Gå til innhold

Når man finner drømmehuset men

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen er ikke enig i at det er drømmehuset..

Vi var på privat visning igår og jeg falt helt for huset, området og hagen. Mannen likte huset også men synes prisen var litt for høy..

Jeg har fulgt med på boligmarkedet i området lenge, noen år faktisk og dette huset er det eneste jeg har falt pladask for. Jeg er en dagdrømmer og har allerede tillat meg til å flytte inn i huset i hodet mitt og tatt i bruk den fantastiske hagen.

Men så er vi altså uenige da og mannen er ikke like begeistret som meg samt at han synes det var litt overpriset.

Vet det er teit men er rett og slett skuffa og redd for at det ikke vil dukke opp lignende eneboliger på veldig lenge. 

Så, det var dagens i-landsproblem.

Anonymkode: 34aa1...fab

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere finner sikkert noe dere begge liker etter hvert ☺️ Men skjønner du ble lei deg ❤️

Anonymkode: b36d9...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis huset ikke blir solgt så er det jo lov å legge inn et bud som begge blir enige om? Det er jo ikke solgt enda og blir vel ikke solgt med en gang?

Anonymkode: 0d725...04c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis huset ikke blir solgt så er det jo lov å legge inn et bud som begge blir enige om? Det er jo ikke solgt enda og blir vel ikke solgt med en gang?

Anonymkode: 0d725...04c

Er ordinær visning først idag så nei, det er jo ikke solgt enda.

Men det der kommer til å gå raskt, det har såpass mange gode kvaliteter ved seg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det føles leit for deg. ❤️ Prøv å huske at det er like mye hans hus som ditt og det er viktig at huset dere kjøper er drømmehuset for begge to. Dessverre altfor mange kvinner som mener det er de som skal ha siste ord i huskjøpet. 

Anonymkode: ad615...3ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skjønner at det føles leit for deg. ❤️ Prøv å huske at det er like mye hans hus som ditt og det er viktig at huset dere kjøper er drømmehuset for begge to. Dessverre altfor mange kvinner som mener det er de som skal ha siste ord i huskjøpet. 

Anonymkode: ad615...3ba

Forstår. Jeg føler at det har så mange gode egenskaper samlet under ett og samme tak som kan være vanskelig å få samlet så jeg er redd mannen ser etter noe helt perfekt som vi aldri kommer til å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...