Gå til innhold

Gammel forelskelse, tar kontakt bare når han er beruset. Ingen prat dagen etter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mannen er 43 og har vært med eksen i 25 år … 

Anonymkode: 91940...ce9

Så han er sammen med eksen i 25 år? Hørtes merkelig ut. Tror han kontakter deg for å booste sin selvtillit. Han vet du svarer og da oppnår han goder. Hvorfor ble ikke dere sammen da? Og hvis han er sammen med samme dame i 25 år, og møtte deg for 15 år siden betyr det at han var utro??

Anonymkode: d15c0...859

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.32):

Hei. 
Har en gammel forelskelse 15 år tilbake,som jeg enda ikke har kommet over. 
(Vi har begge vært i hver vårt forhold hele tiden) jeg er nå blitt singel, og han forteller han er singel, (men bor fortsatt sammen med x’n)

problemet er at han bare tar kontakt med meg når han er beruset, han forteller sååå mye fint, og forteller hvor mye han savner meg og hvor glad han er i meg. Og spørr alltid hvorfor han tenker at vi kommer til å ende opp sammen etterhvert.. 

men dagen etterpå er det ingenting å høre fra han. Kan da gå en mnd før jeg hører noe igjen, og da er det på samme viset. Jeg forteller han HVER gang at han sårer meg når han er slik,  og han sier han forstår.

han hilser eller ser ikke på meg engang om vi går forbi hverandre på butikken. 

jeg har vært svært betatt av denne mannen siden jeg møtte han for over 15 år siden , da hadde vi en liten greie som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. 

Jeg burde HELT sikkert la vær å tenke å snakke med denne mannen, da han sårer meg hver gang han kontakter meg bare for å prate med meg en dag. Men er det noen som har opplevd noe det samme , der han faktisk har forandret seg? Og kanskje endt opp sammen? 

klarer liksom ikke helt å få denne karen ut av hodet,uansett hvor fæl han kan være til tider. # kjærlighet gjør blind

Anonymkode: 91940...ce9

For en sjarmør..... not

Anonymkode: cb4bc...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du han er beruset? Sier han at Hey nå er jeg full og nå savner jeg deg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjærlighet gjør blind " 

Nei, eller muligens, men alt handler om ren dumhet her. Kanskje et et snev av narsissime "han må jo være interessert i meg "Han er ikke interessert TS. Han er full, og bare rører fordi du en av to, eller begge over. 

Anonymkode: e89f6...ccb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil jo ikke ha noe forhold med deg. Bare sex. Er ikke det åpenbart?

Anonymkode: 7d104...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 0.36):

Hvordan vet du han er beruset? Sier han at Hey nå er jeg full og nå savner jeg deg...?

Sikkert skrivefeilene, og at det kun forekommer på helg gjerne sent på kvelden. Jeg kjenner typen. 

Anonymkode: 4af61...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...