Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Hvem tror dere blir storbonde? 

Jeg tipper Åsmund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (47 minutter siden):

Trodde det var en tulle sport jeg 😛 

Er akkurat det det er. Er en "se på meg"-sport. Selv om mange av stuntene selvfølgelig er imponerende og jeg ikke skjønner hvordan de får det til er det jo bare for å vise seg frem. Og Alex er typen som liker det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Å? Ja, hun er jo en sutreunge så. Håper hun blir 1.kjempe denne uken og ryyyyker til helvete ut. 

Hvem tror dere blir storbonde? 

Hun blir visst hangry lol, ingen anelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (21 minutter siden):

Jeg tipper Åsmund.

Tror det jeg og, glemte bare å skrive det. Er vel han Cecilie har hatt mest kontakt med.

Cecilie er visst skikkelig konservativt superkristen leste jeg. Visste at hun var kristen, men ikke at hun var så konservativ. Godt hun ikke har drevet og forkynnet og prøvd å påprakke folk Jesus der inne, i hvert fall. I hvert fall ikke på kamera. Er jo flere som har gjort det før henne. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Hun blir visst hangry lol, ingen anelse :P

Næmmen, staaaaakar 😂 men hun virker ganske sutrete generelt, egentlig. Husker han pakistanske for noen år siden var skikkelig hangry, men han ble jo "mobbet" og utstøtt i tillegg, så forstår han bedre. På han var det nok ikke bare det at han var sulten. Med mistrivsel i tillegg til lite mat kan jo hvem som helst bli sur og irritert. Men jeg forstår jo at de blir lei av så ensidig kosthold. Hadde blitt gal av det selv, men jeg ville heller aldri meldt meg på noe sånt.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner litt når vi også hadde mentors kone som bedømte ting som sydde puter og mat osv, Gotmar har jo en kone så de kunne spurt henne :) Hvis ikke hun vil så kunne de spilt på liksom romansen mellom han og Unni Askeland  og så kunne hun spilt mentorens elskerinne 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (15 timer siden):

Næmmen, staaaaakar 😂 men hun virker ganske sutrete generelt, egentlig. Husker han pakistanske for noen år siden var skikkelig hangry, men han ble jo "mobbet" og utstøtt i tillegg, så forstår han bedre. På han var det nok ikke bare det at han var sulten. Med mistrivsel i tillegg til lite mat kan jo hvem som helst bli sur og irritert. Men jeg forstår jo at de blir lei av så ensidig kosthold. Hadde blitt gal av det selv, men jeg ville heller aldri meldt meg på noe sånt.

Hvilken pakistaner? Husker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med ekorna forresten? Skulle ikke de på storbonde loftet ta vare på dem? Ikke sett noe til dem siden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (31 minutter siden):

Hvilken pakistaner? Husker ikke. 

Harshad Kapoor 😂 neida, jeg husker ikke hva han het. Han var med for et par år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Harshad Kapoor 😂 neida, jeg husker ikke hva han het. Han var med for et par år siden. 

Han som var redd for padder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Madelen er så slitsom, håper hun blir førstekjempe denne uken🤞

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Han som var redd for padder?

Nei, han var ikke pakistaner han var fra Korea, tror jeg. Han var med i 2022, men jeg greier ikke å huske navnet hans. Han var der samtidig med hun med det røde håret som ble sammen med en fyr der. Jeg er så dårlig på navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowrrpowrr skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Madelen er så slitsom, håper hun blir førstekjempe denne uken🤞

Spoiler

Håper jeg også. Hun er så smiskete at jeg blir helt dårlig. Skjønner at hun gjerne vil bli likt, men den smiskingen er så overdreven og lett å gjennomskue. Slitsom dame, altså. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Nei, han var ikke pakistaner han var fra Korea, tror jeg. Han var med i 2022, men jeg greier ikke å huske navnet hans. Han var der samtidig med hun med det røde håret som ble sammen med en fyr der. Jeg er så dårlig på navn. 

Googlet meg fram til han, husker han nå.

https://www.tv2.no/underholdning/en-kommentar-gjorde-at-hashar-valgte-a-trekke-seg/15229766/

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (2 timer siden):

Savner litt når vi også hadde mentors kone som bedømte ting som sydde puter og mat osv, Gotmar har jo en kone så de kunne spurt henne :) Hvis ikke hun vil så kunne de spilt på liksom romansen mellom han og Unni Askeland  og så kunne hun spilt mentorens elskerinne 🤪

Dropp heller mentor et år, og la det være en "mentorinne". Så kan man ha "mentorinnens mann" eller "mentorinnens dreng/sønn", som kan vurdere de "maskuline" oppgavene. 

Det var mange kvinner som drev gårdsbruk før i tiden, så en "mentorinne" er ikke urealistisk. Kanskje ikke så mye i innlandet, men mer langs kysten, der mennene var mye borte på fiske.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kjekt å se Sveine Totland bli storbonde, fin og trivelig fyr :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (49 minutter siden):

Dropp heller mentor et år, og la det være en "mentorinne". Så kan man ha "mentorinnens mann" eller "mentorinnens dreng/sønn", som kan vurdere de "maskuline" oppgavene. 

Det var mange kvinner som drev gårdsbruk før i tiden, så en "mentorinne" er ikke urealistisk. Kanskje ikke så mye i innlandet, men mer langs kysten, der mennene var mye borte på fiske.

Du får sende inn forslag til dem hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Håper på Madde blir førstekjempe og velger Lea.  

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...