Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #261 Del Skrevet 6. oktober Hva slags dialekt har Miriam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 6. oktober #262 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (3 timer siden): Hva slags dialekt har Miriam? Vestlandsk? Hun er fra Svelgen. Vet ikke hva en kaller den dialekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #263 Del Skrevet 6. oktober (endret) Hvem tror dere Glenn velger? Endret 6. oktober av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 6. oktober #264 Del Skrevet 6. oktober Cid skrev (8 minutter siden): Hvem tror dere Glen velger? Håper han velger Thea, om jeg husker navnet rett. Hun bærta til Alex. Men tror egentlig han velger en mann/gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 6. oktober #265 Del Skrevet 6. oktober Zidji skrev (3 timer siden): Vestlandsk? Hun er fra Svelgen. Vet ikke hva en kaller den dialekten. Det er vel Sunnfjord-dialekt de snakker i Svelgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. oktober #266 Del Skrevet 6. oktober tonebelinda skrev (6 minutter siden): Håper han velger Thea, om jeg husker navnet rett. Hun bærta til Alex. Men tror egentlig han velger en mann/gutt Hun heter Lea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #267 Del Skrevet 6. oktober (endret) tonebelinda skrev (1 time siden): Håper han velger Thea, om jeg husker navnet rett. Hun bærta til Alex. Men tror egentlig han velger en mann/gutt Blir vinn vinn i så fall da for uansett hvem som ryker så blir et par splittet og kanskje vi får litt mer action på gården da lol. Håper det blir Lea da, Glenn liker jeg faktisk. Endret 6. oktober av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #268 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Jeg liker at Gotmar umiddelbart tar fram tommestokken sin og måler huset de bygger på avstand, han kan sakene sine 😄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #269 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Alex legge Glenn i bakken liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 6. oktober #270 Del Skrevet 6. oktober (endret) Spoiler Svakt av Glenn å velge Cecilie 🙄 han burde tatt madelen! Nå håper jeg at hun knuser han i kamp🙏 Endret 6. oktober av Flowrrpowrr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #271 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Uff stakkars Julie, så helt for jævlig vondt ut 😔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #272 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Liker hvor mye Alex viser sin takknemlighet ovenfor Roy, håper vi får se mer av den Alex fremover. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober Forfatter #273 Del Skrevet 6. oktober Flowrrpowrr skrev (30 minutter siden): Skjul innhold Svakt av Glenn å velge Cecilie 🙄 han burde tatt madelen! Nå håper jeg at hun knuser han i kamp🙏 Spoiler Hun hadde større sjanse enn Lea da, så svakt vil ikke jeg kalle det. Han hadde størst sjanse mot en av de unge damene. Mennene hadde gitt han hard konkurranse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6. oktober #274 Del Skrevet 6. oktober Deltakerne elsker sjokoladekake 😍 sikkert sukkerabstinenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. oktober #275 Del Skrevet 6. oktober Skjønner godt at de har lyst på kake, men det virker hodeløst å bruke en fjerdedel av ukesbudsjettet på noe som er spist på 1-2-3. 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 6. oktober #276 Del Skrevet 6. oktober Hvem har sponset klærne i år? Står en M på skulderen på enkelte plagg, men skjønner ikke hva slags merke det er? Noen som vet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 6. oktober #277 Del Skrevet 6. oktober Gud bedre... det plast og miljø-oppglegget ble bare for dumt Følte plutselig jeg satt og så på Planetpatruljen på NRK super 🤣 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 6. oktober #278 Del Skrevet 6. oktober LivLaga skrev (1 minutt siden): Gud bedre... det plast og miljø-oppglegget ble bare for dumt Følte plutselig jeg satt og så på Planetpatruljen på NRK super 🤣 I tillegg til at cellofan, og hvertfall cellofan fra 1924, som regel er lagd av cellulose (derav navnet). Mange tror det er plast, fordi det ligner plast. Men blir jo veldig søkt når de står pg prater om plast i havet, skildpadder som kveles og sufring i kontekst av at cellofanen ikke klarte å holde på tunge ting uten å ryke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. oktober #279 Del Skrevet 6. oktober Klump skrev (1 time siden): Hvem har sponset klærne i år? Står en M på skulderen på enkelte plagg, men skjønner ikke hva slags merke det er? Noen som vet? Tufte visstnok, og strikkegenserene fra Sport Outwear etter kjapt googlesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. oktober #280 Del Skrevet 6. oktober Boetica skrev (1 time siden): Skjønner godt at de har lyst på kake, men det virker hodeløst å bruke en fjerdedel av ukesbudsjettet på noe som er spist på 1-2-3. De fikk en del kroner for Alex sine akrobater på markedet da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå