Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #241 Del Skrevet 2. oktober Gleder meg til det kommer inn utfordrere, er vel ikke lenge til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #242 Del Skrevet 2. oktober Spoiler Kua som var litt redd grisen 😍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 2. oktober #243 Del Skrevet 2. oktober (endret) Madelen er utrolig irriterende Endret 2. oktober av Irja 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. oktober #244 Del Skrevet 3. oktober Jeg hadde aldri trodd etter 1.episode at Roy skulle bli en av mine favoritter. For et arbeidsjern! Alex fremstår utrolig umoden, og ute av stand til å ta imot gode råd. En av tidenes mest ubrukelige storbonde. Jeg føler at han er ivrigere enn Lea i forholdet, hun irriterer seg jo allerede over flere ting med ham. 18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 3. oktober #245 Del Skrevet 3. oktober FruRosa skrev (40 minutter siden): Jeg hadde aldri trodd etter 1.episode at Roy skulle bli en av mine favoritter. For et arbeidsjern! Alex fremstår utrolig umoden, og ute av stand til å ta imot gode råd. En av tidenes mest ubrukelige storbonde. Jeg føler at han er ivrigere enn Lea i forholdet, hun irriterer seg jo allerede over flere ting med ham. Hun har nok innsett at han er en slask allerede, ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. oktober #246 Del Skrevet 3. oktober Har Alex "dødsing" som jobb?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. oktober #247 Del Skrevet 3. oktober Djungelvrål skrev (49 minutter siden): Har Alex "dødsing" som jobb?? Det sier vel et og annet om modenhetsnivået. (Når det er sagt, han er 22. Mine barn på den alderen der er heller ikke helt voksne). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 3. oktober #248 Del Skrevet 3. oktober (endret) For en slakk storbonde denne uken, ut med trioen - Alex, Lea og Madelen🥴 Endret 3. oktober av Flowrrpowrr 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober Forfatter #249 Del Skrevet 3. oktober Flowrrpowrr skrev (20 minutter siden): For en slakk storborde denne uken, ut med trioen - Alex, Lea og Madelen🥴 Når du sier det så ender de vel opp i semifinalen 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 3. oktober #250 Del Skrevet 3. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Når du sier det så ender de vel opp i semifinalen 🤪 Uff ja 🙈 Får da ikke håpe det 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober #251 Del Skrevet 3. oktober Det er noe som ikke stemmer når en frisk, veltrent mann i begynnelsen av 20 årene ikke orker å holde følge med en i midten av 50 årene. (Snakker om Alex og Roy) 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober Forfatter #252 Del Skrevet 3. oktober Irja skrev (Akkurat nå): Det er noe som ikke stemmer når en frisk, veltrent mann i begynnelsen av 20 årene ikke orker å holde følge med en i midten av 50 årene. (Snakker om Alex og Roy) Arbeider så mye Roy at jeg bekymrer meg for at han får så vondt i ryggen at han trekker seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 3. oktober #253 Del Skrevet 3. oktober Cid skrev (På 2.10.2024 den 16.12): Skal si at Erlend er evig optimist, i hver samtale så klarer han å finne noe fint å prate om det 😅 han minner meg veldig om Øde Nerdrum. Enig! Han ligner til og med på Øde utseendemessig. Liker både Erlend og Øde jeg😊 Irja skrev (4 timer siden): Det er noe som ikke stemmer når en frisk, veltrent mann i begynnelsen av 20 årene ikke orker å holde følge med en i midten av 50 årene. (Snakker om Alex og Roy) Jeg skjønner Alex når han sier at det er denne uken han har mulighet til å spare på krefter og rekonvalisere. Neste uke er han tilbake til vanlig undersått, og må jobbe på som en hest igjen. Irriterer meg over Madelen, i likhet med en annen som skrev her. Åsmund får hverfall til den "venner med alle"-strategien uten at det blir for påtatt. Madelen er bare irriterende, og tar ikke signaler fra andre. Og all den griningen og oppsperrete øyne. Nei, gi deg. Og Cecilie, morsom og fint menneske. Men det virker som hun gjør litt lite. Det skal ikke ta fra frokost til lunsj å koke poteter. Men jeg fikk sansen for henne i tvekampen, og når de spilte kubb. Liker de fleste i år faktisk! Og ryker Roy, så tror jeg de sliter litt. Per nå, så kan jeg mest unnvære Heine Totland-kopien, Julie og Seble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober Forfatter #254 Del Skrevet 3. oktober Turkis Sau skrev (35 minutter siden): Enig! Han ligner til og med på Øde utseendemessig. Liker både Erlend og Øde jeg😊 Jeg skjønner Alex når han sier at det er denne uken han har mulighet til å spare på krefter og rekonvalisere. Neste uke er han tilbake til vanlig undersått, og må jobbe på som en hest igjen. Irriterer meg over Madelen, i likhet med en annen som skrev her. Åsmund får hverfall til den "venner med alle"-strategien uten at det blir for påtatt. Madelen er bare irriterende, og tar ikke signaler fra andre. Og all den griningen og oppsperrete øyne. Nei, gi deg. Og Cecilie, morsom og fint menneske. Men det virker som hun gjør litt lite. Det skal ikke ta fra frokost til lunsj å koke poteter. Men jeg fikk sansen for henne i tvekampen, og når de spilte kubb. Liker de fleste i år faktisk! Og ryker Roy, så tror jeg de sliter litt. Per nå, så kan jeg mest unnvære Heine Totland-kopien, Julie og Seble. Husker når Øde i finaleuken hvisket "tap" mens Anniken Jørgensen holdt på i en gren og det dramaet rundt det 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober #255 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (20 timer siden): Arbeider så mye Roy at jeg bekymrer meg for at han får så vondt i ryggen at han trekker seg. Jeg er også bekymret for det. Håper ikke han trekker seg. Roy har virkelig vokst på meg. Likte han absolutt ikke i starten, men liker han mye bedre nå og han minner ikke lenger om den lite trivelige fyren jeg kjente før. Han er kanskje litt besserwisser til tider, men han er jo den som vet best i mange tilfeller også. Håper ukesoppdraget går i dass. Den late jyplingen fortjener ingen kniv. Han er bare opptatt av å vise seg frem og late seg. Håper han blir 1.kjempe neste uke og ryker på hue og ræva ut. Er så lei av han og Lea. Selvfølgelig hyggelig at de har funnet hverandre, men det blir så altfor mye fokus på det. Dette er farmen og ikke Paradise eller Love Island. Etterpå kan Lea og Madelen ryke, drittlei de to også. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. oktober #256 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (På 3.10.2024 den 20.48): Husker når Øde i finaleuken hvisket "tap" mens Anniken Jørgensen holdt på i en gren og det dramaet rundt det 😝 Han er SÅ skjønn. Nesten like skjønn som Øde. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 4. oktober #257 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (På 3.10.2024 den 20.48): Husker når Øde i finaleuken hvisket "tap" mens Anniken Jørgensen holdt på i en gren og det dramaet rundt det 😝 Var vel dattera til Drillo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober Forfatter #258 Del Skrevet 4. oktober Djækklåsst skrev (5 minutter siden): Var vel dattera til Drillo? Ah ja, og så fikk hun trøst av Anniken. Lurer på hva som gikk igjennom hodet hans når han sa det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober #259 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Ah ja, og så fikk hun trøst av Anniken. Lurer på hva som gikk igjennom hodet hans når han sa det Han var nok lei av å sitte å vente. Forståelig nok. Hadde jo sittet der i evigheter og sett på at de kastet øks. Så glapp det bare ut av ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 5. oktober #260 Del Skrevet 5. oktober jojojo1988 skrev (På 1.10.2024 den 16.55): Enig i at Alex er barnslig. Men høres mer ut som om du er sjalu på Lea. Dialekt og "blikk når hun er i monitor". Tynt grunnlag for å mislike noen synes jeg SJalu på Lea !?! Synes storbonden og de to hjelpene hans er tre privilegerte og bortskjemte bomullsbarn. Vil hverken leve eller se ut som noen av dem. Jeg er heller ikke interessert i å ligge med Alex så ser ikke helt hvordan jeg kan være sjalu på Lea? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå