AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Kontakter dere matcher? Mulig jeg har vært bortskjemt tidligere, menn har tatt initiativ. Nå har jeg en drøss matcher og to har skrevet…. Jeg er 45 år forresten, mulig jeg bare er gammeldags og forventer at mannfolka skal skrive først 😅 Trenger tips! Anonymkode: 6ac5b...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg skriver gjerne først, etter å ha lest her inne at damene mer enn gjerne må skrive først... Sjelden en mann skriver til meg. Har endel matcher på tinder, men få eller ingen som svarer. De som svarer holder ut en fire - fem meldinger så blir det stille.. 🙄 Det er vel matcher de samler på, eller skriver med 100 andre, jeg får hvertfall ikke svar, men jeg prøver da. Men gir opp snart. Dame, 48. Anonymkode: 6a0b5...596 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 Match betyr ikke at en mann er interessert. De «liker» de fleste, og tar silinga etter at matchene har oppstått. Om de er interesserte, skriver de først. Om kvinner skriver først, er du garantert ikke førstevalget, og samtalen er umulig å holde liv i. Om han skriver først derimot, er det såpass stor interesse fra hans side, at det er håp. Gitt at du er interessert, og det er du gjerne, når match er på plass, siden kvinner tar silinga allerede ved utdeling av likes. Sånn- nettdatingens finurlige verden med få setninger 🙌 Anonymkode: 9aa4e...458 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Match betyr ikke at en mann er interessert. De «liker» de fleste, og tar silinga etter at matchene har oppstått. Om de er interesserte, skriver de først. Om kvinner skriver først, er du garantert ikke førstevalget, og samtalen er umulig å holde liv i. Om han skriver først derimot, er det såpass stor interesse fra hans side, at det er håp. Gitt at du er interessert, og det er du gjerne, når match er på plass, siden kvinner tar silinga allerede ved utdeling av likes. Sånn- nettdatingens finurlige verden med få setninger 🙌 Anonymkode: 9aa4e...458 Det er nok helt likt på den andre siden. At en kvinne «liker» betyr like lite som at en mann «liker». Det eneste man kan gjøre, uavhengig av kjønn, er å ta kontakt om man er nyskjerrig. Dette symptomet har ingenting med kjønn og gjøre. Anonymkode: 14c54...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok helt likt på den andre siden. At en kvinne «liker» betyr like lite som at en mann «liker». Det eneste man kan gjøre, uavhengig av kjønn, er å ta kontakt om man er nyskjerrig. Dette symptomet har ingenting med kjønn og gjøre. Anonymkode: 14c54...a19 Det er ikke helt likt på andre siden. Når en kvinner trykker «like», er der fordi hun oppriktig ser potensiale. Menn trykker «like» på langt flere. Terskelen er altså en helt annen, og menn er naturligvis ikke oppriktig interessert i alle de slenger ut likes til. Du skjønner ikke dynamikken i nettdatingen. Din tolkning er søt og naiv, men har ingenting med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 9aa4e...458 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg skriver ikke til menn først, fordi de fleste av dem liker alle damer og tar vurderingen etter match. Anonymkode: adef4...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er nok helt likt på den andre siden. At en kvinne «liker» betyr like lite som at en mann «liker». Det eneste man kan gjøre, uavhengig av kjønn, er å ta kontakt om man er nyskjerrig. Dette symptomet har ingenting med kjønn og gjøre. Anonymkode: 14c54...a19 Nei, damer liker ikke alle. Iallfall ikke flesteparten. Damer liker dem de ser et potensiale i. På den tiden jeg har vært på Tinder er det slett ikke mange jeg har trykket liker på. Anonymkode: adef4...58c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) Nå var jeg kun på Tinder i 3-4 uker, men sier som flere over: Skriver ikke til menn først, nei. Nettopp fordi jeg opplevde at min profil ble "laiket" av kreti og pleti, og satt igjen med inntrykk av at menn liker hva som helst som ser tålelig greit ut, uten å lese profilen, se hva kvinnen er ute etter osv. Jeg hadde i underkant av 3000 likes på de tre ukene jeg var der. Matchet med 20-30. Rundt 15 skrev til meg i løpet av de ukene. Trengte heldigvis bare én date ❤️ Ville ikke skrevet, altså. Menn tar kontakt om de er gira. Kvinne, 42. Endret 18. august 2024 av ALB 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke helt likt på andre siden. Når en kvinner trykker «like», er der fordi hun oppriktig ser potensiale. Menn trykker «like» på langt flere. Terskelen er altså en helt annen, og menn er naturligvis ikke oppriktig interessert i alle de slenger ut likes til. Du skjønner ikke dynamikken i nettdatingen. Din tolkning er søt og naiv, men har ingenting med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 9aa4e...458 Ikke meg du siterte, men vedkommende var inne på noe. Jeg er mann, og er kresen (først og fremst pga. manglende tekst). Liker jeg noen ønsker jeg kontakt. Høyst 25% av kvinner jeg tar kontakt med svarer. Tro meg, de fleste kvinner samler også på likes. Sjansen for at seriøse kvinner og seriøse menn finner hverandre på plattformen er ekstremt liten. Anonymkode: cbd9a...669 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg var 41 da jeg testet nett dating for første gang. Hver gang jeg likte en match skrev de først🤷🏻♀️ Anonymkode: 1d993...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #11 Del Skrevet 18. august 2024 Som regel, ja Anonymkode: e6aa0...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, damer liker ikke alle. Iallfall ikke flesteparten. Damer liker dem de ser et potensiale i. På den tiden jeg har vært på Tinder er det slett ikke mange jeg har trykket liker på. Anonymkode: adef4...58c Alle menn liker absolutt ikke alle, og ikke alle kvinner er like «kravstor». Slutt å se svart hvitt på dette. Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen. De aller aller aller fleste damer på Tinder er fullstendig uinteressant for meg, og den røde X gløder Anonymkode: 14c54...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Del Skrevet 18. august 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, damer liker ikke alle. Iallfall ikke flesteparten. Damer liker dem de ser et potensiale i. På den tiden jeg har vært på Tinder er det slett ikke mange jeg har trykket liker på. Anonymkode: adef4...58c Nettopp. Det er jo det jeg lager et stort poeng av. Leser du i det hele tatt hva du svarer på, eller vil du bare krangle for sakens skyld? Anonymkode: 9aa4e...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Alle menn liker absolutt ikke alle, og ikke alle kvinner er like «kravstor». Slutt å se svart hvitt på dette. Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen. De aller aller aller fleste damer på Tinder er fullstendig uinteressant for meg, og den røde X gløder Anonymkode: 14c54...a19 Bra, men det er fortsatt en kjennt sak at en del menn sorterer etter å ha likt nærmest alle sammen, for å kun finne ut hvem som er åpne for dem. Å at enda flere menn er åpen for sex med noen de ikke finner så alt for attraktiv. Syns det er skuffende, kunne ønske folk holdt seg unna dem de ikke var interiserte i. Ser nesten på det som et slags bedrag om noen kommer seg nær meg med dårlige hensikter og er i det skjulte hånende til hvem jeg er som person eller hvordan jeg ser ut, samtidig som de forsøker å få til det mest intime du kan oppleve med et annet menneske(sex). Eneste er vel at det er en positiv mulighet for å få seg en overaskelse og bli kjennt med noen en først ikke trodde var en match. Anonymkode: b09ac...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #15 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bra, men det er fortsatt en kjennt sak at en del menn sorterer etter å ha likt nærmest alle sammen, for å kun finne ut hvem som er åpne for dem. Å at enda flere menn er åpen for sex med noen de ikke finner så alt for attraktiv. Syns det er skuffende, kunne ønske folk holdt seg unna dem de ikke var interiserte i. Ser nesten på det som et slags bedrag om noen kommer seg nær meg med dårlige hensikter og er i det skjulte hånende til hvem jeg er som person eller hvordan jeg ser ut, samtidig som de forsøker å få til det mest intime du kan oppleve med et annet menneske(sex). Eneste er vel at det er en positiv mulighet for å få seg en overaskelse og bli kjennt med noen en først ikke trodde var en match. Anonymkode: b09ac...cc4 Men det er jo det jeg prøver å si. Damer gjør dette også. Ja, det er nok mange flere menn som gjør dette. Men så er det også veldig mange flere menn enn kvinner på disse appene. Jeg opplever oftest å ikke få noe svar. Etter dette opplever jeg full stopp etter en mld eller to. Slik er det bare… Men likevel, man tar jo kontakt om man er interessert, kvinne som mann. Alt annet gjør jo appen fullstendig bortkastet. Anonymkode: 14c54...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #16 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men det er jo det jeg prøver å si. Damer gjør dette også. Ja, det er nok mange flere menn som gjør dette. Men så er det også veldig mange flere menn enn kvinner på disse appene. Jeg opplever oftest å ikke få noe svar. Etter dette opplever jeg full stopp etter en mld eller to. Slik er det bare… Men likevel, man tar jo kontakt om man er interessert, kvinne som mann. Alt annet gjør jo appen fullstendig bortkastet. Anonymkode: 14c54...a19 Høres ensomt ut, du er modig som står i det selv når det er tomt og kjdelig. Det kan godt henne, skal lagre det i hjernen som en mulighet, men deler noen flere tanker med deg allikevel..😅 Men det trenger ikke bety at de ikke var interisert da de svipet ja, de tenkte nok at du er en kjekkas. Men at de tenkte ja, som i at: Åh jeg gleder meg til å se om jeg får muligheten til å bli kjennt med han her, det gjør de jo ikke, som er synd(Ikke fordi du ikke er kjekk nok osv, men på grunn av konseptet og dem som person). Det er bare det at de er sikkert interisert i en håndfull med andre menn også, at de skriver med noen andre, ikke føler for det akkurat da for urelaterte grunner(Jeg tror folk tenker, det kommer fler rundt neste sving så jeg kan la disse 20 gå, selv om de er potensielle, også siden det bare er folk du ser på telefonen og ikke har kjennskap til, så lite å tape) Eller blir redd, eller blir skuffet av meldingen de fikk som ga dem en vibe de ikke likte, og det var terskel stor nok til å ikke orke, siden det ikke er så mye som trenger å friste oss ut av vårt konfortable skall(?) bare over en skjerm. Noen har en liten eller stor mur, å den muren kan bare være noe så tilfeldig som et øyeblikk av dårlig humør også. Hvem vet? Dørstokk mila også. Men skjønner jo at når det skjer med alle sammen 😅😔 Men så er vi jo samme art også, og mange dårlige vaner er vanlige å ha. Å noen er der kun for å bli likt, eller kikke hva som finns der ute. Å noen er falske profiler. Håper du får en spennende match, eller fler. Anonymkode: b09ac...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 18. august 2024 #17 Del Skrevet 18. august 2024 Dame her sjeldent jeg klikker liker og når jeg gjør det skriver jeg som regel også. Ser ingen grunn til at damer ikke kan like først vi er vel for likestilling 🤷♀️ men synes det er skummelt å skrive først så lett å bare sitte på gjerdet. Men tenk på hva vi kan gå glipp av 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel1973 Skrevet 18. august 2024 #18 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke meg du siterte, men vedkommende var inne på noe. Jeg er mann, og er kresen (først og fremst pga. manglende tekst). Liker jeg noen ønsker jeg kontakt. Høyst 25% av kvinner jeg tar kontakt med svarer. Tro meg, de fleste kvinner samler også på likes. Sjansen for at seriøse kvinner og seriøse menn finner hverandre på plattformen er ekstremt liten. Anonymkode: cbd9a...669 Du beskriver Tinder akkurat slik jeg opplever den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #19 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg siler kraftig fra første stund. Orker ikke å samle på likes. Det blir for slitsomt. Anonymkode: 6f275...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #20 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nok helt likt på den andre siden. At en kvinne «liker» betyr like lite som at en mann «liker». Det eneste man kan gjøre, uavhengig av kjønn, er å ta kontakt om man er nyskjerrig. Dette symptomet har ingenting med kjønn og gjøre. Anonymkode: 14c54...a19 Nope! Det du sier stemmer ikke : Som en fun fact kan jeg legge til at kvinner sveiper til høyre på ca. 5 prosent av mennene de får opp, mens menn sveiper ca. 53 prosent til høyre. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/EQ3K9o/tinderparadokset Anonymkode: c3f7c...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå