blir spennende å se om Renate faktisk tør å velge Svein, eller om det bare er prat. Jeg syns det er helt greit at folk spiller og er taktiske, det er jo en konkurranse, men blir litt for dumt å sitte å lyge om det til en av sine nærmeste der inne. Spørs om han har gått litt høyt ut nå og gravd sin egen grav. Har fått litt mer sansen for Lea, hun sier ting som det er og tør å si imot folk. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (36 minutter siden):

https://www.rb.no/farmen-glenn-svarer-pa-kritikken-vondt-a-se/s/5-43-2353258
Skjønner godt at han angrer på reaksjonen sin, må ha vært pinlig å se på 🙊 

Fint han har evne til selvkritikk. Da er han rehabilitert i mine øyne. Men han kunne spart seg kommentaren om at han er «vant til å vinne»…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det var en blærete kommentar. Han oppførte seg barnslig og dust, men godt han har evne til selvkritikk, ja. Hadde blitt utrolig flau over meg selv om jeg hadde klikka sånn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 minutter siden):

Fint han har evne til selvkritikk. Da er han rehabilitert i mine øyne. Men han kunne spart seg kommentaren om at han er «vant til å vinne»…

Tenker at han nok sjeldent er sånn ellers da, ellers så tviler jeg på at Renate hadde falt for han :P sånn vi har sett han før synes jeg er et veldig fint vesen :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Tenker at han nok sjeldent er sånn ellers da, ellers så tviler jeg på at Renate hadde falt for han :P sånn vi har sett han før synes jeg er et veldig fint vesen :) 

Ja på meg virket det som oppholdet har tæret på ham, han virket sliten. Og alle gjør feil. Beklager man er det greit. 

Endret av Boetica
Feil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (På 14.10.2024 den 1.56):

Ut ifra teaseren for neste ukes torpet virker det som at de på torpet kommer inn på farmen før eventuelle utfordrere. 

.

Endret av Perine
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (Akkurat nå):

Det ser bare ut til å gjenstå enTorpet-episode, den kommer torsdag.  Da reiser de 3 gjenværende fra Torpet til Farmen.  Det er jo godt mulig at utfordrerne kommer samtidig altså.  Det blir spennende.  

Hvordan vet du at det er siste?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det er siste?

Vet ikke riktig hvordan jeg kom frem til det..  sikkert bare noe jeg har drømt.  jeg ser nå at det må være feil.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (1 minutt siden):

Vet ikke riktig hvordan jeg kom frem til det..  sikkert bare noe jeg har drømt.  jeg ser nå at det må være feil.

Skal bli godt å få en slutt på eller en endring på Torpet i hvert fall, har vært for mye av det samme denne sesongen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Alex: Svein er 70 år! :hoho: :hoho: :hoho: 70 år, faktisk! Jeg lo så jeg nesten datt ut av stolen :skratte:

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Alex: Svein er 70 år! :hoho: :hoho: :hoho: 70 år, faktisk! Jeg lo så jeg nesten datt ut av stolen :skratte:

Han holdt på å si 50, men så "rettet" han det til 70. 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det med spriten får konsekvenser senere, at de blir ranet på vei tilbake fra markedet eller noe 🤪
Eller vente til neste gang Roy er med på markedet og så blir han arrestert og satt på glattcelle til dagen etterpå lol. 

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Den syvende forpakter på gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...