Cid Skrevet 10. oktober Forfatter #421 Del Skrevet 10. oktober Hvem tror dere hun velger som andrekjempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
\\Christine/// Skrevet 10. oktober #422 Del Skrevet 10. oktober (endret) Cid skrev (2 timer siden): Hvem tror dere hun velger som andrekjempe? Endret 10. oktober av \\Christine/// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 10. oktober #423 Del Skrevet 10. oktober \\Christine/// skrev (4 timer siden): Ja, det er jeg. De klærne du ser Madelen gå med er de klærne produksjonen valgte ut til henne. Hun ble forstoppet og oppblåst av alle potetene, så da var valget enkelt med å bruke romslige skjørt overfor shorts som ikke passet og som strammet pga oppblåsthet. Det er som regel en forklaring på det meste, bare man er villig til å se de 😉 Madelen smisker ikke. Hadde du kjent henne på ekte, så hadde du ikke tenkt tanken på å si det engang. Spør de hun var der inne sammen med da, så får du nok høre noe helt annet 😉 Du gjør ikke "venninnen" din noen tjeneste med disse innleggene. 24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
\\Christine/// Skrevet 10. oktober #424 Del Skrevet 10. oktober Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Du gjør ikke "venninnen" din noen tjeneste med disse innleggene. Ikke? Jeg tror det heller er du som har bestemt deg for hvordan og hvem du tenker at Madelen er, og ikke vil at noen skal faktisk tro på det jeg skriver - som er stikk motsatt av det du har bestemt deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 11. oktober #425 Del Skrevet 11. oktober LivLaga skrev (13 timer siden): Jeg får helt fnatt av matlagingsrutinene der inne 🤢 Erlend står og slikker i seg smør av fingrene og stapper hendene oppi maten igjen etterpå (det er selvfølgelig en liten sannsynlighet for at han har gått av sted og vasket hendene grundig også kommet tilbake igjen etterpå men)! Kattene trasker rundt på bordene og kjøkkenbenken og svært få av deltakerne setter opp håret skikkelig når de skal lage mat. Flere av damene står med langt hår oppi maten.. også er det veldig ekkelt at alle skal lukte oppi maten hele tiden. Jeg skjønner de er sultne og sånn men det er jo veldig uhygienisk at folk trasker inn og ut på kjøkken og i bakstehus og lukter oppi grytene. Tviler hvertfall sterkt på at dette var vanlig for 100 år siden! Min bestemors generasjon var i alle fall kjempe nøye med å bruke forkle og skaut når de lagde mat, og hadde det rent og i orden på kjøkkenet. ja, og så holder kattungene på med mus som de leker med og dreper, og så rett opp på bord og benker. Godt man har magesyre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. oktober #426 Del Skrevet 11. oktober jukkapalme skrev (På 9.10.2024 den 22.03): Hvem? Miriam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. oktober #427 Del Skrevet 11. oktober (endret) Jeg synes ikke Madelen er så ille som folk skal ha det til. Hun har på mange måter ikke funnet seg til rette og har blitt en kasteball der inne. Er ikke lett å fremstå "kulturell korrekt" da, og er heller ikke lett å vise lærevillighet, innsats og motivasjon når man ikke får tillit av andre. Dessuten er det flere som har veldig spisse albuer der inne. Glenn, Svein, Tanja og Roy. Ikke minst Roy. Roy er så plassoppslukende at han har 15 spisse albuer på seg. Og da er det ikke lett for slike som Madelen, Julie, Miriam og Cecilie å ta steget fram. Roy har en unik evne til å kvele de andre med sin væremåte. Glenn og Svein har jeg mer sans for. Men apropos smisk, så har Svein smisket med nær sagt alle der inne for å "alliere" seg. Det ser ikke bra ut. Og jeg skjønner ingenting av førstekjempevalget hans. Madelen. Jeg nekter å tro at Madelen er så slapp at Svein er nødt til å få henne ut av hensyn til generell gårdsdrift. Å velge kjemper på arbeidsinnsats når arbeidsinnsatsen ikke direkte er fraværende har jeg aldri vært fan av sett i lys at Farmen er et sosialt spill. Svein skulle valgt Alex. Han er en enorm konkurrent, og han er ikke akkurat en arbeidskraum han heller. Alex har jeg ikke sans for. Og romansen mellom Alex og Lea er bare klein. Julie er nok ikke den optimale realitydeltaker ettersom hun er så tilbakelent. Men hun er likevel en av mine favoritter. For herregud for et flott menneske! Så vakker, snill og god. Wow. Åsmund liker jeg også. Og Seble. Samt at Renate vokser mer og mer på meg. Endret 11. oktober av Ctrl 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #428 Del Skrevet 11. oktober LiseTV skrev (4 timer siden): Miriam Enig. Hadde vært fint om hun ble storbonde. Liker henne veldig godt. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 11. oktober #429 Del Skrevet 11. oktober Jeg har heller ikke så mye i mot Madelen som andre i denne tråden. Får mest inntrykk av at hun er litt misforstått. Kanskje litt people pleaser og redd for å tråkke folk på tærne, derfor fremstår hun litt smiskete. Hun har ikke fått være lenge på hvert ukesoppdrag, ikke fått noe særlig ansvar og det er vanskelig å stå opp mot store personligheter og vise hvem man er. Flere her inne liker Roy, jeg synes han er brautende og lite støttende. Han har mye kunnskap, ja, men jeg beundrer mer mennesker som har kunnskap OG klarer å dele den med andre på en fin måte. Synes han har mange nedlatende kommentarer som jeg oppfatter som skikkelig ufine. «De går bare rundt her som daukjøtt», «Miriam kan ikke holde en hammer». Hele seansen med tørkestativet var også manipulerende fra ende til annen. Han innrømmet det jo til og med selv PÅ kamera. Det var timet til den dagen, foran Madelen for at hun ikke skal velge han som andrekjempe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
\\Christine/// Skrevet 11. oktober #430 Del Skrevet 11. oktober Cookiesandcream skrev (16 minutter siden): Jeg har heller ikke så mye i mot Madelen som andre i denne tråden. Får mest inntrykk av at hun er litt misforstått. Kanskje litt people pleaser og redd for å tråkke folk på tærne, derfor fremstår hun litt smiskete. Hun har ikke fått være lenge på hvert ukesoppdrag, ikke fått noe særlig ansvar og det er vanskelig å stå opp mot store personligheter og vise hvem man er. Flere her inne liker Roy, jeg synes han er brautende og lite støttende. Han har mye kunnskap, ja, men jeg beundrer mer mennesker som har kunnskap OG klarer å dele den med andre på en fin måte. Synes han har mange nedlatende kommentarer som jeg oppfatter som skikkelig ufine. «De går bare rundt her som daukjøtt», «Miriam kan ikke holde en hammer». Hele seansen med tørkestativet var også manipulerende fra ende til annen. Han innrømmet det jo til og med selv PÅ kamera. Det var timet til den dagen, foran Madelen for at hun ikke skal velge han som andrekjempe. Madelen er helt klart en people pleaser, liker ikke å snakke negativt om andre og liker heller ikke å havne i konflikter med noen. Da er det fort å bli stemplet som falsk og smiskete. Men det er som sagt ikke tilfelle. Hun er rett og slett bare altfor snill og godtroende. Det straffer seg fort der inne med personer som manipulerer og tenker taktikk på alt. Jeg håper at Roy og Svein ryker snart, de er slue. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #431 Del Skrevet 11. oktober (endret) Tipper hun velger Glenn, håper Glenn vinner i så fall. Endret 11. oktober av Cid 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. oktober #432 Del Skrevet 11. oktober \\Christine/// skrev (1 time siden): Madelen er helt klart en people pleaser, liker ikke å snakke negativt om andre og liker heller ikke å havne i konflikter med noen. Da er det fort å bli stemplet som falsk og smiskete. Men det er som sagt ikke tilfelle. Hun er rett og slett bare altfor snill og godtroende. Det straffer seg fort der inne med personer som manipulerer og tenker taktikk på alt. Jeg håper at Roy og Svein ryker snart, de er slue. Herregud, dette begynner å bli for dumt! 11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #433 Del Skrevet 11. oktober Om hun velger en av mennene så håper jeg at hun velger Alex, så lenge farmen paret blir splittet og vi slipper den kleine romansen så er jeg fornøyd. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
\\Christine/// Skrevet 11. oktober #434 Del Skrevet 11. oktober Babyface skrev (6 timer siden): Herregud, dette begynner å bli for dumt! Jaha, hvorfor det? Jeg antar at det er mer gøy når dere som ikke kjenner henne kan få spekulere og lage deres egne nedlatende meninger og teorier om hvordan hun er - i fred og ro? Så kommer jeg og ødelegger moroa? 🤫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #435 Del Skrevet 11. oktober \\Christine/// skrev (2 minutter siden): Jaha, hvorfor det? Jeg antar at det er mer gøy når dere som ikke kjenner henne kan få spekulere og lage deres egne nedlatende meninger og teorier om hvordan hun er - i fred og ro? Så kommer jeg og ødelegger moroa? 🤫 Ser du aldri på reality-tv og bedømmer deltakere? 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. oktober #436 Del Skrevet 11. oktober \\Christine/// skrev (52 minutter siden): Jaha, hvorfor det? Jeg antar at det er mer gøy når dere som ikke kjenner henne kan få spekulere og lage deres egne nedlatende meninger og teorier om hvordan hun er - i fred og ro? Så kommer jeg og ødelegger moroa? 🤫 Det blir litt … patetisk? Dette er diskusjoner rundt et TV-program. Hvis det plager deg å lese om din venn, burde du la være å lese denne tråden. Det er fint at du stiller opp for venninnen din, men gi deg nå. 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. oktober #437 Del Skrevet 11. oktober \\Christine/// skrev (1 time siden): Jaha, hvorfor det? Jeg antar at det er mer gøy når dere som ikke kjenner henne kan få spekulere og lage deres egne nedlatende meninger og teorier om hvordan hun er - i fred og ro? Så kommer jeg og ødelegger moroa? 🤫 Fordi det er patetisk. Vil ikke si det er spekulasjoner å si hun smisker og er den som jobber minst, det er jo presis det flere av de andre der inne har kommentert opptil flere ganger. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. oktober #438 Del Skrevet 11. oktober Har aldri skjønt hvorfor ikke førstekjemper ikke bare velger de sterkeste konkurrentene slik at de får de ut. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #439 Del Skrevet 11. oktober Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Har aldri skjønt hvorfor ikke førstekjemper ikke bare velger de sterkeste konkurrentene slik at de får de ut. Det ville jeg gjort. For ikke alle som klarer å slå de ut og vil sikre seg en seier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober Forfatter #440 Del Skrevet 12. oktober jukkapalme skrev (21 timer siden): Enig. Hadde vært fint om hun ble storbonde. Liker henne veldig godt. Voksen for alderen, skulle trodde Alex var mye yngre enn henne i modenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå