Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

klarinetta skrev (1 minutt siden):

Hva er reglene for spoiling? Jeg har ikke sett ferdig gårsdagens (onsdag) episode, visste altså ikke hvem førstekjempen ble. Men her får jeg lese det. 

Helt ok, men når er informasjon definert som spoiling? Er det min egen feil at jeg leser her før jeg har sett ferdig episoden? 

Når er informasjon ikke lenger spoiling? Etter en uke? 

😅😅😅 Det betyr ingenting for meg, altså, men trenger en definisjon for hva som er spoiling, og når det er fritt fram 

Beklager for å ha informert deg om hendelser før du hadde sett ferdig. 😊

Reglene for spoiling gjelder utifra når episoden sendes på TV.

Det er ikke lov å spoile noe før episoden sendes på TV, så da må innholdet legges under spoilertag. Men etter at det er sendt på TV så kan alle skrive åpent om den episoden.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Beklager for å ha informert deg om hendelser før du hadde sett ferdig. 😊

Reglene for spoiling gjelder utifra når episoden sendes på TV.

Det er ikke lov å spoile noe før episoden sendes på TV, så da må innholdet legges under spoilertag. Men etter at det er sendt på TV så kan alle skrive åpent om den episoden.

Ikke sant, men hvordan kan man spoile da, liksom, er f.eks episoden tilgjengelig på tv2 Play før den sendes på lineær tv? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (7 minutter siden):

Ikke sant, men hvordan kan man spoile da, liksom, er f.eks episoden tilgjengelig på tv2 Play før den sendes på lineær tv? 

Ja, blir lagt ut kl 03:00 om natta.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker spoiletagg helt til episoden er vist ferdig på tv. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

:hoho: De MÅ jo bli kalt Scott og Rolv :skratte: Så utrolig nydelige de er, ååååh.

Og Erlend, herregud han er så klein :flau:  Vil så gjerne like han, men det blir for mye.

Og du har jaggu rett i at Svein likner på Heine Totland. La ikke merke til Svein før i tirsdagens episode, men han virker som en fin fyr. Håper han kommer langt. 

Samme her men søndagens episode, trodde først at han var samme fyr som han som er sammen med hun som er mye yngre :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (26 minutter siden):

Samme her men søndagens episode, trodde først at han var samme fyr som han som er sammen med hun som er mye yngre :P 

He, he, det dukker stadig opp "nye" deltakere.  Plutselig begynte førstekjempen å snakke om ei Cecilie?  Hun må ha vært der fra start, men jeg har ikke sett henne.

Jeg forstår valget av Jonathan som en sterk konkurrent, men jeg forstår ikke helt Roys valg av Jonathan som førstekjempe.  Er det noen som setter arbeidsinnsats i høysetet, er det nettopp ham.  Uke 2 er tidlig å miste et arbeidsjern, det er mange tunge ukesoppdrag som skal i havn.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (7 timer siden):

Roy Morten har sine positive sider, men synes han kveler folk med sin væremåte

Ja han mener neppe noe vondt med det, men det er lov å lese andre. Det gjør han ikke, bare durer på med en uendelig strøm av ord. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ikke lagt merke til førstekjempe Cecilie. Hun kan neppe ha fått mye tv-tid?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (2 timer siden):

Hva er reglene for spoiling? Jeg har ikke sett ferdig gårsdagens (onsdag) episode, visste altså ikke hvem førstekjempen ble. Men her får jeg lese det. 

Helt ok, men når er informasjon definert som spoiling? Er det min egen feil at jeg leser her før jeg har sett ferdig episoden? 

Når er informasjon ikke lenger spoiling? Etter en uke? 

😅😅😅 Det betyr ingenting for meg, altså, men trenger en definisjon for hva som er spoiling, og når det er fritt fram 

Episoden ble sendt igår. :roll:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Jeg har overhodet ikke lagt merke til førstekjempe Cecilie. Hun kan neppe ha fått mye tv-tid?

Ingenting.  Jeg har sett henne og trodd hun hadde en slags klausul om at hun ikke skulle bli interjvuet/snakke med produksjonen.  Merkelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Episoden ble sendt igår. :roll:

Ja, jeg skrev at jeg vet det? Samt at jeg lurte på hvor spoiling er relevant, viser seg at denne funksjonen er der fordi tv2Play legger ut episodene før det sendes på tv. Derved risiko for spoil. Jeg visste ikke at den glippen fantes. Alt dette er allerede forklart.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil så liker jeg sesongen bedre enn sist sesong, så ser fram til mer 😃

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 timer siden):

Hittil så liker jeg sesongen bedre enn sist sesong, så ser fram til mer 😃

Synd Edip røk så tidlig, men forhåpentlig blir det bedre enn de siste årene.

Men ingen sesong kan uansett måle seg med den for ti år siden, da hedersmannen Olav Harald Ulstein gang på gang fintet ut Finn Olav på genialt, utspekulert vis! I fjor ble for øvrig Olav valgt til ordfører i Sykkylven!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker ikke som at tv2 har gjort nok research angående tubeost for etter å ha googlet litt rundt så fant jeg ut at de først kom i 1929 :P 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 28.9.2024 den 1.48):

Virker ikke som at tv2 har gjort nok research angående tubeost for etter å ha googlet litt rundt så fant jeg ut at de først kom i 1929 :P 

Man får sikkert ikke tak i primula lenger, så da måtte de ta det neste på lista. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke vært på tube hele tiden heller. jeg husker at de kom i esker maken til de med Castello. vi kalte dem for Eskeost da jeg var barn, men det er jo en stund siden 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte da jeg så den at den neppe fantes i 1924, men 1929 var ikke sååå langt unna da. Trodde faktisk ikke det fantes baconost så tidlig. Skulle jeg gjettet vilt ville jeg gjettet at det kom på 60-tallet. 

Perine skrev (17 minutter siden):

De har ikke vært på tube hele tiden heller. jeg husker at de kom i esker maken til de med Castello. vi kalte dem for Eskeost da jeg var barn, men det er jo en stund siden 🤣

Jeg husker at de kom på både firkantede esker og tuber. Er født i 1979. Finnes ikke eskene lenger? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (53 minutter siden):

Tenkte da jeg så den at den neppe fantes i 1924, men 1929 var ikke sååå langt unna da. Trodde faktisk ikke det fantes baconost så tidlig. Skulle jeg gjettet vilt ville jeg gjettet at det kom på 60-tallet. 

Jeg husker at de kom på både firkantede esker og tuber. Er født i 1979. Finnes ikke eskene lenger? 

Nei, jeg tror ikke eskene finnes lenger,kun tuber.  Jeg husker at eskene var laget av papp, men enda tidligere brukte de visst tre. 

53590651af859850588b4943_png_gh5peyner4.png

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han som er sammen med hun yngre blir andrekjempe og taper slik at vi får se hvordan det blir når de blir separert, og kanskje gjenforent på Torpet senere 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Den første smøreosten, primula, kom i halvmåneeske i 1924. Men den første tubeosten kom i 1929. Aner ikke om det var bacontypen som var først ut eller noe mer nøytralt 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...