AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Jeg er mann, godt opp i åra, og har ingen venner. Har en kollega som jeg har god kontakt med på jobb, det synes jeg er veldig hyggelig, men utenfor jobb treffes vi aldri og kommuniserer sjeldent. Er vant med å være alene. Hadde aldri mange venner når jeg vokste opp, og har i mitt voksne liv hatt så og si null venner. Savner ikke venner heller, føler ikke jeg har verken behov, tid eller overskudd til å ha pleie vennskap. Savner derimot veldig å ha en kjæreste å dele livet med, en kjæreste skulle jeg fint greid å finne tid og overskudd til. Men venner? Nei. Er det flere som har det slik? Anonymkode: 138a2...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Eh, IKKE få deg kjæreste. Hvis du har så liten interesse for andre mennesker, blir du en dårlig kjæreste. Anonymkode: 9ca5c...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Uten gode relasjoner så vil du få et betraktelig fattigere emosjonelt liv. Anonymkode: 9844c...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Ja, har samboer, men føler ikkke på noe behov for å ha venner. Har ikke overskudd til det rett og slett, også er det ikke et savn. Anonymkode: 6678c...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DollyDelux Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august En kjæreste bør jo være en venn? Kan ikke løpe før du kan gå, liksom... Hvordan tenker du finne en kjæreste om du ikke er interessert i å bli kjent med andre folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august Folk er vel forskjellig skrudd sammen, dersom det ikke er et savn for deg så er det ikke noe galt i det. Og selvfølgelig kan du ha dame likevel. Siden du er glad i egentid kan jo hun pleie sine vennskap og du få litt tid for deg selv 😊 Anonymkode: cc466...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Del Skrevet 18. august Jeg trives godt uten nære venner Møter folk nok på jobb og litt via interesser. Elsker å styre egen tid... Anonymkode: 46fb9...28f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, har samboer, men føler ikkke på noe behov for å ha venner. Har ikke overskudd til det rett og slett, også er det ikke et savn. Anonymkode: 6678c...5c7 Håper ikke samboerskapet ditt tar slutt på en eller annen måte. Anonymkode: 79f35...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Håper ikke samboerskapet ditt tar slutt på en eller annen måte. Anonymkode: 79f35...78e Nei for det er jo helt umulig å skulle få seg venner eller ny kjæreste om det skulle ta slutt. 🤦♀️ Anonymkode: 5694e...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 18.28): Eh, IKKE få deg kjæreste. Hvis du har så liten interesse for andre mennesker, blir du en dårlig kjæreste. Anonymkode: 9ca5c...b7b Hvorfor det??? Så lenge jeg har interesse for henne? For noen i et forhold er det kanskje viktig at man f.eks omgås hverandres venner og familie, mens andre foretrekker faktisk å holde kjæreste, venner og familie separat. Mennesker er forskjellige, så det gjelder jo bare å finne en dame som aksepterer meg slik jeg er. Men du mener det umulig kan finnes damer som aksepterer en slik som meg? Tull 😂 Anonymkode: 138a2...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Del Skrevet 19. august DollyDelux skrev (På 18.8.2024 den 18.34): En kjæreste bør jo være en venn? Kan ikke løpe før du kan gå, liksom... Hvordan tenker du finne en kjæreste om du ikke er interessert i å bli kjent med andre folk? Tja, jeg har f.eks hørt om noe som heter dating apper. Jeg tror de er til for å møte folk med tanke på å bli kjærester. Helt fantastisk, trenger ingen vennegjeng for å finne seg kjæreste 🥰 Anonymkode: 138a2...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå