Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Tror hun kunne overrasket i tvekamp da. 

Spoiler

Ja, handler ikke om at hun nødvendigvis er svak i de grenene det tillates å kjempe mot henne i. Men kanskje også at man ikke ønsker å tape for henne, jf. andrekjempevalg. Å velge henne til førstekjempe skjer nok ikke med mindre man kan hevde hun ødelegger for trivselen eller slutter å arbeide.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg tror ikke at Miriam vil bli valgt til noen kjemper i løpet av ukene, for ingen vil ha det på seg å ha valgt en som er mye mindre enn en seg selv. Så tror nok hun er trygg til siste uken. 

Spoiler

Tror hun vil føle seg enda mer undervurdert om ingen velger henne pga høyden og hun får vite om det. Det bor mye i Miriam og hun får til mye mer enn det de andre sikkert tror. Dessuten er det jo tilpasset hvilke grener de andre kan velge mot henne. Tenk så kult om hun hadde slått ut Alex! Hadde vært dritkult! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Tror hun vil føle seg enda mer undervurdert om ingen velger henne pga høyden og hun får vite om det. Det bor mye i Miriam og hun får til mye mer enn det de andre sikkert tror. Dessuten er det jo tilpasset hvilke grener de andre kan velge mot henne. Tenk så kult om hun hadde slått ut Alex! Hadde vært dritkult! 

Spoiler

Hun virker som en ung klok og voksen dame :) mye mer voksen enn jeg var som 22 åring :P 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Hun virker som en ung klok og voksen dame :) mye mer voksen enn jeg var som 22 åring :P 

Spoiler

Det gjør hun 😊 Liker henne kjempegodt, håper hun kommer langt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Bra valg av førstekjempe! Håper hun ryker. Blir spennende å se om hun tør velge Roy eller Glenn, da blir jeg faktisk litt imponert! 

Spoiler

Det hadde vært jo vært kjempedumt å velge en som knuser deg i fysiske grener som 2. kjempe… ser for meg hun mot gamlegutta i saging eller slegge 🙄 Skjønner ikke tanken hennes med det der  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Det hadde vært jo vært kjempedumt å velge en som knuser deg i fysiske grener som 2. kjempe… ser for meg hun mot gamlegutta i saging eller slegge 🙄 Skjønner ikke tanken hennes med det der  

Spoiler

Haha, hadde blitt en morsom kamp da! :D Nesten garantert utklassing. Lurer på om hun tør eller om det bare er noe hun sier. Hun nevnte vel Seble også om jeg ikke husker feil, håper ikke hun velger henne. Det beste hadde vært om hun hadde havnet i krangel med Lea eller Alex og valgte en av dem, for da hadde det nesten vært det samme hvem som røk. Er møkk lei alle sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (41 minutter siden):

Håper hun blir storbonde.

Hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Miriam sutrer, det sier seg selv at det er svært mye hun ikke kan være med på.  Det er ingen som undervurderer henne, men det er innlysende at f.eks ikke kan være med å bygge hus. 

Madeleine er ikke på farmen for å jobbe  eller vinne, hun er bare der for å være på tv og leke deilig.  Det funker ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Enig. Har alltid ønsket meg en vintervariant av farmen. Tenk så koselig å kjøre hest og slede til markedet. Men hadde kanskje vært litt begrenset med hva slags ukesoppdrag de kunne få da.

Ikke like mye gårdsarbeid om vinteren, i det minste annerledes… kunne kanskje laget en Farmen-julekalender variant? 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Håper hun velger Lea nå på søndag og slår henne ut. 

Jeg vil mye heller ha Lea der, enn Madelen.

Djungelvrål skrev (20 minutter siden):

Syns Miriam sutrer, det sier seg selv at det er svært mye hun ikke kan være med på.  Det er ingen som undervurderer henne, men det er innlysende at f.eks ikke kan være med å bygge hus. 

Madeleine er ikke på farmen for å jobbe  eller vinne, hun er bare der for å være på tv og leke deilig.  Det funker ikke. 

Hvorfor skulle ikke Miriam klare å bygge? Gi henne en krakk eller stige. så kan hun sikkert spikre og høvle som bare det.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Jeg får dårlig samvittighet av å skulle si noe stygt om henne nå, siden vi ikke vet om hun faktisk er slik eller om det er klipt og limt.

Håper Lea blir førstekjempe, er så lei henne. 

Det er klipt og limt. Utvilsomt. Hilsen en som står Madelen nær.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor hun går rundt i en ullgenser som er så vid i halsen at den hele tiden faller ned over begge skuldrene. Om ikke for annet enn å være vampete og sexy. Ser så dumt ut i en situasjon der de skal arbeide. 

Jeg tror ikke dere forstår at det er produksjonen som nøye har valgt hvilke antrekk de fikk ta med seg inn. De fikk ikke velge det selv. Alt er rigget etter hvilke roller produksjonen ønsket at deltakerene skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):
  Skjul innhold

Så fint av Roy å lage det til Miriam ❤️

Det var bare taktikk. Ikke for å være snill, nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

\\Christine/// skrev (1 minutt siden):

Det var bare taktikk. Ikke for å være snill, nei.

Det tror jeg ikke på. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke på. 

Legg merke til at han sier det rett ut i siste episode, til Erlend. "Det var ikke tilfeldig" sa han, men han babla så fælt at jeg tror få faktisk fikk det med seg. Bare se klippet oppigjen selv. Ikke engang Erlend klarte å få med seg hva Roy faktisk sa. Og, Miriam vet selv i dag at Roy ikke lagde den for å være snill. Men fordi hun står nær Madelen, og kunne dermed påvirke Madelen til å ikke velge Roy. Det var nemlig veldig viktig for Roy at Madelen ble med ut og så at han hadde laget klesstativet til Miriam. Alt ved Roy er taktikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

\\Christine/// skrev (3 minutter siden):

Legg merke til at han sier det rett ut i siste episode, til Erlend. "Det var ikke tilfeldig" sa han, men han babla så fælt at jeg tror få faktisk fikk det med seg. Bare se klippet oppigjen selv. Ikke engang Erlend klarte å få med seg hva Roy faktisk sa. Og, Miriam vet selv i dag at Roy ikke lagde den for å være snill. Men fordi hun står nær Madelen, og kunne dermed påvirke Madelen til å ikke velge Roy. Det var nemlig veldig viktig for Roy at Madelen ble med ut og så at han hadde laget klesstativet til Miriam. Alt ved Roy er taktikk.

Var fortsatt en snill ting å gjøre, man kan være snill men samtidig spille spill. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Var fortsatt en snill ting å gjøre, man kan være snill men samtidig spille spill. 

Da er man ikke snill, da er man tvers igjennom falsk og manipulerende.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

\\Christine/// skrev (3 minutter siden):

Da er man ikke snill, da er man tvers igjennom falsk og manipulerende.

Det er jeg sterkt uenig i, Roy har stått på og arbeidet som bare det og vært hyggelig, håper han vinner hele farmen! :tommelopp:

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (5 timer siden):

Jeg vil mye heller ha Lea der, enn Madelen.

Hvorfor skulle ikke Miriam klare å bygge? Gi henne en krakk eller stige. så kan hun sikkert spikre og høvle som bare det.

Kan fjerne begge derfra for min del men håper Lea går først. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...