AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august En venninne fyller 50 og skal ha en liten feiring, på restaurant med venner og noe familie. Hva er en passende gave? Har spurt henne, men hun unngår å svare på akkurat det. Skal jeg gi en opplevelse, en konsert, e.l.? Jeg synes det er vanskelig å tenke ut noe, da hun er veldig opptatt i hverdagen, synd hvis det ikke passer når dagen kommer. Vet ikke om hun setter pris på massasje, har aldri hørt henne nevne noe slikt. Og ting har man vel nok av. Hun er en helt gjennomsnittlig norsk dame, ingen unike hobbyer eller noe sånt. Hva ville du gitt, eller blitt glad for? Anonymkode: 8f5c8...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Hør med noen av de andre om dere skal legge dere sammen og gi feks gavekort på en opplevelse? Anonymkode: 1f591...0ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Champagne, evt en magnum champagne, eler annen god vin hun liker. Anonymkode: 48c1c...64c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august (endret) Billett sammen med deg på en felles konsert/ arrangement e.l. som du vet dere begge liker. restaurantbesøk/ hotellnatt for deg og henne påmelding til et felles treningsarrangement ( KK-mila, DNT-tur e.l) Hvis hun liker brettspill så kan du kjøpet et til henne Har hun partner kjøp Fuelbox til dem begge Legg sammen i vennegjengen og ta en kveld på Forræder / Escaperoom e.l. Sjekk Youwish.no Alt dette er ting jeg ville blitt glad for. Endret 18. august av smilo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Del Skrevet 19. august Hvis alle skal kjøpe noe hver for seg, så ville jeg bare tatt turen til gullsmeden og kjøpt noe fin ørepynt, eller et smykke (legg ved byttelapp). Enkelt å ta med seg i vesken når dere skal ut. Ellers kan dere jo slå dere sammen og gi henne et gavekort, kanskje et weekendopphold på hotell. Anonymkode: 66040...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Del Skrevet 19. august Ville kjøpt et gavekort, blomster, en flaske vin, en god bok... kommer an på venninnen og hva hun liker. Anonymkode: 1de14...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 19. august #7 Del Skrevet 19. august Et silkeskjerf hvis hun bruker slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Del Skrevet 19. august hvis hun liker seg på kjøkkenet med å lage middag er meater en flott gave syns jeg.. Jeg elsker min og ga en til min bror på hans 50 års dag sammen med blomster og en god flaske vin og han bruker den hele tiden også, nå ha sønnen og konen ønsket seg til jul.. Anonymkode: 16385...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. august #9 Del Skrevet 19. august Ullundertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Del Skrevet 19. august Jeg har nettopp fylt 50, og dette er noen av de vennegavene jeg fikk, og som jeg satte stor pris på: konsertbilletter sammen med giveren gavekort på Ticketmaster helgetur med venninner (flere som spleiset) gavekort på dagspa vinflasker afternoon tea Siden jeg er i den alderen selv, har jeg også gitt en del 50-årsgaver i senere tid, både alene og i spleis med andre. Jeg har gitt mye forskjellig, fra vin, restaurantmiddag og teaterbilletter til hengekøye og overnatting i tretopphytte. Felles for gavene er at de ikke er permanent skapfyll, og at de på en eller annen måte er knyttet til hyggelige opplevelser og å skape minner. Anonymkode: 11d60...b2d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå