Gå til innhold

Gammel forelskelse, tar kontakt bare når han er beruset. Ingen prat dagen etter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Har en gammel forelskelse 15 år tilbake,som jeg enda ikke har kommet over. 
(Vi har begge vært i hver vårt forhold hele tiden) jeg er nå blitt singel, og han forteller han er singel, (men bor fortsatt sammen med x’n)

problemet er at han bare tar kontakt med meg når han er beruset, han forteller sååå mye fint, og forteller hvor mye han savner meg og hvor glad han er i meg. Og spørr alltid hvorfor han tenker at vi kommer til å ende opp sammen etterhvert.. 

men dagen etterpå er det ingenting å høre fra han. Kan da gå en mnd før jeg hører noe igjen, og da er det på samme viset. Jeg forteller han HVER gang at han sårer meg når han er slik,  og han sier han forstår.

han hilser eller ser ikke på meg engang om vi går forbi hverandre på butikken. 

jeg har vært svært betatt av denne mannen siden jeg møtte han for over 15 år siden , da hadde vi en liten greie som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. 

Jeg burde HELT sikkert la vær å tenke å snakke med denne mannen, da han sårer meg hver gang han kontakter meg bare for å prate med meg en dag. Men er det noen som har opplevd noe det samme , der han faktisk har forandret seg? Og kanskje endt opp sammen? 

klarer liksom ikke helt å få denne karen ut av hodet,uansett hvor fæl han kan være til tider. # kjærlighet gjør blind

Anonymkode: 91940...ce9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei. 
(Vi har begge vært i hver vårt forhold hele tiden) jeg er nå blitt singel, og han forteller han er singel, (men bor fortsatt sammen med x’n)

problemet er at han bare tar kontakt med meg når han er beruset, han forteller sååå mye fint, og forteller hvor mye han savner meg og hvor glad han er i meg. Og spørr alltid hvorfor han tenker at vi kommer til å ende opp sammen etterhvert.. 

men dagen etterpå er det ingenting å høre fra han. Kan da gå en mnd før jeg hører noe igjen, og da er det på samme viset. Jeg forteller han HVER gang at han sårer meg når han er slik,  og han sier han forstår.

jeg har vært svært betatt av denne mannen siden jeg møtte han for over 15 år siden , da hadde vi en liten greie som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. 

Jeg burde HELT sikkert la vær å tenke å snakke med denne mannen, da han sårer meg hver gang han kontakter meg bare for å prate med meg en dag. Men er det noen som har opplevd noe det samme , der han faktisk har forandret seg? Og kanskje endt opp sammen? 

klarer liksom ikke helt å få denne karen ut av hodet,uansett hvor fæl han kan være til tider. # kjærlighet gjør blind

Er du sikker på at det faktisk er slutt med eksen? 

Anonymkode: 52570...7b8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke over med eksen.

Og han sier det han sier fordi han vet at det er måten han kan holde deg hektet på og få sex av deg.

Neste gang han kontakter deg, fortell ham rett ut at hvis han mener det han har sagt om at han ønsker å være med deg, da må han også begynne å oppføre seg som om han mener det. For nå viser han ingen respekt for deg, ingen omtanke - kun at han vil ha sex når han er på fylla!

Fortell ham at du ikke ønsker kontakt med ham før han ev. har flyttet for seg selv og faktisk har avsluttet forholdet til dama. Og be ham om å ikke kontakte deg om han ikke er singel OG har bodd alene en stund.

Du bør bli SINT, Ts, for denne mannen respekterer deg ikke!

Hadde han ment alvor med deg ville han ikke behandlet deg så råttent som han gjør!

Kutt ham ut, gå videre med ditt liv, date andre og glem ham! Han kommer ikke plutselig til å få respekt for deg når han ikke har det nå.

Anonymkode: f3550...384

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil at dette skal ta slutt, så er det veldig enkelt å blokkere ham. Han hekter deg bare og er dessverre ikke nok interessert.

Du er også med på å forlenge det forholdet han sier han er ute av ved å gi ham det han ikke får der.

Anonymkode: 9772b...60a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør slutte å svare på telefonene hans, da han ikke er ute etter å få deg tilbake..utifra det jeg leser iallfall. Han overser deg når dere møtes tilfeldig å later som ingenting itillegg. Her er det ikke mye å hente, skjønner deg godt fordi jeg har vært borti noe lignende. Men, valgte å gå videre for å beskytte meg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror heller ikke at han er singel TS. Tror han er ute på vift uten samboeren å søker oppmerksomhet og bekreftelse.. Hadde han bare «bodd» med «eksen» så hadde du hørt fra han dagen etter hvis han brydde seg så mye som han sa kvelden før. At du ikke hører noe fra han før han drikker igjen og sier han ikke sier hei engang om dere treffes på butikken så sier det sitt… 

hvor gammel er denne mannen og hvor lenge har han vært med «eksen»? 

Anonymkode: f9845...8c5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.32):

Hei. 

Hvis du lar dette være grunnlaget kan du be han slutte å kontakte deg i fylla. Han vil nok bare ha deg som FF.

Anonymkode: 1ba3f...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kun kontakter deg når de er beruset så er det fordi du er bra nok til et tilfeldig knull men ingenting mer

Anonymkode: 2a8fe...013

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.36):

Det er jeg faktisk helt sikker på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.36):

Det er jeg faktisk helt sikker på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om noen kun kontakter deg når de er beruset så er det fordi du er bra nok til et tilfeldig knull men ingenting mer

Har aldri vært snakk om knull når han kontakter meg .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.48):

Det er selvfølgelig ikke over med eksen.

Og han sier det han sier fordi han vet at det er måten han kan holde deg hektet på og få sex av deg.

Neste gang han kontakter deg, fortell ham rett ut at hvis han mener det han har sagt om at han ønsker å være med deg, da må han også begynne å oppføre seg som om han mener det. For nå viser han ingen respekt for deg, ingen omtanke - kun at han vil ha sex når han er på fylla!

Fortell ham at du ikke ønsker kontakt med ham før han ev. har flyttet for seg selv og faktisk har avsluttet forholdet til dama. Og be ham om å ikke kontakte deg om han ikke er singel OG har bodd alene en stund.

Du bør bli SINT, Ts, for denne mannen respekterer deg ikke!

Hadde han ment alvor med deg ville han ikke behandlet deg så råttent som han gjør!

Kutt ham ut, gå videre med ditt liv, date andre og glem ham! Han kommer ikke plutselig til å få respekt for deg når han ikke har det nå.

Anonymkode: f3550...384

Vi har ikke hatt sex på 15 år . Vi har tidligere hatt en greie, samt jobbet sammen i flere år. Han spørr ikke om sex når han kontakter meg, men om hvor mye han savner alt vi hadde samme tidligere, og hvor glad han er i meg 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han har og ville aldri ha fått bare ett tilfeldig knull✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 0.55):

Hvis du vil at dette skal ta slutt, så er det veldig enkelt å blokkere ham. Han hekter deg bare og er dessverre ikke nok interessert.

Du er også med på å forlenge det forholdet han sier han er ute av ved å gi ham det han ikke får der.

Anonymkode: 9772b...60a

Han får ikke noe hos meg heller, så tviler på han forlenger noe forhold pga det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror heller ikke at han er singel TS. Tror han er ute på vift uten samboeren å søker oppmerksomhet og bekreftelse.. Hadde han bare «bodd» med «eksen» så hadde du hørt fra han dagen etter hvis han brydde seg så mye som han sa kvelden før. At du ikke hører noe fra han før han drikker igjen og sier han ikke sier hei engang om dere treffes på butikken så sier det sitt… 

hvor gammel er denne mannen og hvor lenge har han vært med «eksen»? 

Anonymkode: f9845...8c5

Mannen er 43 og har vært med eksen i 25 år … 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har og ville aldri ha fått bare ett tilfeldig knull✌️

Du er så forelsket at du ikke forstår at han bare lurer deg. Hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt 24/7. 

Voks opp, ts! Du var ikke bra nok for han for 15 år siden og er det heller ikke nå. 

Anonymkode: c9cdb...89e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er så forelsket at du ikke forstår at han bare lurer deg. Hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt 24/7. 

Voks opp, ts! Du var ikke bra nok for han for 15 år siden og er det heller ikke nå. 

Anonymkode: c9cdb...89e

Jeg har alltid hatt følelser for han, selv om jeg gikk inn i ett forhold i 10 år ett par år etter han. 
han var selv i ett forhold for 15 år siden.. 

men har vel aldri vært bra nok:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at han "tar kontakt" og om "dagen etterpå" som om du vil gi oss inntrykk av at dere har sex når han er på fylla, men du skriver ikke direkte noe sted at det faktisk forekommer noe sex. Så hva gjør dere når han tar kontakt? Ses dere? Eller er det kun babling i fylla på telefon eller over tekstmeldinger?

Det burde være en lett sak å blokkere han, så slipper du å få rippet opp i gamle følelser hele tiden av hans smiger og hint om en felles fremtid sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...