Irja Skrevet 6. oktober #281 Del Skrevet 6. oktober (endret) Greit å få ut Cecilie. Neste uke håper jeg Madelen ryker. Kanskje Åsmund blir storbonde 🤔 Endret 7. oktober av Irja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. oktober #282 Del Skrevet 6. oktober Madelen irriterer meg grenseløst! Håper hun ryker snart. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #283 Del Skrevet 7. oktober Irja skrev (3 timer siden): Greit å gå ut Cecilie. Neste uke håper jeg Madelen ryker. Kanskje Åsmund blir storbonde 🤔 Håper Lea ryker da, er så lei av henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. oktober #284 Del Skrevet 7. oktober LivLaga skrev (12 timer siden): Gud bedre... det plast og miljø-oppglegget ble bare for dumt Følte plutselig jeg satt og så på Planetpatruljen på NRK super 🤣 Det jeg reagerte på var hvordan Alex fikk de globale miljøproblemene til å handle om HAM. HAN ville ikke surfe i et hav fullt av plast. HAN kunne ikke stå på ski hvis snøen forsvant fra fjellene 😂 Ikke de store perspektivene. Han er nok litt umoden. 17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #285 Del Skrevet 7. oktober Boetica skrev (4 minutter siden): Det jeg reagerte på var hvordan Alex fikk de globale miljøproblemene til å handle om HAM. HAN ville ikke surfe i et hav fullt av plast. HAN kunne ikke stå på ski hvis snøen forsvant fra fjellene 😂 Ikke de store perspektivene. Han er nok litt umoden. Han har jo dødser som jobb 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. oktober #286 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Han har jo dødser som jobb 😝 Ja har lurt litt på det der 😅 kan man leve av det da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Who is she Skrevet 7. oktober #287 Del Skrevet 7. oktober Syns nesten litt synd på Cecilie. For et feigt valg. Hun burde nesten fått besøk, han hadde jo god tid på å føre seg, mens hun ble tatt fullstendig på senga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #288 Del Skrevet 7. oktober Who is she skrev (1 minutt siden): Syns nesten litt synd på Cecilie. For et feigt valg. Hun burde nesten fått besøk, han hadde jo god tid på å føre seg, mens hun ble tatt fullstendig på senga. Hva var feigt med det? Å ta lea hadde vel vært mer feigt, Cecilie hadde i det minste en gren hun var god på (om hun hadde følt seg bra men det visste vel ikke de andre?) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #289 Del Skrevet 7. oktober jukkapalme skrev (13 timer siden): Madelen irriterer meg grenseløst! Håper hun ryker snart. Two face kan vi kalle henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Who is she Skrevet 7. oktober #290 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (1 time siden): Hva var feigt med det? Å ta lea hadde vel vært mer feigt, Cecilie hadde i det minste en gren hun var god på (om hun hadde følt seg bra men det visste vel ikke de andre?) Var flaks første gangen. Høyt press på han andre og lettere som underdoog å ta det rolig. Syns det er feig av en mann å ta den svakeste og spesielt når hun var i kamp sist. Man har sjelden flaks to ganger etter hverandre. Hun burde valgt noe annet og hun fortjente besøk da hadde hun blitt rådet til å ta noe annet. Balanse hadde vært mye bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #291 Del Skrevet 7. oktober Who is she skrev (3 minutter siden): Var flaks første gangen. Høyt press på han andre og lettere som underdoog å ta det rolig. Syns det er feig av en mann å ta den svakeste og spesielt når hun var i kamp sist. Man har sjelden flaks to ganger etter hverandre. Hun burde valgt noe annet og hun fortjente besøk da hadde hun blitt rådet til å ta noe annet. Balanse hadde vært mye bedre. Man må jo uansett ta den man har best sjans til å slå, det er jo tross alt en konkurranse. Glad han vant. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #292 Del Skrevet 7. oktober Bruker ikke det å komme utfordrere innen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #293 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (54 minutter siden): Bruker ikke det å komme utfordrere innen nå? Kanskje det ikke kommer noen utfordrere i år? Siden de var 16 fra start. Står ingenting om utfordrere på tv-guiden heller og de pleier vel å komme på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #294 Del Skrevet 7. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Kanskje det ikke kommer noen utfordrere i år? Siden de var 16 fra start. Står ingenting om utfordrere på tv-guiden heller og de pleier vel å komme på denne tiden. Så kjedelig da, håpet det skulle komme en middelaldrende sunnmørsk mann som kunne lage drama 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #295 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Så kjedelig da, håpet det skulle komme en middelaldrende sunnmørsk mann som kunne lage drama 😂 Hehe, ja det hadde vært gøy 😂 eller en skikkelig hissig nordlending. Håper jo det kommer utfordrere, men begynner å tvile. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #296 Del Skrevet 7. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hehe, ja det hadde vært gøy 😂 eller en skikkelig hissig nordlending. Håper jo det kommer utfordrere, men begynner å tvile. Og begynner å krangle med Tanja "Du sir nå faen meg ikke sånt rett oppi fjeset mitt!" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #297 Del Skrevet 7. oktober Virker som at det blir enda mer sutring fra Lea i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #298 Del Skrevet 7. oktober Boetica skrev (6 timer siden): Ja har lurt litt på det der 😅 kan man leve av det da? Trodde det var en tulle sport jeg 😛 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 7. oktober #299 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (16 minutter siden): Trodde det var en tulle sport jeg 😛 Ser ikke ut som han lever særlig godt av det... https://www.tv2.no/underholdning/farmen/sa-mye-tjener-farmen-deltakerne/16974746/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #300 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (45 minutter siden): Virker som at det blir enda mer sutring fra Lea i morgen.. Å? Ja, hun er jo en sutreunge så. Håper hun blir 1.kjempe denne uken og ryyyyker til helvete ut. Hvem tror dere blir storbonde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå