Catch-22 Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Har ikke spist godteri eller kosemat siden 26. juni. Spiste burger i går og to pannekaker med honning i dag.. og jeg spises opp av dårlig samvittighet/følelse av failure.. går det bra dette da? 😮💨 hvordan kose seg uten å gå helt av skaftet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Spises opp av dårlig samvittghet pga en ussel burger og to pannekaker? Da må du ta deg sammen, ærlig talt Anonymkode: 8d518...21c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Selvsagt går det bra, du går ikke opp i vekt av det måltidet alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Hva er kosemat da? Ikke tenk på mat som kos, da er det lett å overspise (fordi man koser seg, tross alt), og videre få dårlig samvittighet. Og om «kosemat» er mat du unner deg sjeldent og får dårlig samvittighet av å spise, er det lett å spise opp alt, enn å spise til man er mett. Det er jo tross alt lenge til neste gang man unner seg lignende type mat. Tenk heller på å nyte god mat. Ikke skill på «kosemat» og annen type mat, lag heller sunnere utgaver av «kosematen» med masse mer grønnsaker og salat som tilbehør. Da spiser du mye mindre av den, samtidig som du får i deg masse sunne og gode næringsstoffer. Anonymkode: 10605...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 18. august Forfatter #5 Del Skrevet 18. august Jeg kalte det «kosemat» i mangel på bedre ord 🤣 var ikke så himla kos, det var resultat av ytterst kaotisk dag 😂 sorry. Skal skjerpe meg 😅 såklart går det bra! Lifesum regnet ut at jeg lå på ca 1800 kcal i går så dauer ikke. 1300 i dag 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august Jeg kjenner igjen følelsen noe så innmari. Er bare å prøve å snakke fornuft til seg selv. Har gått ned 30 kilo, har mer å gå ned, og jeg har enda ikke klart å unngå det der helt! Anonymkode: cfe7e...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Del Skrevet 18. august Tar bare lenger tid før du går ned i vekt. Anonymkode: 6153e...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 19. august Forfatter #8 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg kjenner igjen følelsen noe så innmari. Er bare å prøve å snakke fornuft til seg selv. Har gått ned 30 kilo, har mer å gå ned, og jeg har enda ikke klart å unngå det der helt! Anonymkode: cfe7e...c15 Det er en blanding av redsel for å bli «tatt av raset» og bare skli helt ut, og frykt for at vektnedgang skal stoppe opp. Er i en så god flyt på alle områder nå. Men henta meg veldig fint inn i dag! Vekta hadde dog ikke rikket seg - men jeg stoler på at den fortsetter ned til veiedag fredag! Dette er grunnen til at jeg har veiedag på fredager da hehe. Det er lett å tenke at en «ussel» burger og pannekaker ikke er no stress. Men med en sinnsyk spise-historie er det faktisk ganske risiko å spise sånne ting - føler jeg. Men samvittigheten er lettere nå. Jeg bare gruer meg til veien videre. Kommer jeg til å klare å kunne unne meg sjokolade en lørdag uten at det resulterer i 5000 plater resten av året liksom. Huff. Vektnedgang er slitsomt når man ikke bare har 5 kg å gå ned for å passe bikinien.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Del Skrevet 19. august Har også gått med dårlig samvittighet i dag pga en utskeielse med mat som ikke var innefor kaloribudsjettet... men man må nesten bare ta en dag av gangen og fokusere på veien videre... ja, det tar lenger tid med de siste kiloene, men man må kunne skeie ut innimellom og lære å hente seg inn igjen også 😊 lykke til! Anonymkode: e822c...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Del Skrevet 19. august Husk at faktisk krever 7000 kcal + vedlikeholdet ditt for å gå opp en kilo. Samt at vis du spiser 4 måltider til dagen er dette 2 måltider av 28 stk, ca 7% av matinntaket. Spiser du normalt resten har du fremdeles spist 90% bra denne uken. Anonymkode: a5f8f...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 19. august Forfatter #11 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Husk at faktisk krever 7000 kcal + vedlikeholdet ditt for å gå opp en kilo. Samt at vis du spiser 4 måltider til dagen er dette 2 måltider av 28 stk, ca 7% av matinntaket. Spiser du normalt resten har du fremdeles spist 90% bra denne uken. Anonymkode: a5f8f...1ca Takk!! 😃👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Del Skrevet 19. august Kosemat skal være nettopp sånn du spiser den; sjeldent, men av og til. Herlighet litt får man da unne seg. Jeg har gått ned 22 kg ved å fremdeles spise burger, pannekaker, boller, chips, smågodt og brus. Bare ikke så ofte som før. Anonymkode: c4974...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå