Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Nei faen ikke hestesko igjen 🙄 skulle trodd de bare hadde to grener (Vagla og Hestesko)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Så skuffende lite de skulle vise fra markedet.. tydeligvis tidenes storhandel, men vi fikk jo ikke se hvordan alt dette gikk til - eller var det noe jeg ikke fikk med meg? De møtte Torpdeltakerne, men såvidt et glimt av det også. 

ellers, forstår godt Glenn ble skuffa. Og det må være lov å bli. Men nesten litt vel sint.. godt å se han sov seg av det værste. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Så skuffende lite de skulle vise fra markedet.. tydeligvis tidenes storhandel, men vi fikk jo ikke se hvordan alt dette gikk til - eller var det noe jeg ikke fikk med meg? De møtte Torpdeltakerne, men såvidt et glimt av det også. 

ellers, forstår godt Glenn ble skuffa. Og det må være lov å bli. Men nesten litt vel sint.. godt å se han sov seg av det værste. 

Spoiler

Vi får se resten på Torpet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kjipt utfall i dag, synes ikke Madelen er noe gårdsemne i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg Glenn overreagerte i kveld, selv om jeg forstår skuffelsen.

Sånn ellers er det to ting som irriterer meg med Farmen-konseptet og det er oppdragene nesten alltid blir godkjent, selv hvor mye feil og mangler det er, og at hvem som ryker mest har med tilfeldigheter å gjøre, ikke hvem som er dyktige på gården, har god arbeidsinnsats og er omgjengelige, det burde vært avstemning. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Kjipt utfall i dag, synes ikke Madelen er noe gårdsemne i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg Glenn overreagerte i kveld, selv om jeg forstår skuffelsen.

Sånn ellers er det to ting som irriterer meg med Farmen-konseptet og det er oppdragene nesten alltid blir godkjent, selv hvor mye feil og mangler det er, og at hvem som ryker mest har med tilfeldigheter å gjøre, ikke hvem som er dyktige på gården, har god arbeidsinnsats og er omgjengelige, det burde vært avstemning. 

Spoiler

Med avstemning så hadde det bare blitt en popularitetskonkurranse slik som på Robinson, glad det ikke er slik. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode, "referataktig" siden jeg skrev mens jeg så på:

Spoiler

Ukesoppdrag som forventet godkjent. Men den skolebua så fæl ut snekkermessig. 

Madelen er så tøff at hun velger "storkaren" Glenn. I grenseland dumdristig.

Jeg trodde Glenn var en OK kar, men fy fader for et barnslig surketryne han ble når han ble valgt. Arrogant og herskete av verste sort mot alle, og særlig mot Madelen.
Renate måtte beklage oppførselen hans, så ille var det. 

Det er tydeligvis greit at han velger andre, men ikke greit at andre velger han. 
Fordi han liksom skulle på market, og det måtte tydeligvis Madelen ta hensyn til. 🥴
Er jo helt barnehage fra en særdeles voksen mann.

Ble veldig glad for at Madelen fikk besøket etter Glenns reaksjon.

Håper Madelen vinner, men det gjør hun nok ikke. Litt fordi det har vært mye fokus på henne denne uken.

Artig at Torpet-deltakerne var på markedet, og at de serverte pannekaker uten å avsløre hvem de var.
Synd at hele markedet er klippet helt bort. Vi fikk ikke sett noe.

Hesteskokasting igjen. Det har visst blitt det nye øksekast som velges hver uke. 
Madelen vinner overraskende nok første kasterunde. Før Glenn vinner neste. Og Madelen siste. Wow! Utrolig jevnt hele veien. Ble jo faktisk litt underholdende av det.

Jeg hadde ikke noe troa på at Madelen vant, men er glad for det. Fint å få sendt ut Glenn etter hans reaksjon, samt å få splittet Glenn og Renate. Kanskje Renate blir en "ny" deltaker nå når hun er klippet løs fra samboerlenkene.
Og så får vi se nå hvordan Madelen implementeres hos Roy og co etter å ha fortalt dem hvordan hun har følt det, samt at Roy har lovd det. Kanskje hun også blir en "ny" deltaker nå. Håper det. 

Endret av Ctrl
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tipper Roy blir storbonde nå igjen,  fått nok av Madelen og måten hun prøvde å unnskylde seg på til Glenn.  Kunne hun ikke bare hatt litt baller og fortalt den egentlige grunnen til at hun valgte han.  Hestesko er kjedelig, kommer til å se den kampen sikkert hver gang det er motsatt kjønn i kamp.    Syns ikke de skulle fått godkjent ukesopdraget med så mange feil, og hadde blitt mer action om de måtte levd på potet en uke til. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Tipper Roy blir storbonde nå igjen,  fått nok av Madelen og måten hun prøvde å unnskylde seg på til Glenn.  Kunne hun ikke bare hatt litt baller og fortalt den egentlige grunnen til at hun valgte han.  Hestesko er kjedelig, kommer til å se den kampen sikkert hver gang det er motsatt kjønn i kamp.    Syns ikke de skulle fått godkjent ukesopdraget med så mange feil, og hadde blitt mer action om de måtte levd på potet en uke til. 

Spoiler

Alt Madde gjør er tydeligvis feil for noen her, når hun prøver å unnskylde seg trass i at det var Glenn som virkelig burde gjort det først så er det grunn til kritikk det med…

Synes Madde steg mange steg opp i mine øyne etter episoden! Bra hun vant, modig valg av henne.

Endret av Cid
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har ikke sett enda, men greier jo ikke å holde meg unna spoilerne 😂 Må si jeg gleder meg, gleder meg til å se Glenn sint :hoho: Hørtes fryktelig barnslig ut den reaksjonen hans. Jeg er ikke så begeistret for Madelen, men samtidig blir det kanskje bra å splitte gamlekara. Selv om jeg helst skulle splittet Alex, Lea og Madelen.

Synd de greide ukesoppdraget igjen når det var så mye feil. Gotmar er for snill. Mer action og moro når de ikke greier det og må leve på potet en uke og blir enda mer hangry enn de allerede er 🤣

Blir vel Renate som blir storbonde neste uke da. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (9 timer siden):

Garantert. 😂

Haha, nei.

Madelen tar avstand fra alt på sosiale medier, jeg derimot sliter med å gjøre det samme 🫢 Jeg går veldig i forsvar kjenner jeg. Men etter dagens episode, ser endelig folk litt mer av den Madelen jeg kjenner! 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Renate blir storbonde nå

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Madelen bedre og bedre, jeg. Synes hun er tøff som prøver å snakke med Glenn, på tross av at det nærmest fråder rundt munnen hans. For en latterlig barnslig reaksjon! Har likt ham tidligere på tross av at han fremstår kald og avvisende ovenfor Renate, men nå er jeg glad han gikk ut. Renate har vokst på meg, så håper vi får se mer av henne fremover. Det er vel håp for det nå som hun forhåpentligvis blir storbonde. Men tar det egentlig ikke for gitt siden jeg ikke blir helt klok på relasjonen deres 😅 håper også Madelen får vist litt mer av seg selv fremover 😊

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanja irriterer meg så grenseløst. Bare det ikke blir hun er jeg fornøyd. Velger sikkert samboeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at Glenn røk ut. At han får trassanfall fordi han ikke får være med på markedet, viser at oppholdet har begynt å tære skikkelig på ham. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommeline skrev (5 timer siden):

Glenn virker bare så kort og lite følsom mot samboeren Renate… Lite kjærlig. 

Det har jeg og lagt merke til. Hun er stadig bort og klemmer på ham, mens han lar seg klemme. Omtrent som en tømmerstokk. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

\\Christine/// skrev (2 timer siden):

Haha, nei.

Madelen tar avstand fra alt på sosiale medier, jeg derimot sliter med å gjøre det samme 🫢 Jeg går veldig i forsvar kjenner jeg. Men etter dagens episode, ser endelig folk litt mer av den Madelen jeg kjenner! 🥳

Hadde blitt kaos da om alle deltakerne skulle hatt noen som prater for dem her 😛 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Madelen IGJEN begynner å bable mens Glenn ror.. 😂 Er det mulig?! Klapp igjen!!! Barnslig oppførsel av Glenn, men Madelen.. ouff. Skuffende at hun vant.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 minutter siden):

Når Madelen IGJEN begynner å bable mens Glenn ror.. 😂 Er det mulig?! Klapp igjen!!! Barnslig oppførsel av Glenn, men Madelen.. ouff. Skuffende at hun vant.

Hun ville vel roe ned situasjonen, jeg unnet ikke Glenn noe seier etter den oppførselen gitt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at det har vært den samme grenen 3 uker på rad 😛 Håper virkelig ikke at dette blir en gjenganger i løpet av sesongen, jeg har sett mer enn nok hestesko på en stund nå 🤪

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...